To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-08-10
Kraków: Wykonanie,dostawa i montaż wyposażenia w budynku WOTUW nr 5C
Numer ogłoszenia: 272504 - 2009; data zamieszczenia: 10.08.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 190144 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. dr J. Babińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Babińskiego 29, 30-393 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6524347, 6524526, faks 012 2621335.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie,dostawa i montaż wyposażenia w budynku WOTUW nr 5C.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamowienia jest pakiet I - meble biurowe pakiet II- meble medyczne pakiet III - sprzęt AGD,RTV i wyposażenie dodatkowe. Termin wykonania : etap I - dostawa i montaż do 30 dni od dnia podpisania umowy, etap II - dostawa i montaż do 60 dni od dnia podpisania umowy, etap III - dostawa w terminie od 19.10 2009 do 20.10.2009..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 33.19.20.00 - Meble medyczne 39.71.00.00 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 231406.55 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet I - meble biurowe
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA SZKÓŁ "CEZAS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA SZKÓŁ "CEZAS" SP. Z O.O.
- Przedsiebiortswo Zaopatrzenia Szkół CEZAS sp. z o.o., Aleja Solidarności 15, 15-751 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 134434
- Oferta z najniższą ceną: 134434 oferta z najwyższą ceną: 199960
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet II - meble medyczne
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.07.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PROMEDICOM Medyczne Centrum Handlowo Konsultingowe mgr inż. Zbigniew Layer, Rynek Podgórski 7, 30-518 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 61742.55
- Oferta z najniższą ceną: 61742.55 oferta z najwyższą ceną: 61742.55
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet III - sprzęt AGD, RTV i wyposażenie dodatkowe
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo - Handlowo-Usługowe ZUBER Andrzej Zuber, plac Legionów 8, 50-047 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 35230
- Oferta z najniższą ceną: 35230 oferta z najwyższą ceną: 35709
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sukcesywna dostawa masek, fartuchów, prześcieradeł, podkładów, myjek i łyżek laryngoskopowych
- Dostawa, instalacja i uruchomienie oraz szkolenie z obsługi testera mechanicznego dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych
- Modernizacja i rozbudowa o dodatkowe działy klimatyczne parametrami procesów szklarni wraz z instalacją i uruchomieniem
- Dostawy mleka, jego przetworów i tłuszczów roślinnych - ZP-21/25
- Prace remontowe zgłoszone przez użytkowników oraz wynikające z przeglądów okresowych budynków sądowych będących w trwałym zarządzie Sądu Okręgowego w Krakowie
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z modernizacją skweru w os. Bohaterów Września 8-9, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą, wniesieniem i montażem mebli dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego przy ul. Dalekiej 11a
- DOSTAWA ORAZ MONTAŻ MEBLI DO BCU W RAMACH PROJEKTU "BRANŻOWE CENTRUM UMIEJĘTNOŚCI - ENERGETYKA ODNAWIALNA (POMPY CIEPŁA I GEOTERMIA PŁYTKA)"
- WZPiFP-95-25 Dostawa mebli metalowych
- Zakup foteli biurowych oraz "podnóżków" na potrzeby pracowników Starostwa Powiatowego w Zgorzelcu oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Zgorzeleckiego
- Dostawa mebli biurowych w ramach projektu "Zdrowa Psyche" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków EFS+ w ramach Programu FELD 2021 - 2027.
- Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do Biura Rektora Politechniki Bydgoskiej im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich
więcej: Meble medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.