Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-15
Kraków: Wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia w budynku WOTUW-nr 5C
Numer ogłoszenia: 190144 - 2009; data zamieszczenia: 15.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. dr J. Babińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Babińskiego 29, 30-393 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6524347, 6524526, faks 012 2621335.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.babinski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia w budynku WOTUW-nr 5C.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Pakiet I - meble biurowe Pakiet II - meble medyczne Pakiet III - sprzęt AGD, RTV i wyposażenie dodatkowe Termin wykonania: Etap I - dostawa i montaż do 30 dni od dnia podpisania umowy Etap II - dostawa i montaż do 60 dni od dnia podpisania umowy, Etap III - dostawa i montaż w terminie w terminie od dnia 19.10.2009r. do dnia 20.10.2009r..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 33.19.20.00 - Meble medyczne 39.71.00.00 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: za całośc zamówienia wadium wynosi: 5600 zł (pięć tysięcy sześćset zł)w tym: Pakiet I - 4000 zł (cztery tysiące zł) Pakiet II - 1200 zł (tysiąc dwieście zł) Pakiet III - 400 zł (czerysta zł)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy, czyli: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia ( art. 24 ust.1 i 2 ustawy) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale IV Siwz. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w Wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty (załącznik nr 1)należy załączyć następujące dokumenty i oświadczenia: a) Wypełnione formularze cenowe, b) oświadczenie zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do Specyfikacji, c) zaświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w/w dokument ( z pkt d) musi być złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.babinski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Babińskiego
ul dr J. Babińskiego 29
30-393 Kraków.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Szpital Babińskiego ul dr J. Babińskiego 29 30-393 Kraków - budynek administracji, kancelaria, pok.nr 11.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I - meble biurowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są między innymi: biurka, szafy i szafki, stoły, wieszaki, krzesła, fotele i inne Zamawiający przewiduje wykonanie niniejszego pakietu w trzech etapach: Etap I - dostawa i montaż do 30 dni od dnia podpisania umowy Etap II - dostawa i montaż do 60 dni od dnia podpisania umowy, Etap III - dostawa i montaż w terminie w terminie od dnia 19.10.2009r. do dnia 30.10.2009r..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II - meble medyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: meble medyczne - materace lateksowe + mata nieprzemakalna, łózka rehabilitacyjne, szafka przyłóżkowa, kozetka lekarska, stoli zabiegowy, parawan jednoskrzydłowy, wózek na leki, dwudrzwiowa szafa lekarska i inne meble Zamawiający przewiduje wykonanie niniejszego pakietu w trzech etapach: Etap I - dostawa i montaż do 30 dni od dnia podpisania umowy Etap II - dostawa i montaż do 60 dni od dnia podpisania umowy, Etap III - dostawa i montaż w terminie w terminie od dnia 19.10.2009r. do dnia 30.10.2009r..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pekiet III Sprzęt Agd i RTV i wyposażenie dodatkowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt AGD, RTV i inne wyposażenie Zamawiający przewiduje wykonanie pakietu III w trzech etapach: Etap I - dostawa i montaż do 30 dni od dnia podpisania umowy Etap II - dostawa i montaż do 60 dni od dnia podpisania umowy, Etap III - dostawa i montaż w terminie w terminie od dnia 19.10.2009r. do dnia 30.10.2009r..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont sali laboratoryjnej nr 3 w pawilonie A-2 AGH w Krakowie. DE-dzp.272-254/24
- Świadczenia usług hotelarsko-gastronomicznych podczas podczas I Konferencji Naukowo-Technicznej "Współczesne wyzwania ceramiki"
- Przeprowadzenie kursów zawodowych oraz kursów prawa jazdy kat. B dla uczestników projektu pn. "Zdobądź nowe umiejętności" , Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027
- Dostawa wyposażenia, w tym mebli medycznych do pomieszczeń oddziału szpitalnego - II piętro budynku nr 102 - ZP-19/24
- 114-2024. Wyłonienie Wykonawcy na zakup i dostawę sprzętu aktywnego do przystosowania infrastruktury sieciowej w budynkach użytkowanych przez Wydział Biologii UJ.
- Sukcesywna dostawa rękawiczek diagnostycznych i chirurgicznych, odpowiednio od jednej do dwóch części zamówienia
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu AGD oraz RTV na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- Dostawa wyposażenia meblowego do placówek Zespołu Żłobków m.st. Warszawy
- Dostawa wyposażenia, w tym mebli medycznych do pomieszczeń oddziału szpitalnego - II piętro budynku nr 102 - ZP-19/24
- Dostawa mebli
- Dostawa wraz z montażem i wniesieniem wyposażenia kwaterunkowego dla Komisariatu Policji w Otmuchowie, Komendy Wojewódzkiej Policji w Opolu
- "Dostawa i montaż wyposażenia do budynku C O M w ramach inwestycji: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku po byłej szkole podstawowej na budynek "Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego"
więcej: Meble medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.