To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-08-14
Drygały: Wykonanie rozbiórki obiektów powojskowych i porządkowanie terenu w Nadleśnictwie Drygały
Numer ogłoszenia: 272346 - 2014; data zamieszczenia: 14.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 243960 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Drygały, ul. Grunwaldzka 22, 12-230 Drygały, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4240560, 4240573, faks 087 4240570.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna Skarbu Państwa nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie rozbiórki obiektów powojskowych i porządkowanie terenu w Nadleśnictwie Drygały.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Nazwa przedmiotu zamówienia: Wykonanie rozbiórki obiektów powojskowych oraz porządkowanie terenu w Nadleśnictwie Drygały. 2.Zakres zadania obejmuje: 2.1 Rozbiórkę obiektów powojskowych położonych w niżej wymienionych oddziałach leśnych: 1. Schron - oddział 807p; (obiekt nr 1 w dokumentacji projektowej); konstrukcja murowana i żelbetowa, powierzchnia zabudowy ok. 14 m2, wys. ok. 2 m; 2. Kulochwyt - oddział 807p; (obiekt nr 2 w dokumentacji projektowej), konstrukcja żelbetowa, powierzchnia zabudowy ok. 10 m2, wys. ok. 2 m; 3. Pozostałości basenu kąpielowego - oddział 807o; (obiekt nr 3 w dokumentacji projektowej), konstrukcja żelbetowa, powierzchnia zabudowy ok. 500 m2, pojemność ok. 860 m3; 4. Cokół i fundament ogrodzenia - 807o; (obiekt nr 4 w dokumentacji projektowej), konstrukcja żelbetowa dł. ok. 280 mb; 5. Studnia kanalizacyjna - oddział 617a; (obiekt nr 5 w dokumentacji projektowej); konstrukcja żelbetowa, powierzchnia zabudowy ok. 6 m2, głęb. ok. 2 m; 6. Zwałowisko gruzu - oddział 617 a; (obiekt nr 6 w dokumentacji projektowej); ok. 90 m3; 7. Fundamenty budynku - oddział 617a; (obiekt nr 7/1, 7/2, 7/3, 7/4, 7/5 w dokumentacji projektowej), dł. ok 40mb. 2.2 Odzyskanie materiałów budowlanych i surowców. Zamówienie obejmuje recykling gruzu polegający na przekruszeniu gruzu do frakcji 0-40mm i złożeniu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Odzyski Materiałów i surowców, nadające się do ponownego użytku stanowią własność Zamawiającego i Wykonawca przewiezie je, w miejsce wskazane przez Zamawiającego w odległości do 25 km od miejsca prowadzonych robót. 2.3. Porządkowanie terenu po wykonanych pracach rozbiórkowych Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu po wykonanych pracach. Należy zasypać wykopy lub zniwelować strome skarpy i wyrównać teren. Odpady powstałe w wyniku rozbiórek obiektów należy odpowiednio zgodnie z obowiązującymi przepisami i dokumentacją projektową zagospodarować. Zagospodarowanie odpadów pochodzącego z rozbiórki obejmuje także usunięcie odpadów z Terenu Budowy i terenu będącego we władaniu zamawiającego. 3. Szczegółowy zakres prac. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie robót rozbiórki zawarty jest w Dokumentacji projektowej, którą stanowi Projekt rozbiórki - Załącznik nr 7 do SIWZ oraz Przedmiar robót - Załącznik nr 8 do SIWZ. Sposób wykonania robót oraz ich odbioru określony jest w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) - załącznik nr 9 do SIWZ. Wskazane w Przedmiarze robót wyceny podane są tylko orientacyjnie i mogą nie uwzględniać całego zakresu robót objętych Zamówieniem. 4. Wymagania dotyczące wykonania robót: 1) Całość prac ogólnobudowlanych należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót wymienioną w ust. 3. 2) Wszystkie materiały, urządzenia lub inne wyroby użyte do wykonania robót powinny spełniać wymagania odpowiednich norm i posiadać aprobaty techniczne, atesty, certyfikaty, świadectwa dopuszczenia do stosowania, deklaracje zgodności oraz spełniać wymagania opisane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wymienionej w ust. 3. 3) Roboty należy wykonać pod nadzorem Kierownika budowy powołanego przez Wykonawcę. 4) Kierownik budowy zobowiązany jest do prowadzenia dziennika budowy nawet w sytuacji kiedy prowadzenie powyższego dokumentu nie jest wymagane decyzją administracyjną..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie zostanie zrealizowane w ramach projektu Rekultywacja na cele przyrodnicze terenów zdegradowanych, popoligonowych i powojskowych zarządzanych przez PGL LP współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Wynajem Sprzętu Budowlanego Marpo Mariusz Buziewicz, Popowie 9A, 19-200 Grajewo, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 166531,21 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 117298,03
Oferta z najniższą ceną: 117298,03 / Oferta z najwyższą ceną: 340000,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont podłogi sali D.222 w Zamku Piastowskim w Legnicy (zadanie budżetowe: "Modernizacja Zamku Piastowskiego")
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowego Centrum P.P.P. i D.E. polegających na: Część I - Przebudowie ściany frontowej, Część II - Przebudowie klatki schodowej i korytarza
- Termomodernizacja - ocieplenie elewacji budynku Remizy OSP przy ul. Słonecznej 12 w Zachowicach
- MODERNIZACJA TOALETY Z PRZYSTOSOWANIEM DLA POTRZEB OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W PS NR 5 W RAMACH PROJEKTU PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK
- Tworzenie mieszkania wspomaganego na terenie gminy Wierzbica
- Modernizacja wybranych pomieszczeń PUM w budynku Rektoratu w celu umożliwienia prowadzenia zwiększonej liczby zajęć ze studentami - Aula, sala: 109, 102, 101, C, korytarze, toaleta przy 102
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.