eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › przetarg nieograniczony na wyłonienie organizatora szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych finansowanych z Funduszu Pracy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-08-10

Świdnica: przetarg nieograniczony na wyłonienie organizatora szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych finansowanych z Funduszu Pracy
Numer ogłoszenia: 272038 - 2009; data zamieszczenia: 10.08.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 209748 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. M. Skłodowskiej-Curie 5, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8561818, faks 074 8561813.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony na wyłonienie organizatora szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych finansowanych z Funduszu Pracy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych finansowanych ze środków algorytmicznych Funduszu Pracy dla 40 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Świdnicy, Zajęcia teoretyczne oraz praktyczne muszą być przeprowadzone na terenie miasta Świdnicy. Zamówienie podzielono na 3 części. CZĘŚĆ 1 Pracownik małej gastronomii z minimum sanitarnym i obsługą kasy fiskalnej - 20 osób Szkolenie musi rozpocząć się w dniu 01.09.2009 r. oraz zakończyć w dniu 30.09.2009 r. Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia: 1)Pracownik małej gastronomii 2)Minimum sanitarne 3)Obsługa kas fiskalnych 4)Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia Minimalna ilość godzin szkolenia przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Na jednego uczestnika szkolenia przypada 150 godzin zegarowych, w tym: 1.zajęć teoretycznych: 60 godz. zegarowych, z czego 5 godz. zegarowych przypada na zajęcia z umiejętności poszukiwania zatrudnienia, 2.zajęć praktycznych: 90 godz. zegarowych. Wskazana przez Zamawiającego ilość godzin nie obejmuje czasu przeprowadzenia egzaminu końcowego. CZĘŚĆ 2 Brukarz z uprawnieniami na operatora zagęszczarek i ubijaków wibracyjnych, narzędzi udarowych, ręcznych oraz przecinarek do nawierzchni dróg - 10 osób Szkolenie musi rozpocząć się w dniu 01.09.2009 r. oraz zakończyć w dniu 30.10.2009 r. Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia: 1.Dokumentacja 2.Tyczenie 3.Materiały budowlane 4.Maszyny, narzędzia 5.Przygotowanie frontu pracy 6.Zajęcia praktyczne brukowania 7.BHP 8.Podstawy elektrotechniki 9.Użytkowanie eksploatacyjne 10.Dokumentacja techniczna 11.Budowa 12.Technologie robót 13.Zajęcia praktyczne 14.Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia Minimalna ilość godzin szkolenia przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Na jednego uczestnika szkolenia przypada 230 godzin zegarowych, w tym: 1.zajęć teoretycznych: 110 godz. zegarowych, z czego 5 godz. zegarowych przypada na zajęcia z umiejętności poszukiwania zatrudnienia, 2.zajęć praktycznych: 120 godz. zegarowych. Wskazana przez Zamawiającego ilość godzin nie obejmuje czasu przeprowadzenia egzaminu końcowego. CZĘŚĆ 3 Obsługa komputera I i II stopnia, Internet, poczta elektroniczna, programy graficzne oraz nauka języka obcego - 10 osób Szkolenie musi rozpocząć się w dniu 14.09.2009 r. oraz zakończyć w dniu 23.10.2009 r. Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia: 1.Obsługa komputera: Internet poczta elektroniczna programy graficzne (Corel Draw, GIMP oraz program do obróbki zdjęć) 2.Język angielski dla początkujących 3.Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia Zagadnienia z zakresu nauki języka obcego powinny być zgodne z wytycznymi Rady Europy zawartymi w Europejskim Systemie Opisu Kształcenia Językowego (poziom biegłości A1). Minimalna ilość godzin szkolenia przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Łączna liczba godzin na jednego uczestnika szkolenia: 180 godzin zegarowych, w tym: a) zajęć teoretycznych: 80 godz. zegarowych, z czego: - 60 godz. zegarowych przypada na zajęcia z nauki języka obcego, - 5 godz. zegarowych przypada na zajęcia z umiejętności poszukiwania zatrudnienia, b) zajęć praktycznych: 100 godz. zegarowych. Wskazana przez Zamawiającego ilość godzin nie obejmuje czasu przeprowadzenia egzaminu końcowego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 30110 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pracownik małej gastronomii z minimum sanitarnym i obsługą kasy fiskalnej - 20 osób

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dolnośląski Zakład Doskonalenia Zawodowego Oddział I we Wrocławiu, ul. Biskupia 10a, 50-148 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 21000
  • Oferta z najniższą ceną: 21000 oferta z najwyższą ceną: 31000
  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Obsługa komputera I i II stopnia, Internet, poczta elektroniczna, programy graficzne oraz nauka języka obcego - 10 osób

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SJO SEMIKOLON Joanna Piątek, ul. Łużycka 7, 57-300 Kłodzko, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 9110
  • Oferta z najniższą ceną: 9110 oferta z najwyższą ceną: 18057,60
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.