eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › przetarg nieograniczony na wyłonienie organizatora szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych finansowanych z Funduszu Pracy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-26

Świdnica: przetarg nieograniczony na wyłonienie organizatora szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych finansowanych z Funduszu Pracy
Numer ogłoszenia: 209748 - 2009; data zamieszczenia: 26.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. M. Skłodowskiej-Curie 5, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8561818, faks 074 8561813.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.praca.swidnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony na wyłonienie organizatora szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych finansowanych z Funduszu Pracy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych finansowanych ze środków algorytmicznych Funduszu Pracy dla 40 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Świdnicy, Zajęcia teoretyczne oraz praktyczne muszą być przeprowadzone na terenie miasta Świdnicy. Zamówienie podzielono na 3 części. CZĘŚĆ 1 Pracownik małej gastronomii z minimum sanitarnym i obsługą kasy fiskalnej - 20 osób Szkolenie musi rozpocząć się w dniu 01.09.2009 r. oraz zakończyć w dniu 30.09.2009 r. Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia: 1)Pracownik małej gastronomii 2)Minimum sanitarne 3)Obsługa kas fiskalnych 4)Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia Minimalna ilość godzin szkolenia przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Na jednego uczestnika szkolenia przypada 150 godzin zegarowych, w tym: 1.zajęć teoretycznych: 60 godz. zegarowych, z czego 5 godz. zegarowych przypada na zajęcia z umiejętności poszukiwania zatrudnienia, 2.zajęć praktycznych: 90 godz. zegarowych. Wskazana przez Zamawiającego ilość godzin nie obejmuje czasu przeprowadzenia egzaminu końcowego. Za godzinę zegarową kursu należy przyjąć 60 minut, które obejmują zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Szkolenie musi trwać przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu oraz nie mniej niż 6 godzin zegarowych i nie więcej niż 8 godzin zegarowych dziennie, przy czym liczba godzin szkolenia w miesiącu kalendarzowym przypadająca na jednego uczestnika szkolenia nie może wynosić mniej niż 150 godzin zegarowych. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do podania Zamawiającemu ilości godzin lekcyjnych przypadających na jednego uczestnika szkolenia w rozbiciu na poszczególne zagadnienia tematyczne szkolenia znajdujące odzwierciedlenie w druku zaświadczenia o ukończeniu kursu. Wymagania: Kurs przeznaczony jest dla osób bezrobotnych z wykształceniem minimum podstawowym, bez przeciwwskazań zdrowotnych do pracy przy żywności (badania w sanepidzie - książeczka zdrowia). Po zakończeniu szkolenia uczestnik szkolenia otrzyma: - zaświadczenie o ukończonym szkoleniu wydane przez organizatora szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki. Po zakończonym szkoleniu absolwent szkolenia powinien m.in.: 1) rozróżnić i charakteryzować produkty, 2) przygotowywać wyroby, 3) wykańczać wyroby gotowe, 4) dobierać surowce, przyprawy i sprzęt do produkcji określonego asortymentu i napojów. Wymagania dotyczące wyposażenia w sprzęt i materiały: 20 stanowisk z kasami fiskalnymi, inne, w zależności od metod dobranych przez prowadzącego. CZĘŚĆ 2 Brukarz z uprawnieniami na operatora zagęszczarek i ubijaków wibracyjnych, narzędzi udarowych, ręcznych oraz przecinarek do nawierzchni dróg - 10 osób Szkolenie musi rozpocząć się w dniu 01.09.2009 r. oraz zakończyć w dniu 30.10.2009 r. Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia: 1.Dokumentacja 2.Tyczenie 3.Materiały budowlane 4.Maszyny, narzędzia 5.Przygotowanie frontu pracy 6.Zajęcia praktyczne brukowania 7.BHP 8.Podstawy elektrotechniki 9.Użytkowanie eksploatacyjne 10.Dokumentacja techniczna 11.Budowa 12.Technologie robót 13.Zajęcia praktyczne 14.Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia Minimalna ilość godzin szkolenia przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Na jednego uczestnika szkolenia przypada 230 godzin zegarowych, w tym: 1.zajęć teoretycznych: 110 godz. zegarowych, z czego 5 godz. zegarowych przypada na zajęcia z umiejętności poszukiwania zatrudnienia, 2.zajęć praktycznych: 120 godz. zegarowych. Wskazana przez Zamawiającego ilość godzin nie obejmuje czasu przeprowadzenia egzaminu końcowego. Za godzinę zegarową kursu należy przyjąć 60 minut, które obejmują zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Szkolenie musi trwać przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu oraz nie mniej niż 6 godzin zegarowych i nie więcej niż 8 godzin zegarowych dziennie, przy czym liczba godzin szkolenia w miesiącu kalendarzowym przypadająca na jednego uczestnika szkolenia nie może wynosić mniej niż: 1.150 godzin zegarowych w pierwszym miesiącu szkolenia, 2.80 godzin zegarowych w drugim miesiącu szkolenia. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do podania Zamawiającemu ilości godzin lekcyjnych przypadających na jednego uczestnika szkolenia w rozbiciu na poszczególne zagadnienia tematyczne szkolenia znajdujące odzwierciedlenie w druku zaświadczenia o ukończeniu kursu. Wymagania: Kurs przeznaczony jest dla osób bezrobotnych z wykształceniem minimum podstawowym, bez przeciwwskazań zdrowotnych i psychologicznych do wykonywania danego zawodu (stosowne zaświadczenie i orzeczenie lekarskie). Po zakończeniu szkolenia uczestnik szkolenia otrzyma: - zaświadczenie o ukończonym szkoleniu wydane przez organizatora szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki, - świadectwo potwierdzające ukończenie szkolenia - zgodnie z obowiązującymi procedurami opracowanymi przez IMBiGS - Centrum, - książkę operatora - wzór zgodny z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118, poz. 1263). Po zakończonym szkoleniu absolwent szkolenia powinien m.in.: 1.rozróżniać podstawowe materiały do robót brukarskich, 2.posługiwać się i konserwować narzędzia i sprzęt, 3.współpracować przy tyczeniu i czynnościach pomiarowych przy robotach brukarskich, 4.wyznaczać profile podłoży i podbudowy, 5.brukować nawierzchnie różnych typów, 6.dokonywać napraw i rozbierać uszkodzone nawierzchnie, 7.posiadać znajomość podstaw elektrotechniki, 8.umieć obsługiwać się zagęszczarkami i ubijakami wibracyjnymi, narzędziami udarowymi, ręcznymi oraz przecinarkami do nawierzchni dróg. Wymagania dotyczące wyposażenia w sprzęt i materiały: Plansze tematyczne, przekrojowe modele, rzutniki do przeźroczy, sprzęt multimedialny, zbiory biblioteczne (np. literatura fachowa, wzory dokumentów), inne, w zależności od metod dobranych przez prowadzącego. CZĘŚĆ 3 Obsługa komputera I i II stopnia, Internet, poczta elektroniczna, programy graficzne oraz nauka języka obcego - 10 osób Szkolenie musi rozpocząć się w dniu 14.09.2009 r. oraz zakończyć w dniu 23.10.2009 r. Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia: 1.Obsługa komputera: Internet poczta elektroniczna programy graficzne (Corel Draw, GIMP oraz program do obróbki zdjęć) 2.Język angielski dla początkujących 3.Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia Zagadnienia z zakresu nauki języka obcego powinny być zgodne z wytycznymi Rady Europy zawartymi w Europejskim Systemie Opisu Kształcenia Językowego (poziom biegłości A1). Minimalna ilość godzin szkolenia przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Łączna liczba godzin na jednego uczestnika szkolenia: 180 godzin zegarowych, w tym: a) zajęć teoretycznych: 80 godz. zegarowych, z czego: - 60 godz. zegarowych przypada na zajęcia z nauki języka obcego, - 5 godz. zegarowych przypada na zajęcia z umiejętności poszukiwania zatrudnienia, b) zajęć praktycznych: 100 godz. zegarowych. Wskazana przez Zamawiającego ilość godzin nie obejmuje czasu przeprowadzenia egzaminu końcowego. Za godzinę zegarową kursu należy przyjąć 60 minut, które obejmują zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Szkolenie musi trwać przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu oraz nie mniej niż 6 godzin zegarowych i nie więcej niż 8 godzin zegarowych dziennie, przy czym liczba godzin szkolenia w miesiącu kalendarzowym przypadająca na jednego uczestnika szkolenia nie może wynosić mniej niż: 1.80 godzin zegarowych w pierwszym miesiącu szkolenia, 2.100 godzin zegarowych w drugim miesiącu szkolenia. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do podania Zamawiającemu ilości godzin lekcyjnych przypadających na jednego uczestnika szkolenia w rozbiciu na poszczególne zagadnienia tematyczne szkolenia znajdujące odzwierciedlenie w druku zaświadczenia o ukończeniu kursu. Wymagania: Kurs przeznaczony jest dla osób bezrobotnych z wykształceniem minimum podstawowym. Po zakończeniu szkolenia uczestnik szkolenia otrzyma: - zaświadczenie o ukończonym szkoleniu wydane przez organizatora szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki. Po zakończonym szkoleniu absolwent powinien m.in.: posiadać umiejętność obsługi komputera, posiadać umiejętność pracy na programach komputerowych, posiadać podstawową znajomość języka angielskiego. Wymagania dotyczące wyposażenia w sprzęt i materiały: min. 10 zestawów komputerowych z zainstalowanymi programami: Corel Draw, GIMP oraz programem do obróbki zdjęć na każdym komputerze, min. 15 kompletów podręczników i ćwiczeń do nauki języka angielskiego (które przechodzą na własność uczestników szkolenia), inne, w zależności od metod dobranych przez prowadzącego. INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE: 1)Wykonawca wyda uczestnikom szkolenia: 1)zaświadczenie o ukończonym szkoleniu wydane przez organizatora szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki - dla zamówień od Części 1 do Części 3, 2)świadectwa potwierdzającego ukończenie szkolenia - zgodnie z obowiązującymi procedurami opracowanymi przez IMBiGS - Centrum wydany przez niezależną instytucję - dla zamówienia wymienionego w Części 2, 3)książki operatora - wzór zgodny z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118, poz. 1263) wydany przez niezależną instytucję - dla zamówienia wymienionego w Części 2, w terminie do 3 dni roboczych od daty zakończenia szkolenia. 2)Wykonawca w trakcie trwania szkolenia musi zapewnić uczestnikom szkolenia warunki zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. 3)Zajęcia dydaktyczne muszą być realizowane od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem sobót i niedziel oraz dni świątecznych). a)zajęcia teoretyczne muszą rozpocząć się nie wcześniej niż o godz. 800, trwać nie krócej niż 6, a nie dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie oraz zakończyć się nie później niż o godz. 2000, b)zajęcia praktyczne przypadające na jednego uczestnika szkolenia muszą rozpocząć się nie wcześniej niż o godz. 800, trwać nie krócej niż 6, a nie dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie oraz zakończyć się nie później niż o godz. 2000 , c)dzienna liczba godzin zegarowych - nie więcej niż 8. 4)Wykonawca przed rozpoczęciem szkolenia, jest zobowiązany zapoznać uczestników z jego szczegółowym programem oraz przekazać im harmonogram realizowanych zajęć. 5)Każdy uczestnik otrzyma na własność skrypt oraz podstawowe materiały piśmienne potrzebne do prowadzenia notatek (zeszyt/notatnik, długopis)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych tj.: - Zarówno zajęcia teoretyczne, jak i praktyczne powinni prowadzić wykładowcy posiadający uprawnienia do wykonywania zawodu instruktora/wykładowcy. Osoby prowadzące zajęcia muszą posiadać odpowiednią wiedzę oraz przygotowanie merytoryczne do prowadzenia zajęć powierzonych im przez Wykonawcę. Wykładowcy winni dysponować stosownymi dokumentami (np. certyfikaty, świadectwa, zaświadczenia, dyplomy, itp.), które potwierdzą kwalifikacje i uprawnienia kadry szkoleniowej. Każdy wykładowca musi mieć doświadczenie praktyczne w zakresie prowadzonych zajęć grupowych tj. przeprowadził co najmniej 2 szkolenia grupowe w ciągu ostatnich 3 lat odpowiadające tematyce przedmiotu zamówienia. - Wykonawca musi prowadzić działalność w zakresie będącym przedmiotem zamówienia oraz posiadać: zaktualizowany na 2009 r., w Dziale 2 pt. Tematyka prowadzonych szkoleń w bieżącym roku kalendarzowym o dane szkolenie/a, na które Wykonawca zamierza złożyć ofertę, wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych Dz. U. Nr 236, poz. 2365). Uwierzytelnioną kserokopię wpisu do rejestru należy dołączyć do oferty szkoleniowej. Ponadto, Wykonawca powinien złożyć oświadczenie mówiące o tym, że zaświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych wydane przez wojewódzki urząd pracy jest aktualne w roku bieżącym, co jest jednoznaczne z tym, iż Wykonawca nadal prowadzi działalność szkoleniową, certyfikaty jakości usług, jeżeli Wykonawca takie posiada. Certyfikat jakości usług może dotyczyć zarówno kierunku szkolenia, na które Wykonawca złoży ofertę, jak również Wykonawcy, jako instytucji świadczącej usługi szkoleniowe. Będą brane pod uwagę różne typy certyfikatów: Certyfikaty Systemu Zarządzania Jakością ISO, akredytacje np. Kuratora Oświaty, Polskiego Towarzystwa Informatycznego, Polskiego Biura Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych, atesty, TÜV, itp. - dysponować odpowiednimi warunkami lokalowymi i wyposażeniem dydaktycznym. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje pomieszczeniami wykładowymi, których liczba i pojemność jest adekwatna do liczby części, których dotyczy złożona oferta oraz uwzględnia wielkość grup szkoleniowych danej części zamówienia, jak również harmonogram zajęć. Wykonawca w opisie warunków szkolenia winien dokładnie podać miejsce realizacji zajęć teoretycznych oraz praktycznych i w sposób szczegółowy opisać wyposażenie sal, w których prowadzone będą zajęcia dydaktyczne. Aby umożliwić uczestnikom szkolenia właściwe przygotowanie praktyczne Wykonawca winien zapewnić odpowiednią ilość sprzętów oraz materiałów niezbędnych do przeprowadzenia zajęć. Dlatego też należy odznaczyć jaki sprzęt i materiały będą wykorzystywane podczas zajęć oraz w jakich ilościach. 2 Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt. 1 na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków, o których mowa w pkt. 6 SIWZ 3 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie Wykonawca spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.W przypadku gdy o udzielenie zamówienia będzie ubiegała się wykonawca którego siedziba lub miejsce zamieszkania jest poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu wskazanego w pkt. 6.1 składa dokument wystawiony w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Uwierzytelnioną kopię zaktualizowanego na 2009r. W Dziale 2 pt. Tematyka prowadzonych szkoleń w bieżącym roku kalendarzowych o dane szkolenie/a, na które Wykonawca zamierza złożyć ofertę, wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych Dz. U. Nr 236 poz. 2365). Ponadto, Wykonawca powinien złożyć oświadczenie mówiące o tym, że zaświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych wydawane przez wojewódzki urząd pracy jest aktualne w roku bieżącym, co jest jednoznaczne z tym, iż Wykonawca w roku bieżącym nadal prowadzi działalność szkoleniową. 4.Certyfikaty jakości usług, jeżeli Wykonawca takie posiada. Certyfikat jakości usług może dotyczyć zarówno kierunku szkolenia, na które Wykonawca złoży ofertę, jak również Wykonawcy, jako instytucji świadczącej usługi szkoleniowe. Będą brane pod uwagę różne formy certyfikatów: Certyfikaty Systemu Zarządzania Jakością ISO, akredytacje np. Kuratora Oświaty, Polskiego Towarzystwa Informatycznego, Polskiego Biura Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych, atesty, TÜV, itp. 5.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (np. ilość sprzętu, informacja czy obiekt jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych). W przypadku wskazania narzędzi i urządzeń którymi będzie dysponował wykonawca należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń. Wykaz taki należy załączyć do każdej części zamówienia na które składana jest oferta uwzględniając specyfikę poszczególnych kierunków szkoleń. 6.Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia (wskazać szkolenia jakie przeprowadził w okresie ostatnich 3 lat odpowiadające tematyce przedmiotu zamówienia) i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. 7.pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 6 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 8.Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy PZP. Dokumenty winny być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 50
  • 2 - certyfikat jakości usług lub inny dokument - 15
  • 3 - kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10
  • 4 - doświadczenie kadry dydaktycznej - 25

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.praca.swidnica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy ul. M.Skłodowskiej - Curie 5 58 -100 Świdnica pokój 12.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2009 godzina 08:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy ul. M.Skłodowskiej - Curie 5 58 -100 Świdnica pokój 11.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pracownik małej gastronomii z minimum sanitarnym i obsługą kasy fiskalnej - 20 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie musi rozpocząć się w dniu 01.09.2009 r. oraz zakończyć w dniu 30.09.2009 r. Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia: 1)Pracownik małej gastronomii 2)Minimum sanitarne 3)Obsługa kas fiskalnych 4)Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia Minimalna ilość godzin szkolenia przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Na jednego uczestnika szkolenia przypada 150 godzin zegarowych, w tym: 1.zajęć teoretycznych: 60 godz. zegarowych, z czego 5 godz. zegarowych przypada na zajęcia z umiejętności poszukiwania zatrudnienia, 2.zajęć praktycznych: 90 godz. zegarowych. Wskazana przez Zamawiającego ilość godzin nie obejmuje czasu przeprowadzenia egzaminu końcowego. Za godzinę zegarową kursu należy przyjąć 60 minut, które obejmują zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Szkolenie musi trwać przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu oraz nie mniej niż 6 godzin zegarowych i nie więcej niż 8 godzin zegarowych dziennie, przy czym liczba godzin szkolenia w miesiącu kalendarzowym przypadająca na jednego uczestnika szkolenia nie może wynosić mniej niż 150 godzin zegarowych. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do podania Zamawiającemu ilości godzin lekcyjnych przypadających na jednego uczestnika szkolenia w rozbiciu na poszczególne zagadnienia tematyczne szkolenia znajdujące odzwierciedlenie w druku zaświadczenia o ukończeniu kursu. Wymagania: Kurs przeznaczony jest dla osób bezrobotnych z wykształceniem minimum podstawowym, bez przeciwwskazań zdrowotnych do pracy przy żywności (badania w sanepidzie - książeczka zdrowia). Po zakończeniu szkolenia uczestnik szkolenia otrzyma: - zaświadczenie o ukończonym szkoleniu wydane przez organizatora szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki. Po zakończonym szkoleniu absolwent szkolenia powinien m.in.: 1) rozróżnić i charakteryzować produkty, 2) przygotowywać wyroby, 3) wykańczać wyroby gotowe, 4) dobierać surowce, przyprawy i sprzęt do produkcji określonego asortymentu i napojów. Wymagania dotyczące wyposażenia w sprzęt i materiały: 20 stanowisk z kasami fiskalnymi, inne, w zależności od metod dobranych przez prowadzącego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. certyfikat jakości usług lub inny dokument - 15
    • 3. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10
    • 4. doswiadczenie kadry dydaktycznej - 25

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Brukarz z uprawnieniami na operatora zagęszczarek i ubijaków wibracyjnych, narzędzi udarowych, ręcznych oraz przecinarek do nawierzchni dróg - 10 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie musi rozpocząć się w dniu 01.09.2009 r. oraz zakończyć w dniu 30.10.2009 r. Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia: 1.Dokumentacja 2.Tyczenie 3.Materiały budowlane 4.Maszyny, narzędzia 5.Przygotowanie frontu pracy 6.Zajęcia praktyczne brukowania 7.BHP 8.Podstawy elektrotechniki 9.Użytkowanie eksploatacyjne 10.Dokumentacja techniczna 11.Budowa 12.Technologie robót 13.Zajęcia praktyczne 14.Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia Minimalna ilość godzin szkolenia przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Na jednego uczestnika szkolenia przypada 230 godzin zegarowych, w tym: 1.zajęć teoretycznych: 110 godz. zegarowych, z czego 5 godz. zegarowych przypada na zajęcia z umiejętności poszukiwania zatrudnienia, 2.zajęć praktycznych: 120 godz. zegarowych. Wskazana przez Zamawiającego ilość godzin nie obejmuje czasu przeprowadzenia egzaminu końcowego. Za godzinę zegarową kursu należy przyjąć 60 minut, które obejmują zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Szkolenie musi trwać przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu oraz nie mniej niż 6 godzin zegarowych i nie więcej niż 8 godzin zegarowych dziennie, przy czym liczba godzin szkolenia w miesiącu kalendarzowym przypadająca na jednego uczestnika szkolenia nie może wynosić mniej niż: 1.150 godzin zegarowych w pierwszym miesiącu szkolenia, 2.80 godzin zegarowych w drugim miesiącu szkolenia. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do podania Zamawiającemu ilości godzin lekcyjnych przypadających na jednego uczestnika szkolenia w rozbiciu na poszczególne zagadnienia tematyczne szkolenia znajdujące odzwierciedlenie w druku zaświadczenia o ukończeniu kursu. Wymagania: Kurs przeznaczony jest dla osób bezrobotnych z wykształceniem minimum podstawowym, bez przeciwwskazań zdrowotnych i psychologicznych do wykonywania danego zawodu (stosowne zaświadczenie i orzeczenie lekarskie). Po zakończeniu szkolenia uczestnik szkolenia otrzyma: - zaświadczenie o ukończonym szkoleniu wydane przez organizatora szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki, - świadectwo potwierdzające ukończenie szkolenia - zgodnie z obowiązującymi procedurami opracowanymi przez IMBiGS - Centrum, - książkę operatora - wzór zgodny z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118, poz. 1263). Po zakończonym szkoleniu absolwent szkolenia powinien m.in.: 1.rozróżniać podstawowe materiały do robót brukarskich, 2.posługiwać się i konserwować narzędzia i sprzęt, 3.współpracować przy tyczeniu i czynnościach pomiarowych przy robotach brukarskich, 4.wyznaczać profile podłoży i podbudowy, 5.brukować nawierzchnie różnych typów, 6.dokonywać napraw i rozbierać uszkodzone nawierzchnie, 7.posiadać znajomość podstaw elektrotechniki, 8.umieć obsługiwać się zagęszczarkami i ubijakami wibracyjnymi, narzędziami udarowymi, ręcznymi oraz przecinarkami do nawierzchni dróg. Wymagania dotyczące wyposażenia w sprzęt i materiały: Plansze tematyczne, przekrojowe modele, rzutniki do przeźroczy, sprzęt multimedialny, zbiory biblioteczne (np. literatura fachowa, wzory dokumentów), inne, w zależności od metod dobranych przez prowadzącego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. certyfikat jakości usług lub inny dokument - 15
    • 3. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10
    • 4. doświadczenie kadry dydaktycznej - 25

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Obsługa komputera I i II stopnia, Internet, poczta elektroniczna, programy graficzne oraz nauka języka obcego - 10 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie musi rozpocząć się w dniu 14.09.2009 r. oraz zakończyć w dniu 23.10.2009 r. Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia: 1.Obsługa komputera: Internet poczta elektroniczna programy graficzne (Corel Draw, GIMP oraz program do obróbki zdjęć) 2.Język angielski dla początkujących 3.Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia Zagadnienia z zakresu nauki języka obcego powinny być zgodne z wytycznymi Rady Europy zawartymi w Europejskim Systemie Opisu Kształcenia Językowego (poziom biegłości A1). Minimalna ilość godzin szkolenia przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Łączna liczba godzin na jednego uczestnika szkolenia: 180 godzin zegarowych, w tym: a) zajęć teoretycznych: 80 godz. zegarowych, z czego: - 60 godz. zegarowych przypada na zajęcia z nauki języka obcego, - 5 godz. zegarowych przypada na zajęcia z umiejętności poszukiwania zatrudnienia, b) zajęć praktycznych: 100 godz. zegarowych. Wskazana przez Zamawiającego ilość godzin nie obejmuje czasu przeprowadzenia egzaminu końcowego. Za godzinę zegarową kursu należy przyjąć 60 minut, które obejmują zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Szkolenie musi trwać przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu oraz nie mniej niż 6 godzin zegarowych i nie więcej niż 8 godzin zegarowych dziennie, przy czym liczba godzin szkolenia w miesiącu kalendarzowym przypadająca na jednego uczestnika szkolenia nie może wynosić mniej niż: 1.80 godzin zegarowych w pierwszym miesiącu szkolenia, 2.100 godzin zegarowych w drugim miesiącu szkolenia. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do podania Zamawiającemu ilości godzin lekcyjnych przypadających na jednego uczestnika szkolenia w rozbiciu na poszczególne zagadnienia tematyczne szkolenia znajdujące odzwierciedlenie w druku zaświadczenia o ukończeniu kursu. Wymagania: Kurs przeznaczony jest dla osób bezrobotnych z wykształceniem minimum podstawowym. Po zakończeniu szkolenia uczestnik szkolenia otrzyma: - zaświadczenie o ukończonym szkoleniu wydane przez organizatora szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki. Po zakończonym szkoleniu absolwent powinien m.in.: posiadać umiejętność obsługi komputera, posiadać umiejętność pracy na programach komputerowych, posiadać podstawową znajomość języka angielskiego. Wymagania dotyczące wyposażenia w sprzęt i materiały: min. 10 zestawów komputerowych z zainstalowanymi programami: Corel Draw, GIMP oraz programem do obróbki zdjęć na każdym komputerze, min. 15 kompletów podręczników i ćwiczeń do nauki języka angielskiego (które przechodzą na własność uczestników szkolenia), inne, w zależności od metod dobranych przez prowadzącego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 14.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. certyfikat jakości usług lub inny dokument - 15
    • 3. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10
    • 4. doświadczenia kadry dydaktycznej - 25

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.