Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2011-10-17
Kobierzyce: Wykonanie projektu zamiennego - Przebudowy drogi gminnej ul. Parkowej w miejscowo¶ci Tyniec Ma³y.
Numer og³oszenia: 272021 - 2011; data zamieszczenia: 17.10.2011
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kobierzyce , al. Pa³acowa 1, 55-040 Kobierzyce, woj. dolno¶l±skie, tel. 071 3111215, faks 071 3111252.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ugk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Wykonanie projektu zamiennego - Przebudowy drogi gminnej ul. Parkowej w miejscowo¶ci Tyniec Ma³y..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja p/n /Wykonanie projektu zamiennego - Przebudowy drogi gminnej ul. Parkowej w miejscowo¶ci Tyniec Ma³y./ Zamówienie obejmuje wykonanie kompletnej pe³nobran¿owej zamiennej dokumentacji projektowej z uzyskaniem na rzecz Zamawiaj±cego decyzji Starosty Powiatu Wroc³awskiego zatwierdzaj±cej projekt zamienny z potwierdzeniem ostateczno¶ci. Do Wykonawcy zamówienia nale¿y: - uzyskanie niezbêdnych do realizacji zamówienia map, warunków, uzgodnieñ, decyzji, postanowieñ, wypisów, wyrysów itp. oraz dokonanie p³atno¶ci za ich dokonanie. - Opracowanie: = projektu budowlanego (4 egz., w tym 2 egz. z oryginalnymi piecz±tkami organów wydaj±cych pozwolenie na budowê), zaopatrzonego w o¶wiadczenie o kompletno¶ci i dokonane uzgodnienia, = ewentualnie innych opracowañ niezbêdnych do realizacji zamówienia, jak np. inwentaryzacja zieleni, operat dendrologiczny, projekt organizacji ruchu zastêpczego i docelowego, operat wodnoprawny, opracowania bran¿owe, rozwi±zania kolizji z istniej±c± infrastruktur± (2 egz. + egz. wymagane przez odpowiednie organy); = wymaganych wniosków i o¶wiadczeñ w imieniu Zamawiaj±cego na podstawie udzielonego upowa¿nienia lub do podpisu Zamawiaj±cego; do przygotowanego o¶wiadczenia o prawie do dysponowania nieruchomo¶ci± na cele budowlane dla dzia³ek nie nale¿±cych do Gminy Kobierzyce wymagane jest z³o¿enie o¶wiadczenia przez Projektanta o uzyskaniu wymaganych zgód w³a¶cicieli terenu i ich przekazanie Zamawiaj±cemu. - Przekazywanie pisemnej informacji Zamawiaj±cemu o stanie zaawansowania prac raz w miesi±cu - ¦cis³a wspólpraca z wykonawc± przebudowy D³ugo¶æ ul. Parkowej w Tyñcu Ma³ym - to ok. 950 mb, zgodnie z za³±cznikiem nr 6 - Mapa pogl±dowa obszaru inwestycji. Oprócz wersji papierowej dokumentacji bêd±cej przedmiotem zamówienia, Wykonawca przeka¿e j± tak¿e w wersji elektronicznej (pdf lub word)..
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: tak.
- Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
- Zamawiaj±cy przewiduje zamówienia uzupe³niaj±ce w zakresie realizacji p/n: /Wykonanie projektu zamiennego - Przebudowy drogi gminnej ul. Parkowej w miejscowo¶ci Tyniec Ma³y/, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 71.00.00.00 - Us³ugi architektoniczne, budowlane, in¿ynieryjne i kontrolne 71.24.20.00 - Przygotowanie przedsiêwziêcia i projektu, oszacowanie kosztów 71.25.00.00 - Us³ugi architektoniczne, in¿ynieryjne i pomiarowe .
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.03.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia wadium (przy sk³adaniu ofert) - w kwocie 1.200 z³ na konto Gminy Kobierzyce: Al. Pa³acowa 1, 55-040 Kobierzyce konto bankowe BS Kobierzyce nr 82 95750004 0000 0130 2000 0380. Wadium wp³acane na konto Zamawiaj±cego powinno mieæ adnotacjê -- nazwê przetargu. Potwierdzenie wniesienia wadium (mo¿e byæ to kserokopia potwierdzon± przez Wykonawcê za zgodno¶æ z orygina³em nale¿y do³±czyæ do oferty. Wadium w postaci gwarancji i porêczeñ z³o¿yæ w oryginale w kasie, a potwierdzon± /za zgodno¶æ/ kserokopiê do³±czyæ do oferty. Zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy Prawo zamówieñ publicznych wadium musi byæ wniesione najpó¼niej do wyznaczonego w SIWZ terminu sk³adania ofert . Wniesienie wadium w formie porêczenia lub gwarancji bêdzie skuteczne, je¿eli do wskazanego terminu zostanie ono zdeponowane w kasie Urzêdu Gminy Kobierzyce - pok. 22. Wniesienie wadium w pieni±dzu bêdzie skuteczne, je¿eli do wskazanego terminu znajdzie siê ono na podanym rachunku bankowym Zamawiaj±cego. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: a) pieni±dzu (przelew na rachunek bankowy Zamawiaj±cego); b) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z pó¼n. zm.). W przypadku sk³adania przez Wykonawcê wadium w formie gwarancji lub porêczenia, powinny one byæ sporz±dzone zgodnie z przepisami prawnymi i powinny zawieraæ wskazany ni¿ej element: - zobowi±zanie Gwaranta do /zap³acenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego zawieraj±ce o¶wiadczenie, i¿: - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, nie z³o¿y³ dokumentów lub o¶wiadczeñ o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych lub pe³nomocnictw, chyba ¿e udowodni, ¿e wynika to z przyczyn niele¿±cych po jego stronie, albo - Wykonawca, którego ofertê wybrano odmówi³ podpisania umowy na warunkach okre¶lonych w ofercie, albo - Wykonawca nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, albo - Zawarcie umowy sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy/ Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiaj±cego. Wadium wniesione w pieni±dzu zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym. 2. Zamawiaj±cy zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezw³ocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania, z wyj±tkiem wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrze¿eniem pkt. 5. 3. Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, je¿eli jego wniesienia ¿±dano. 4. Zamawiaj±cy zwraca niezw³ocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 5. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium, je¿eli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, nie z³o¿y³ dokumentów lub o¶wiadczeñ, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych lub pe³nomocnictw, chyba ¿e udowodni, ¿e wynika to z przyczyn niele¿±cych po jego stronie. 6. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana odmówi podpisania umowy lub zawarcie umowy jest niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie wykonawcy albo nie wniós³ zabezpieczenia umowy je¿eli by³o wymagane. 7. Oferta w trakcie trwania procedury od terminu sk³adania ofert podanego w SIWZ poprzez wybór oferty do terminu podpisania umowy (termin zwi±zania ofert± 30 dni) winna byæ przez ca³y okres zabezpieczona wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Wykonawca spe³nia warunki okre¶lone w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, je¿eli posiada: op³acon± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, Zamawiaj±cy, na podstawie z³o¿onej przez Wykonawcê /op³aconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia - za³±cznik nr 4/ dokona oceny spe³niania w/w warunku wed³ug formu³y spe³nia - nie spe³nia. Nie spe³nienie chocia¿by jednego warunku skutkowaæ bêdzie wykluczeniem Wykonawcy z postêpowania. Ofertê Wykonawcy wykluczonego z postêpowania uznaje siê za odrzucon±.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
- op³acon± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
5) dowód wniesienia wadium w wysoko¶ci: 1.200 z³ - za³±cznik nr 5
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Zamawiaj±cy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 ze zm.) przewidzia³ mo¿liwo¶æ dokonania zmiany umowy w formie pisemnego aneksu w nastêpuj±cych przypadkach: 1) pisemnego uzgodnienia pomiêdzy Stronami dotycz±cego skróceniu terminu zakoñczenia realizacji umowy; 2) przed³u¿enia terminu realizacji umowy, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy; 3) zmiana nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych; 4) zmiana podwykonawcy pod warunkiem odpowiedniego zg³oszenia i po akceptacji przez Zamawiaj±cego; 5) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy; 6) zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczno¶ci powoduj±cej, ¿e wykonanie czê¶ci zakresu realizacji umowy nie le¿y w interesie publicznym.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugk.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Gminy Kobierzyce 55-040 Kobierzyce Al. Pa³acowa 1, pok. 51.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 03.11.2011 godzina 13:00, miejsce: Urz±d Gminy Kobierzyce 55-040 Kobierzyce Al. Pa³acowa 1, sekretariat pok. 25.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Wykonawca na ¿±danie Zamawiaj±cego i w zakresie przez niego wskazanym jest zobowi±zany wykazaæ odpowiednio, nie pó¼niej ni¿ na dzieñ sk³adania ofert, spe³nianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespe³niania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp. Wykonawcê maj±cego siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej obowi±zuj± przepisy okre¶lone w § 4 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009 r. /w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mog± byæ sk³adane/ (Dz.U. z 2009 Nr 226, poz. 1817). 2. Zamawiaj±cy wymaga, aby dokumenty by³y przedstawione w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonych /za zgodno¶æ z orygina³em/ przez Wykonawcê lub osoby upowa¿nione do reprezentowania Wykonawcy. 3. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia (konsorcja, spó³ki cywilne). W przypadku, o którym mowa Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Zamawiaj±cy wymaga w stosunku do podmiotów wystêpuj±cych wspólnie, aby ka¿dy z nich oddzielnie przedstawi³ w ofercie wymagane za³±czniki do Formularza Oferty nr 1,2. Ka¿dy z podmiotów wystêpuj±cych wspólnie musi: z³o¿yæ swój czytelny podpis oraz pieczêæ na formularzu oferty oraz zaakceptowaæ projekt umowy. O¶wiadczenie stanowi±ce za³±cznik nr 3 Wykonawcy mog± z³o¿yæ wspólnie na jednym za³±czniku (o¶wiadczenie podpisuje Pe³nomocnik lub ka¿dy z Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o zamówienie). Je¿eli ofertê sk³ada kilka podmiotów, oferta musi spe³niaæ ponadto nastêpuj±ce warunki: a) upowa¿nienie do pe³nienia funkcji przedstawiciela /partnera wiod±cego wymaga podpisu prawnie upowa¿nionych przedstawicieli ka¿dego z partnerów - nale¿y za³±czyæ je do oferty w formie pe³nomocnictwa; b) podmioty wystêpuj±ce wspólnie ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zobowi±zañ..
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI KOBIERZYCE
- Sporz±dzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w gminie Kobierzyce-z podzia³em na 2 czê¶ci
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy drogi gminnej ul. Akacjowej w Tyñcu Ma³ym wraz z infrastruktur± towarzysz±c± oraz uzyskaniem ostatecznej decyzji ZRID
- Remont i modernizacja o¶wietlenia Hali Sportowo-Widowiskowej im. Adama Wójcika w Kobierzycach przy ulicy Dêbowej 20
wiêcej: przetargi KOBIERZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz wykonanie robót budowlanych - utworzenie szatni i pomieszczeñ higieniczno-sanitarnych dla studentów.
- Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz wykonanie robót budowlanych - przebudowa i modernizacja sali dydaktycznej o pow. 72,91 m2 .
- Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz wykonanie robót budowlanych - przebudowa i modernizacja sali dydaktycznej o pow. 30,58 m2 .
- Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz wykonanie robót budowlanych - przebudowa i modernizacja sali konferencyjnej oraz przylegaj±cego do niej holu i zespo³u pomieszczeñ hig.- sanit. (KPO)
- Przebudowa pom. zaplecza sanitarn. przy sali gimnast. w ZSiPOW£ przy ul. U³añskiej 2 w £owiczu-zad. pn.: "ZAPLECZE SPORTOWE PRZY UL. U£AÑSKIEJ 2 W £OWICZU" w ramach bud¿etu obywatelskiego na 2025 rok
- "Wykonanie dokumentacji projektowej modernizacji widowni, sceny oraz przestrzeni WTL wraz z przeniesieniem autorskich praw maj±tkowych do dokumentacji (etap I) oraz pe³nieniem nadzoru autorskiego [..]
wiêcej: Us³ugi architektoniczne, budowlane, in¿ynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.