eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubliniec › Dostawa sprzętu dla potrzeb SPZOZ w Lublińcu w ramach projektu :Informatyzacja SPZOZ w Lublińcu w celu podniesienia jakości świadczonych usług, nr projektu WND-RPSL.02.02.00-00-048/12-03, nr umowy UDA-RPSL.02.02.00-00-048/12-00. Znak sprawy ZP/36A/14.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-14

Lubliniec: Dostawa sprzętu dla potrzeb SPZOZ w Lublińcu w ramach projektu :Informatyzacja SPZOZ w Lublińcu w celu podniesienia jakości świadczonych usług, nr projektu WND-RPSL.02.02.00-00-048/12-03, nr umowy UDA-RPSL.02.02.00-00-048/12-00. Znak sprawy ZP/36A/14.
Numer ogłoszenia: 271532 - 2014; data zamieszczenia: 14.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 256056 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Sobieskiego 9, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 34 350 63 86, faks 34 3565870.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu dla potrzeb SPZOZ w Lublińcu w ramach projektu :Informatyzacja SPZOZ w Lublińcu w celu podniesienia jakości świadczonych usług, nr projektu WND-RPSL.02.02.00-00-048/12-03, nr umowy UDA-RPSL.02.02.00-00-048/12-00. Znak sprawy ZP/36A/14..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu dla potrzeb SPZOZ w Lublińcu w ramach projektu: Informatyzacja SPZOZ w Lublińcu w celu podniesienia jakości świadczonych usług. Przedmiot zamówienia podzielony jest na części zgodnie z poniższym podziałem: Część nr 1: Dostawa, montaż i uruchomienie access point z antenami i masztami - 2 kpl. Część nr 2: Dostawa serwera plików - 1 szt. Część nr 3: Dostawa podpisu elektronicznego - 2 szt. Część nr 4: Dostawa drukarek A3 - 5 szt. Część nr 5: Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych - 2 szt. Część nr 6: Dostawa czytnika kart chipowych - 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (poszczególnych części) zawiera załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.21.62.00 - Czytniki kart magnetycznych 48.82.00.00 - Serwery 79.13.21.00 - Usługi uwierzytelniania podpisu elektronicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Reginalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013, Priorytet II Społeczeństwo Informacyjne.Działanie 2.2. Rozwój elektronicznych usług publicznych, projekt WND-RPSL.02.02.00-00-048/12-03, nr umowy UDA-RPSL.02.02.00-00-048/12-00..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa acces point z antenami i masztami - 2 kpl.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Terkom Tomasz Obrzud, ul. Kasztanowa 5, 42-700 Lubliniec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5180,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5180,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5180,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych - 2 szt

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Eltropol Zakład Elektroniki, Plac Piłsudskiego 15-17c, 45-706 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5163,54

  • Oferta z najniższą ceną: 5163,54 / Oferta z najwyższą ceną: 5731,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.