eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PałecznicaOdnowa Centrum Wsi Pałecznica w ramach Projektu MRPO na lata 2007 -2013. Oś priorytetowa 6. Spójność wewnątrzregionalna obejmująca remont dróg - droga powiatowa nr 1327K i nr 1251K wraz z remontem przepustu pod drogą i wymianą wiaty przystankowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-07

Pałecznica: Odnowa Centrum Wsi Pałecznica w ramach Projektu MRPO na lata 2007 -2013. Oś priorytetowa 6. Spójność wewnątrzregionalna obejmująca remont dróg - droga powiatowa nr 1327K i nr 1251K wraz z remontem przepustu pod drogą i wymianą wiaty przystankowej
Numer ogłoszenia: 271520 - 2009; data zamieszczenia: 07.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pałecznica , ul. św. Jakuba 11, 32-109 Pałecznica, woj. małopolskie, tel. 0-41 3848037, faks 0-41 3848107.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.palecznica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowa Centrum Wsi Pałecznica w ramach Projektu MRPO na lata 2007 -2013. Oś priorytetowa 6. Spójność wewnątrzregionalna obejmująca remont dróg - droga powiatowa nr 1327K i nr 1251K wraz z remontem przepustu pod drogą i wymianą wiaty przystankowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odnowa Centrum Wsi Pałecznica w ramach Projektu MRPO na lata 2007 -2013. Oś priorytetowa 6. Spójność wewnątrzregionalna obejmująca remont dróg - droga powiatowa nr 1327K i nr 1251K wraz z remontem przepustu pod drogą i wymianą wiaty przystankowej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.22.20.00 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej 45.22.11.10 - Roboty budowlane w zakresie mostów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu może wziąć udział wykonawca, który: 1) wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (rozpoczął oraz zakończył w tym okresie) co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu mostu o rozpiętości powyżej 4 m w świetle, 2) dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, drogowej oraz mostowej, wpisanych na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, 3) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100 000,00 zł, 4) spełnia pozostałe warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa w części V pkt 3 i 4 ogłoszenia złożonego przez wykonawcę - z wykazu, o którym mowa w pkt 3 powinno wynikać, że wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania wykonał co najmniej 1 robotę polegającą na wykonaniu mostu o rozpiętości powyżej 4 m w świetle oraz dokumentów, o których mowa w pkt 4 potwierdzających, że robota wykazana w wykazie została wykonana należycie, 2) ocena spełniania przez warunku, opisanego w pkt 2 ogłoszenia: - w przypadku dysponowania osobami przez Wykonawcę, będzie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa w części V pkt 6 i 8 ogłoszenia - z wykazu, o którym mowa w części V pkt 6 powinno wynikać, że w specjalności wymienionej w pkt 2, Wykonawca dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia budowlane; dokumenty, o których mowa w części V pkt 8, powinny potwierdzać, że osoby wykazane w wykazie posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalnościach określonych w pkt 1, - w przypadku kiedy Wykonawca będzie dysponował osobami, ocena będzie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa w części V pkt 6, 7 i 8 - z wykazu oraz oświadczenia, o których mowa w części V pkt 6 i 7 powinno wynikać, że w specjalności wymienionej w pkt 1, Wykonawca będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia budowlane; dokumenty, o których mowa w części V pkt 8, powinny potwierdzać, że osoby wykazane w wykazie posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalnościach określonych w pkt 1, 3) ocena spełniania przez Wykonawcę warunku, opisanego w pkt 3 ogłoszenia, będzie dokonana na podstawie informacji banku, w którym Wykonawca posiada rachunek - z dokumentu (informacji banku) powinno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100 000,00 zł, 4) ocena spełnienia pozostałych warunków, o których mowa w pkt 4 ogłoszenia, będzie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa w części V pkt 2, 9 - 12 oraz oświadczenia, o którym mowa w części V pkt 1 (Załącznik 2 do SIWZ) - z dokumentów oraz oświadczenia powinno wynikać, że Wykonawca spełnia pozostałe warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca powinien złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik 2 do SIWZ), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postępowania (rozpoczętych oraz zakończonych w tym okresie) robót budowlanych, o których mowa w pkt 1 części IV ogłoszenia - wykaz powinien zawierać przedmiot, wartość robót, daty ich wykonania oraz miejsce wykonania (Załącznik 4), 4) dokumenty (referencje, listy referencyjne lub dokumenty o podobnym charakterze) potwierdzające, że co najmniej jedna robota budowlana zawarta w wykazie, o którym mowa w pkt 3, została wykonana należycie, 5) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej posiadane środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 100 000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) wykaz zawierający osoby, którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował, a które będą wykonywać zamówienie, posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalnościach, o których mowa w części IV pkt 2 (Załącznik 3 do SIWZ), 7) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osoby lub osób posiadających uprawnienia, o których mowa w części IV pkt 2, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 6, Wykonawca wskazał osobę lub osoby, którymi będzie dysponował, 8) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, wykazane w wykazie, o którym mowa w pkt 6, posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, o których mowa w części IV pkt 2, 9) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 10) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 11) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 12) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. UWAGA 1. Dokumenty, o których mowa w pkt 2, 3, 4, 5 oraz 7 - 12 mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, tzn. opatrzone datą (datą poświadczenia, nie zaś jakąkolwiek inną datą znajdującą się na kserokopii dokumentu, choćby pochodziła z dnia poświadczenia), napisem za zgodność z oryginałem oraz podpisane przez osoby podpisujące ofertę lub przez osoby upoważnione do poświadczenia zgodności z oryginałem kserokopii dokumentów - w takim przypadku wraz z dokumentami Wykonawca powinien przedłożyć dokumenty, z treści których wynika umocowanie do dokonania tej czynności, o ile nie wynika ono z innych dokumentów składanych wraz z ofertą. W przypadku, gdy dokument składa się z więcej niż jednej strony, kserokopia każdej strony powinna być poświadczona za zgodność z oryginałem, w sposób opisany wyżej. UWAGA 2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1, powinno być podpisane przez osoby podpisujące ofertę. UWAGA 3. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1, w zakresie niepodlegania wykluczeniu z postępowania, oraz dokumenty, o których mowa w pkt 2 i 9 - 12 powinien złożyć każdy z Wykonawców. UWAGA 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: a) pkt 2, 9, 10, 12 składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; b) pkt 11, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Dokumenty, o których mowa wyżej w pkt a, tiret 1. i 3. oraz w pkt b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt a, tiret 2., powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. UWAGA 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w uwadze 4 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. UWAGA 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/BIP/palecznica.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pałecznica, ul. św. Jakuba 11, 32-109 Pałecznica, pok. 10, tel. 041 3848037 w. 49.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Pałecznica, ul. św. Jakuba 11, 32-109 Pałecznica, Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany w ramach MRPO na lata 2007 -2013. Oś priorytetowa 6. Spójność wewnątrzregionalna.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.