eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kwidzyn › Dostarczenie oraz wdrożenie systemu wspomagającego zarządzanie obsługą klienta (systemu kolejkowego) w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kwidzynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-02

Kwidzyn: Dostarczenie oraz wdrożenie systemu wspomagającego zarządzanie obsługą klienta (systemu kolejkowego) w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kwidzynie
Numer ogłoszenia: 271458 - 2011; data zamieszczenia: 02.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Kwidzynie , ul. Grudziądzka 30, 82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie, tel. 0-55 267 27 00, faks 0-55 267 27 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostarczenie oraz wdrożenie systemu wspomagającego zarządzanie obsługą klienta (systemu kolejkowego) w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kwidzynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie oraz wdrożenie systemu wspomagającego zarządzanie obsługą klienta (systemu kolejkowego) składającego się ze sprzętu, oprogramowania oraz materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do uruchomienia systemu w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kwidzynie. 2. Wdrożenie ma polegać na montażu, instalacji, konfiguracji i uruchomieniu dostarczonego sprzętu, a także dostarczeniu oprogramowania i przekazaniu Zamawiającemu praw do oprogramowania (licencji) wchodzącego w skład systemu oraz dokumentacji powykonawczej. Wykonawca dokona także przeszkolenia pracowników Zamawiającego z obsługi oferowanego oprogramowania i sprzętu (w osobnych grupach: do 35 pracowników w zakresie obsługi systemu oraz 6 pracowników w zakresie obsługi, konfiguracji i administracji systemem.). 3. Wszystkie komponenty będą zainstalowane w siedzibie Zamawiającego w Kwidzynie, ul. Grudziądzka 30. W siedzibie Zamawiającego odbędą się także wszystkie szkolenia. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), która jest dostępna na stronie internetowej tj.: www.bip.pupkwidzyn.pl w zakładce - zamówienia publiczne - przetargi.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 48.15.10.00 - Komputerowy system sterujący 51.61.11.00 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony po złożeniu przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. W tym wypadku Zamawiający poprzestaje na ogólnym sformułowaniu warunku i sposobie dokonywania jego oceny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym krótszym okresie - wykonał należycie co najmniej jedną dostawę z wdrożeniem systemu wspomagającego zarządzanie obsługą klienta (systemu kolejkowego) składającego się ze sprzętu, oprogramowania oraz materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do uruchomienia systemu, przy czym wartość tej dostawy i wdrożenia musiała mieć wartość brutto co najmniej 50.000,00 PLN oraz w zakresie tej dostawy z wdrożeniem musiał wchodzić automatyczny kiosk biletowy do drukowania i wydawania biletów, z wbudowanym komputerem sterującym systemem, z wbudowaną drukarką biletów, wyposażony w ekran dotykowy umożliwiający wybór grupy funkcjonalnej przez klienta poprzez wskazanie palcem obszaru na ekranie oraz pakiet oprogramowania umożliwiający kompleksową obsługę systemu. Wykonawca zobowiązany jest także do udokumentowania, iż ta dostawa/usługa została wykonana należycie. Jeżeli więc Wykonawca załączy do oferty wymagany wykaz wykonanej co najmniej jednej dostawy/usługi wraz z dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie - spełnia warunek.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony po złożeniu przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. W tym wypadku Zamawiający poprzestaje na ogólnym sformułowaniu warunku i sposobie dokonywania jego oceny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony po złożeniu przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. W tym wypadku Zamawiający poprzestaje na ogólnym sformułowaniu warunku i sposobie dokonywania jego oceny.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony po złożeniu przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. W tym wypadku Zamawiający poprzestaje na ogólnym sformułowaniu warunku i sposobie dokonywania jego oceny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy (wg wzoru określonego w Załącznik nr 1). 2. Tabela podziału kosztów ze względu na ich rodzaj (wg wzoru określonego w Załącznik nr 5). 3. Oświadczenie o możliwość sprzętowej i programowej rozbudowy systemu - załącznik Nr 6. 4. Dokument dysponowania zasobami innych podmiotów w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawcę to dotyczy. 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie zapisów z SIWZ: ...3.Dopuszczalne zmiany postanowień zawartej umowy oraz określenie warunków tych zmian: 1) Z powodu zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej, nie wynikającej z zamierzonego działania Strony i nie powodującej roszczeń z powodu tej omyłki. 2) W zakresie aktualizacji danych Wykonawcy poprzez zmianę w szczególności nazwy przedsiębiorstwa, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy. 3) W przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa odnoszących się do niniejszego zamówienia. 4) Gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności zmiany terminu realizacji umowy, z zastrzeżeniem, że termin wykonania zamówienia może zostać przedłużony maksymalnie do dnia 30.11.2011 r. 5) O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminu realizacji zamówienia Wykonawca winien poinformować Zamawiającego pisemnie. 6) Zmiana umowy na wniosek Wykonawcy wymaga wskazania okoliczności uzasadniających dokonanie tej zmiany. Każda zmiana umowy wymaga zgody Zamawiającego. 7) Zmiany warunków umowy, z uwzględnieniem przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności w postaci aneksu do umowy podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę i mogą mieć miejsce na wniosek każdej ze Stron...

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pupkwidzyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Kwidzynie, ul. Grudziądzka 30, 82-500 Kwidzyn, pok. 24 II piętro..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2011 godzina 13:45, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Kwidzynie, ul. Grudziądzka 30, 82-500 Kwidzyn , pokój 13 (sekretariat), I piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.