eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa opatrunków, wyrobów jednorazowego użytku, materiałów stomatologicznych i ortodontycznych, narzędzi i sprzętu medycznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-13

Kraków: Dostawa opatrunków, wyrobów jednorazowego użytku, materiałów stomatologicznych i ortodontycznych, narzędzi i sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 27144 - 2009; data zamieszczenia: 13.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Przychodnia Stomatologiczna im. dr. n.med. Zbigniewa Żaka w Krakowie , ul. Batorego 3, 31-135 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 633 76 18, faks 0-12 633 68 26.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wps.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa opatrunków, wyrobów jednorazowego użytku, materiałów stomatologicznych i ortodontycznych, narzędzi i sprzętu medycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1)dostawa opatrunków, wyrobów jednorazowego użytku, materiałów stomatologicznych i ortodontycznych i narzędzi przez okres 1 roku od daty zawarcia umowy z podziałem na pakiety: Pakiet I Opatrunki Pakiet II Wyroby jednorazowego użytku Pakiet III Materiały stomatologiczne Pakiet IV Narzędzia Pakiet V Materiały ortodontyczne A Pakiet VI Materiały ortodontyczne B Przedmiot zamówienia obejmuje: zakup i sukcesywną dostawę. 2)dostawa sprzętu medycznego Pakiet VII Sprzęt medyczny Przedmiot zamówienia obejmuje: zakup, dostawę, montaż i szkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi zakupionego sprzętu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje składania wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 Ustawy; Ocena spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie w oparciu o dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w rozdz. 6 na zasadzie spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych) zgodnie z załącznikiem 3.2 do SIWZ W przypadku zaistnienia którejkolwiek z przesłanek art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, Wykonawca zostanie wykluczony. W przypadku zaistnienia którejkolwiek z przesłanek art. 89 ustawy, oferta zostanie odrzucona..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wps.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 31-135 Kraków, ul. Batorego 3 IV piętro, pok. 413, Sekcja Administracyjno - Gospodarcza.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2009 godzina 14:00, miejsce: 31-135 Kraków, ul. Batorego 3 IV piętro, pok. 413, Sekcja Administracyjno - Gospodarcza.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I Opatrunki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego: gaza konfekcyjna w metrach, kompresy gazowe (różne rozmiary), lignina w arkuszach, lignina w rolkach, plaster bez opatrunku, plaster z opatrunkiem, wata, spongostan.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet VII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup, dostawa, montaż i szkolenie pracowników w zakresie obsługi zakupionego sprzętu: autoklaw, piaskarka wewnątrzustna, przystawka stomatologiczna, myjka ultradźwiękowa, mikrosilnik protetyczny, wózek do przewożenia chorych, kompresor, negatoskop, mieszadło podciśnieniowe do mas ogniotrwałych i gipsu, zestaw do kiretażu, lampa bakteriobójcza, lampa diodowa bezprzewodowa, aparat RTG cyfrowy do zdjęć pantomograficznych i cefalometrycznych, szafka asystor, obcinarka do gipsu, polerka, końcówki stomatologiczne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.