eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wolacykliczne dostawy soczewek okulistycznych wewnątrzgałkowych w okresie jednego roku, licząc od daty podpisania umowy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-14

POZYCJA 27124

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Stalowa Wola: cykliczne dostawy soczewek okulistycznych wewnątrzgałkowych w okresie jednego roku, licząc od daty podpisania umowy Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej - Powiatowy Szpital Specjalistyczny, do kontaktów: mgr inż. Elżbieta Pamuła, lek. med. Alicja Ulewicz, ul. Staszica 4, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 8433201, 8433310, fax 015 8433397, e-mail: zam-publ@szpital-stw.com. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpital-stw.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: cykliczne dostawy soczewek okulistycznych wewnątrzgałkowych w okresie jednego roku, licząc od daty podpisania umowy. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Powiatowy Szpital Specjalistyczny, ul. Staszica 4, 37-450 Stalowa Wola. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Cykliczne dostawy soczewek okulistycznych wewnątrzgałkowych w okresie jednego roku, licząc od daty podpisania umowy. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Wypełniony formularz oferty wg załączonego w SIWZ wzoru. 2. Wypełnioną specyfikację cenową, zgodnie z Rodz. II SIWZ. 3. Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 i niepodleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Nr 164 poz. 1163 z dnia 14 września 2006 r.). 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.41.00.00 - Okulary i soczewki Kod CPV wg słownika 2008: 33.73.00.00 - Produkty do pielęgnacji oczu i soczewki korekcyjne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000,00 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1400,00 zł. Wpłata wadium w terminie do 31.05.2007 r. do godz. 11:00. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: - przedstawią ofertę sporządzoną według warunków określonych w SIWZ - zapewnią dostawy asortymentu do zamawiającego na własny koszt i ryzyko w okresie jednego roku od daty podpisania umowy - zapewnią dostawy asortymentu dopuszczonego do obrotu i stosowania zgodnie z prawem polskim - spełnią wymogi, jak w ogłoszeniu o postępowanie, tj.: - spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ww. ustawy - zaakceptują termin płatności min. 90 dni, licząc od daty zrealizowania dostawy i wystawienia faktury VAT - zapewnią stałe ceny przez okres obowiązywania umowy - przedstawią szczegółowy opis oferowanego asortymentu wraz z folderami - akceptują warunki umowy załączonej do SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków dokonana będzie wg formuły "spełnia - nie spełnia" na podstawie dokumentów dołączonych do oferty. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1, ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, potwierdzające uprawnienie do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem. Dokument ww. winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku prowadzenia działalności w formie spółki cywilnej wykonawca winien dołączyć kserokopię umowy spółki 3. Aktualne zaświadczenie naczelnika właściwego Urzędu Skarbowego 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy Prawo zamówień publicznych albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych 6. Dowód wpłaty wadium w wymaganej wielkości i formie 7. Wykaz odbiorców, dla których realizowane były podobne asortymentowo dostawy o wartości porównywalnej z wartością niniejszego zamówienia w ciągu ostatnich trzech lat (31 maja 2004 r. - 31 maja 2007 r.) wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie dostawy 8. Dokumenty potwierdzające, że oferowany asortyment spełnia wymogi dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania, zgodnie z prawem polskim 9. Szczegółowy opis oferowanego asortymentu wraz z folderami 10. Inne dokumenty, o których mowa w SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-stw.com. Opłata: 15 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: odbiór osobisty lub za pobraniem. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 31.05.2007, godzina 11:30, Powiatowy Szpital Specjalistyczny, ul. Staszica 4, 37-450 Stalowa Wola, Dział Zamówień Publicznych, pok. nr 7.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.