eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³ockZaopatrzenie komórek organizacyjnych Urzêdu Miasta P³ocka w druki i formularze w roku 2009

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2009-01-26

P³ock: Zaopatrzenie komórek organizacyjnych Urzêdu Miasta P³ocka w druki i formularze w roku 2009
Numer og³oszenia: 27117 - 2009; data zamieszczenia: 26.01.2009
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urz±d Miasta P³ocka , ul. Stary Rynek 1, 09-400 P³ock, woj. mazowieckie, tel. 024 3671598, faks 024 3671598, 3671615.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ump.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Zaopatrzenie komórek organizacyjnych Urzêdu Miasta P³ocka w druki i formularze w roku 2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zaopatrzenie komórek organizacyjnych Urzêdu Miasta P³ocka w druki i formularze w roku 2009.

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne 22.15.00.00 - Broszury .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie ¿±da w niniejszym postêpowaniu wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: O zamówienie publiczne mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy: 1.Posiadaj± uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci w zakresie objêtym przedmiotem zamówienia tzn. prowadz± dzia³alno¶æ gospodarcz± w w/w zakresie zarejestrowan± w Krajowym Rejestrze S±dowym lub innym organie ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej. 2.Posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi± pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia potencja³u technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie niniejszego zamówienia musz± wykazaæ, ¿e: a) warunek okre¶lony w pkt 1 spe³nia ka¿dy z Wykonawców, b) warunek okre¶lony w pkt 2 spe³niaj± ³±cznie wszyscy Wykonawcy, c) warunek okre¶lony w pkt 3 spe³niaj± ³±cznie wszyscy Wykonawcy, d) warunek okre¶lony w pkt 4 spe³nia ka¿dy z Wykonawców. Ocena spe³nienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spe³nia/ nie spe³nia, na podstawie dokumentów wymienionych w Rozdziale VI SIWZ..
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: I. Do oferty nale¿y za³±czyæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu: 1.Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 m-cy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 2.O¶wiadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych- Za³±cznik Nr 2 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ump.pl..
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miasta P³ocka, Biuro Obs³ugi Klienta, stanowisko nr 8, ul. Zduñska 3, 09-402 P³ock. Cena SIWZ: 70 z³..

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 04.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Urz±d Miasta P³ocka, Biuro Obs³ugi Klienta, stanowisko nr 8, ul. Zduñska 3, 09-402 P³ock.

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2009 r. Otwarcie ofert nast±pi 04.02.2009 roku o godz. 10.30 w siedzibie Urzêdu Miasta P³ocka, Stary Rynek 1, pokój nr 206. Osobami uprawnionymi do porozumiewania siê z Wykonawcami s±: Urszula Tyszewska - Wydzia³ Spraw Organizacyjnych, Oddzia³ Techniczno - Gospodarczy, Stary Rynek 1, pokój nr A -3 w godz. pracy Urzêdu, nr tel. (0-24) 367-16-25 /w zakresie przedmiotu zamówienia/. Adriana Rybak - Wydzia³ Zamówieñ Publicznych, Stary Rynek 1, pokój nr E-52, tel. (0-24) 367-14-61 w godz. pracy Urzêdu /w zakresie SIWZ/..

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Druki wykonane na bia³ym papierze i kartonie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Druki wykonane na bia³ym papierze i kartonie.
  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 22.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Druki ze znakiem wodnym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Druki ze znakiem wodnym.
  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 22.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Papier firmowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Papier firmowy.
  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 22.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: Broszury.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Broszury.
  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 22.15.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najni¿sza cena.


Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.