Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-26
Wrocław: Dostawa defibrylatorów-kardiowerterów wg.pakietów 1-3.
Numer ogłoszenia: 27097 - 2009; data zamieszczenia: 26.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Weigla 5, 50-981 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7660119, faks 071 7660630.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.4wsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa defibrylatorów-kardiowerterów wg.pakietów 1-3..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa defibrylatorów-kardiowerterów wg.pakietów 1-3..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.21.00 - Defibrylatory .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 PZP oraz musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1, 2, 3 PZP. Spełnienie wymogu będzie oceniane według formuły spełnia - nie spełnia 2.Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia - za spełnienie tego wymogu Zamawiający uzna posiadanie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Spełnienie wymogu będzie oceniane według formuły spełnia - nie spełnia 3.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z Konsorcjantów nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP Spełnienie powyższych warunków uczestnictwa oceniane będzie na podstawie dokumentów określonych poniżej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie wynikające z treści art. 44 PZP. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 3.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie: -dokument określony w pkt. 1 składają Wykonawcy wspólnie, -dokument określony w pkt. 2 składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - ocena jakościowa - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.4wsk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ
ul. Weigla 5
50-981 Wrocław
Sekcja Zamówień Publicznych (budynek Logistyki) pok. nr 16.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2009 godzina 10:00, miejsce: 4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ ul. Weigla 5 50-981 Wrocław budynek WYDZIAŁU ADMINISTRACJI OGÓLNEJ pok. nr 5-KANCELARIA TAJNA.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kardiowerter-defibrylator jednojamowy 35 J (ICD-VR) z elektrodą.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.21.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. ocena jakościowa - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zaawansowany kardiowerter-defibrylator jednojamowy 35 J (ICD-VR) z elektrodą.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.21.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Ocena jakościowa - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zaawansowany kardiowerter-defibrylator jednojamowy 35 J z możliwością monitorowania poziomu płynów w tkankach pacjenta (ICD-VR) z elektrodą.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.21.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wymiana pionów i poziomów instalacji wod-kan w budynku wielorodzinnym
- Świadczenie publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych z zakresu usług telefonii stacjonarnej w standardzie GSM wraz z dostawą 50 sztuk aparatów telefonicznych.
- ZZK-NZ/241/3408/220/25 Remont gminnych lokali mieszkalnych położonych we Wrocławiu - 2 ZADANIA
- "Sukcesywna dostawa warzyw i owoców świeżych do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach." - ZP/TP/52/2025
- USŁUGA UBEZPIECZENIA ZAKŁADU NARODOWEGO IM. OSSOLIŃSKICH WE WROCŁAWIU
- Dostawa fabrycznie nowych kserokopiarek cyfrowych sieciowych na urbancard dla Urzędu Miejskiego Wrocławia wraz z pełną obsługą serwisową
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup urządzeń medycznych w tym, diagnostycznych z przeznaczeniem dla SP ZOZ w Turku- uzupełnienie zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań OL i OC"
- Dostawie sprzętu dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Zakup sprzętu w ramach uzupełnienia zapasów magazynowych Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Dostawa sprzętu szkoleniowego, sprzętu medycznego oraz zestawów ratunkowych na potrzeby Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Przemyślu SP ZOZ .
- Dostawa wyposażenia niezbędnego do realizowania Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 w Gminie Choszczno
- Zakup defibrylatora/kardiomonitora w ramach zadania: uzupełnienie zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań OL i OC - urządzenia medyczne w tym diagnostyczne z przeznaczeniem dla SPZOZ
więcej: Defibrylatory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





