eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stąporków › Usługi szkoleniowe zawodowe w ramach projektu Aktywna integracja osób bezrobotnych i - lub uzależnionych od alkoholu w gminie Stąporków- z podziałem na zadaniaZadanie IOpiekun-Opiekunka osób starszych i niepełnosprawnych Zadanie IISpawacz- spawanie blach i rur spoinami metodą mag Zadanie IIIKucharz - kelner w małej gastronomii Zadanie IVSprzedawca z obsługą kas fiskalnych oraz minimum sanitarnym

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-02

Stąporków: Usługi szkoleniowe zawodowe w ramach projektu Aktywna integracja osób bezrobotnych i - lub uzależnionych od alkoholu w gminie Stąporków- z podziałem na zadania: Zadanie I: Opiekun-Opiekunka osób starszych i niepełnosprawnych Zadanie II: Spawacz- spawanie blach i rur spoinami metodą mag Zadanie III: Kucharz - kelner w małej gastronomii Zadanie IV: Sprzedawca z obsługą kas fiskalnych oraz minimum sanitarnym
Numer ogłoszenia: 270854 - 2011; data zamieszczenia: 02.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. marsz. Józefa Piłsudskiego, 26-220 Stąporków, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 37 41 203, faks 0-41 37 41 203.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://bip.staporkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkoleniowe zawodowe w ramach projektu Aktywna integracja osób bezrobotnych i - lub uzależnionych od alkoholu w gminie Stąporków- z podziałem na zadania: Zadanie I: Opiekun-Opiekunka osób starszych i niepełnosprawnych Zadanie II: Spawacz- spawanie blach i rur spoinami metodą mag Zadanie III: Kucharz - kelner w małej gastronomii Zadanie IV: Sprzedawca z obsługą kas fiskalnych oraz minimum sanitarnym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiot zamówienia obejmuje organizację i przeprowadzenie szkoleń zawodowych w ramach projektu Aktywna integracja osób bezrobotnych i - lub uzależnionych od alkoholu w gminie Stąporków, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zamówienie realizowane będzie w czterech zadaniach w formie szkoleń zawodowych w następujących zakresach tematycznych: a. Opiekun-Opiekunka osób starszych i niepełnosprawnych, b. Spawacz- spawanie blach i rur spoinami metodą mag, c. Kucharz - kelner w małej gastronomii, d. Sprzedawca z obsługą kas fiskalnych oraz minimum sanitarnym. Każde szkolenie tematyczne stanowi oddzielne zadanie. UWAGA: 1) Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wewnętrznego egzaminu końcowego wg aktualnie obowiązujących przepisów prawa i wydania uczestnikom szkolenia, kończącym je z wynikiem pozytywnym, stosownego zaświadczenia - w terminie 7 dni od daty dokonania oceny zgodnego z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. nr 31, poz. 216). 2) Program szkolenia oferowany przez Wykonawcę powinien zawierać co najmniej następujące elementy: a) nazwa i zakres szkolenia b) czas trwania i sposób organizacji szkolenia c) wymagania wstępne dla uczestników szkolenia d) cele szkolenia e) plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej f) niezbędne środki i materiały dydaktyczne g) sposób sprawdzania efektów szkolenia (wzór ankiety i zaświadczenia o ukończonym szkoleniu). 3)Zakres tematyczny programu szkolenia powinien być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 4) Szkolenie powinno być przeprowadzone w oparciu o właściwe przepisy. 5) Godzina szkolenia teoretycznego liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne licząc 45 minut oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Godzina szkolenia praktycznego liczy 60 minut. 6) Czas trwania szkolenia nie może przekroczyć 10 godzin dziennie. 7) Wykonawca zobowiązany jest: a) wyposażyć i przekazać na własność każdemu uczestnikowi szkolenia niezbędne materiały edukacyjne z logo EFS przygotowane przez Wykonawcę, b) dysponować kadrą posiadającą kwalifikacje zawodowe i uprawnienia dotyczące prowadzenia szkoleń z zakresu objętego zamówieniem i posiadającą doświadczenie w postaci zrealizowania szkoleń obejmujących swym zakresem tematykę szkolenia będącego przedmiotem zamówienia, c) uczestnicy szkolenia powinni mieć zapewnioną kawę, herbatę i wodę mineralną, d) zapewnić uczestnikom szkolenia swobodny dostęp do pomieszczeń sanitarnych w budynku, w którym odbywa się szkolenie (tj. WC, umywalka wraz z dostępem do ciepłej wody), e) zapewnić: - salę dydaktyczną, w której będą odbywać się zajęcia teoretyczne wyposażoną w odpowiedni sprzęt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przeprowadzić co najmniej 2 szkolenia obejmujące swym zakresem tematykę szkolenia będącego przedmiotem zamówienia dla grupy co najmniej 5 osób każde. Na potwierdzenie powyższego należy załączyć dokument potwierdzający, że usługi zostały wykonane należycie. b) osoba z uprawnieniami do szkolenia z zakresu Spawacz - spawanie blach i rur spoinami metodą mag, c) osoba z uprawnieniami do szkolenia z zakresu Kucharz-kelner w małej gastronomii, d) osoba z uprawnieniami do szkolenia z zakresu Sprzedawca z obsługa kas fiskalnych oraz minimum sanitarnym. wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca winien dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, co najmniej po 1 osobie z uprawnieniami do prowadzenia szkoleń w zakresie: a) osoba z uprawnieniami do szkolenia z zakresu Opiekun-Opiekunka osób starszych i niepełnosprawnych, b) osoba z uprawnieniami do szkolenia z zakresu Spawacz - spawanie blach i rur spoinami metodą mag, c) osoba z uprawnieniami do szkolenia z zakresu Kucharz-kelner w małej gastronomii, d) osoba z uprawnieniami do szkolenia z zakresu Sprzedawca z obsługa kas fiskalnych oraz minimum sanitarnym. wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz oferty oraz pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z odrębnych dokumentów

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy oraz wysokość kar umownych z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmian w umowie w stosunku do treści oferty, które będą mogły być dokonane z powodu zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących sytuacji: 2.1. zmiany osób wymienionych w umowie po stronie którejkolwiek ze stron, 2.2.zmiany osób z uprawnieniami do prowadzenia szkolenia z uwagi na niemożliwość świadczenia usługi (np. cofnięcie uprawnień osób prowadzących szkolenie, niemożliwość świadczenia usługi przez danego wykładowcę, z powodu choroby innej niedyspozycji, lub przypadku losowego), 2.3.gdy konieczność wprowadzenia zmiany wynika z decyzji krajowych lub zagranicznych Instytucji zarządzających i monitorujących realizację Projektu, w związku ze zmianą prawa lub okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 3. Wszelkie zmiany umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej i podpisania przez obie strony. 4. Z wnioskiem o zmianę treści umowy może wystąpić zarówno Wykonawca, jak i Zamawiający.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.staporkow.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W STĄPORKOWIE ul. Piłsudskiego 132 A , 26-220 Stąporków, tel.i fax +48 (041) 374-12-03,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2011 godzina 11:00, miejsce: MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W STĄPORKOWIE ul. Piłsudskiego 132 A , 26-220 Stąporków, POKÓJ NR 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: w ramach projektu Aktywna integracja osób bezrobotnych i - lub uzależnionych od alkoholu w gminie Stąporków, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI, poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: szkolenie zawodowe Zadanie 1. Opiekun-Opiekunka osób starszych i niepełnosprawnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opiekun-Opiekunka osób starszych i niepełnosprawnych dla 10sób uczestniczących w projekcie 2011r . Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy na temat opieki nad osobą starszą i niepełnosprawną oraz umiejętności praktyczne z zakresu tej opieki. Osoby na szkolenie będą kierowane przez MGOPS w Stąporkowie. Zamawiający zastrzega sobie skierowanie na szkolenie mniejszej liczby osób bezrobotnych, spełniających kryteria udziału w projekcie systemowym w 2011 roku. Ilość godzin szkolenia przypadających na każdego uczestnika szkolenia: 130, w tym 73 godz. zajęć praktycznych, 57 godz. zajęć teoretycznych. Zakres tematyczny programu szkolenia powinien być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Zajęcia prowadzone muszą być za pomocą omówienia zagadnień pod nadzorem wykładowców wskazanych przez Wykonawcę w ofercie. Część praktyczna musi opierać się na samodzielnym wykonywaniu ćwiczeń przez uczestników szkolenia. Szkolenie praktyczne w Środowiskowym Domu Pomocy Społecznej lub innej placówce opiekuńczej o podobnym charakterze wyposażoną w odpowiedni sprzęt (m.in. sprzęt rehabilitacyjny, zestaw do wykonywania toalety przyłóżkowej, termometr, ciśnieniomierz, bańki, kompresy, inhalator, plansze szkoleniowe poszczególnych układów dotyczące budowy anatomicznej i fizjologicznej, materiały opatrunkowe, sprzęt do reanimacji). Ubezpieczenie wszystkich uczestników od odpowiedzialności z tytułu NW okresie szkolenia i odbywania zajęć praktycznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: szkolenie zawodowe Zadanie nr 2 Spawacz- spawanie blach i rur spoinami metodą mag.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Spawacz- spawanie blach i rur spoinami metodą mag dla 10sób uczestniczących w projekcie 2011r. Celem szkolenia jest uzyskanie przez uczestników uprawnień spawalniczych w zakresie spawania spoinami pachwinowymi blach i rur spoinami metodą mag. Osoby na szkolenie będą kierowane przez MGOPS w Stąporkowie. Zamawiający zastrzega sobie skierowanie na szkolenie mniejszej liczby osób bezrobotnych, spełniających kryteria udziału w projekcie systemowym w 2011 roku. Ilość godzin szkolenia przypadających na każdego uczestnika szkolenia: 130, w tym 110godz. zajęć praktycznych, 20 godz. zajęć teoretycznych. Zakres tematyczny programu szkolenia powinien być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Część praktyczna musi opierać się na samodzielnym wykonywaniu ćwiczeń przez uczestników szkolenia. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić: - salę dydaktyczną, w której będą odbywać się zajęcia teoretyczne, wyposażenie zakładu (spawalni) w postaci: - stanowisk spawalniczych dla metody MAG- każde wyposażone w spawarkę dla metody MAG spełniającą do prawidłowej realizacji zajęć praktycznych szkolenia - objęcie ubezpieczeniem NW uczestników szkolenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: szkolenie zawodowe Zadanie nr 3 Kucharz - kelner w małej gastronomii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kucharz - kelner w małej gastronomii dla 10sób uczestniczących w projekcie 2011r. Osoby na szkolenie będą kierowane przez MGOPS w Stąporkowie. Zamawiający zastrzega sobie skierowanie na szkolenie mniejszej liczby osób bezrobotnych, spełniających kryteria udziału w projekcie systemowym w 2011r. Ilość godzin szkolenia przypadających na każdego uczestnika szkolenia: 130, w tym 95 godz. zajęć praktycznych, 35 godz. zajęć teoretycznych. Zakres tematyczny programu szkolenia powinien być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Szkolenie powinno być przeprowadzone w oparciu o właściwe przepisy. Zajęcia prowadzone muszą być za pomocą omówienia zagadnień pod nadzorem wykładowców wskazanych przez Wykonawcę w ofercie. Część praktyczna musi opierać się na samodzielnym wykonywaniu ćwiczeń przez uczestników szkolenia. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić: - salę dydaktyczną, w której będą odbywać się zajęcia teoretyczne wyposażoną w odpowiedni sprzęt - pracownię gastronomiczną, spełniającą wymogi sanitarne i bhp, wyposażoną w najnowszy sprzęt niezbędny do prawidłowej realizacji zajęć praktycznych szkolenia - objęcie ubezpieczeniem NW uczestników szkolenia. - wyposażyć uczestników po ukończeniu szkolenia w blender..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: szkolenie zawodowe Zadanie nr 4 Sprzedawca z obsługą kas fiskalnych oraz minimum sanitarnym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzedawca z obsługą kas fiskalnych oraz minimum sanitarnym dla 10sób uczestniczących w projekcie 2011r. Ilość godzin szkolenia przypadających na każdego uczestnika szkolenia: 130, w tym 45 godz. zajęć praktycznych, 85 godz. zajęć teoretycznych. Zakres tematyczny programu szkolenia powinien być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Szkolenie powinno być przeprowadzone w oparciu o właściwe przepisy. Część praktyczna musi opierać się na samodzielnym wykonywaniu ćwiczeń przez uczestników szkolenia. Wykonawca zobowiązany jest: - objęcie ubezpieczeniem NW uczestników szkolenia - zapewnić: - salę dydaktyczną, w której będą odbywać się zajęcia teoretyczne wyposażoną w odpowiedni sprzęt - salę do zajęć praktycznych wyposażoną w indywidualny dostęp do stanowisk komputerowych z oprogramowaniem użytkowym i kas fiskalnych różnego typu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.