Ogłoszenie z dnia 2012-12-21
Zielona Góra: Dostawa materiałów biurowych w 2012 r. oraz sukcesywna dostawa w 2013 r. materiałów biurowych na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Zielonej Górze
Numer ogłoszenia: 270729 - 2012; data zamieszczenia: 21.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Dostawy
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej, Al. Niepodległości 36, 65-042 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. +48 68 452 98 00, faks +48 68 452 98 00
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych w 2012 r. oraz sukcesywna dostawa w 2013 r. materiałów biurowych na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Zielonej Górze.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów biurowych w 2012 r. oraz sukcesywna dostawa w 2013 r. materiałów biurowych na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Zielonej Górze w terminach i miejscach określonych w rozdziale IX SIWZ 2.Wykaz materiałów biurowych wraz ze szczegółowym opisem zawarty jest w Formularzach cenowym, stanowiących załącznik nr 1,1a,1b,1c,1d,1e,1f do SIWZ i umowy. 3.Ilości materiałów biurowych określone w Formularzu cenowym są szacunkowe i mogą ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy. Ostateczna ilość poszczególnych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do częściowego zwiększania oraz zmniejszenia ilości zamawianych materiałów biurowych określonych w poszczególnych pozycjach Formularza cenowego, przy zachowaniu cen jednostkowych asortymentów podanych w ofercie oraz limitu maksymalnej wartości umowy. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń z tytułu zmniejszenia dostaw. 1. Wykonawca zobowiązany będzie w trakcie trwania umowy do dostarczania materiałów biurowych na potrzeby Zamawiającego na własny koszt. 2. Dostawa realizowana będzie raz w miesiącu. Zamawiający zastrzega sobie, że ilość zamówień realizowanych w danym miesiącu, wielkość i termin dostawy każdej partii materiałów biurowych wynikać będzie z jednostronnych dyspozycji Zamawiającego, stosownie do jego potrzeb, zgłaszanych faxem lub pocztą elektroniczną, potwierdzonych przez Wykonawcę pisemnie. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia materiałów biurowych w ilości i asortymencie określonym przez Zamawiającego w przesłanym zamówieniu, w ciągu 2 dni od dnia otrzymania zamówienia. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczania własnymi siłami materiałów biurowych do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń w siedzibach: a) Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Zielonej Górze , al. Niepodległości 36 oraz do pomieszczeń w każdej nowej lokalizacji Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej , jeżeli taka pojawi się w trakcie trwania umowy ( przedmiot zamówienia wykazany w załącznikach nr 1,1a,1b,1c, 1e,1f do SIWZ. i umowy). a) Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Gorzowie Wielkopolskim ,ul. Łokietka 22 załącznik nr 1 d do SIWZ i umowy. 5. Wszystkie zaoferowane przez Wykonawcę materiały biurowe muszą być dopuszczone do obrotu na terenie Unii Europejskiej. 6. Wszystkie zaoferowane przez Wykonawcę materiały biurowe muszą być jednorodne, tzn. przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca będzie dostarczał ten sam produkt, określony i wyceniony w złożonej ofercie. 7. Wszystkie zaoferowane przez Wykonawcę materiały biurowe winny być wysokiej jakości, fabrycznie nowe, wolne od wad i uszkodzeń, nie noszące śladów uprzedniego używania, pochodzące z bieżącej produkcji, oryginalnie zapakowane i zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt. 8. Określone w Formularzu cenowym opisy przedmiotu zamówienia zawierają minimalne wymagania, co oznacza, że Wykonawca może zaoferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi. 9. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 10. W przypadku asortymentów, dla których określa się terminy ważności ich użycia, terminy te muszą wynosić co najmniej 12 miesięcy, licząc od dnia ich odbioru. 11. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w przypadkach, w których wskazuje znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu z zachowaniem przez Wykonawcę zasad i wymogów opisanych w specyfikacji. Użyte w specyfikacji określenia wskazujące znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, należy odczytywać wraz z wyrazami lub równoważne. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji, jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego. 12. Zamawiający wymaga, aby w Formularzach cenowym w kolumnie nr 4 pn. Oferowane materiały biurowe Wykonawca wypełnił kolumnę poprzez wpisanie konkretnych nazw, marek oferowanych materiałów biurowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania próbek zaoferowanego (wycenionego) materiału biurowego przed podpisaniem umowy. 13. Rozliczenie należności z tytułu wykonywania przedmiotu zamówienia będzie następowało każdorazowo po dostarczeniu części materiałów biurowych i podpisaniu częściowego protokołu odbioru dostarczonych materiałów, na podstawie prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT na kwotę brutto, odpowiadającej wartości złożonego zamówienia, obliczonej wg cen jednostkowych określonych przez Wykonawcę w ofercie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.92.30 - Koperty 30.19.28.00 - Etykiety samoprzylepne 22.81.63.00 - Bloczki samoprzylepnych karteczek na notatki 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 22.60.00.00 - Tusz 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.14.12.00 - Kalkulatory biurkowe 30.19.97.92 - Kalendarze 30.19.21.25 - Pisaki 30.19.20.00 - Wyroby biurowe .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
W zamówieniu podstawowym była informacjaa o udzieleniu zamówienia uzupełniającego
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
Biuro Plus B.Krępa, W. Krępa Sp jawna, ul. Piaskowa nr 4, 65-209 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Zakup i dostawa przenośnych stacji zasilania wraz z osprzętem w tym oświetlenie pola pracy (maszty oświetleniowe) w ramach "Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026"
- Przebudowa kompleksów sportowych Moje boisko - ORLIK 2012
- Zakup i dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody basenowej
- Sukcesywna dostawa mięsa i przetworów mięsnych w I półroczu 2026 r. na potrzeby Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy OHP i jednostek organizacyjnych
- Dostawa produktów mleczarskich i tłuszczy roślinnych do Domu Pomocy Społecznej dla kombatantów w Zielonej Górze.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatu Zielonogórskiego
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum).
- DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH DO PROWADZENIA ZAJĘĆ ORAZ MATERIAŁÓW DO ORGANIZACJI KONKURSÓW I ZABAW W RAMACH PROJEKTU "WIATR W ŻAGLE"
- Sukcesywna dostawa tuszy i tonerów do urządzeń drukujących dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
- Dostawa artykułów i materiałów biurowych
- 4WOG.1200.2712.95.2025 Sukcesywny zakup i dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla 4 WOG Gliwice oraz jednostek i instytucji wojskowych podległych gospodarczo
- Dostawa papieru kserograficznego i materiałów biurowych na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Gdańsku
więcej: Tusz »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





