Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-16
Bralin: Wykonanie zasilania awaryjnego SZR dla SUW w Bralinie i SUW w Nowej Wsi Ks.
Numer ogłoszenia: 270697 - 2008; data zamieszczenia: 16.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bralin , Rynek 3, 63-640 Bralin, woj. wielkopolskie, tel. (062) 7811201, fax. (062) 7811202.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bralin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zasilania awaryjnego SZR dla SUW w Bralinie i SUW w Nowej Wsi Ks..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie zasilania awaryjnego z samoczynnym przełączaniem dla użytkowanych dwóch gminnych stacji uzdatniania wody: 1. SUW w Bralinie - agregat 130 kVA w wolnostojącym kontenerze stalowym na płycie fundamentowej, 2. SUW w Nowej Wsi Książęcej -agregat 60 kVA wewnątrz budynku..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 4.000,-złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział oferenci nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i 2 oraz spełniający wymogi art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicz-nych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655). 2. w tym Wykonawcy muszą spełnić następujące warunki: 1) musi dysponować osobą zdolną do pełnienia funkcji kierownika budowy branży elektrycznej (uprawnienia budowlana oraz aktualna przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa) 2) w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał z należytą starannością co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem oraz wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, 3) posiada polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: jak opisano w SIWZ - w zał. nr 5 pn. zestaw dokumnetów wymaganych od wykonawców..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bralin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 63-640 Bralin, ul.Rynek 3, Urząd Gminy Bralin, Artur Wójcik.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2008 godzina 11:30, miejsce: Urząd Gminy Bralin, 63-640 Bralin, ul.Rynek 3.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 21 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający dopuszcza w umowie możliwość zmiany terminu wykonania zamówienia jeżeli dotrzymanie terminu do dnia 30.12.2008r. stanie się niemożliwe wskutek panujących warunków atmosferycznych. Ponadto zamawiący dopuszcza dodatkowy okres czasu trwania rozruchu technicznego - do dnia 28.02.2009r..
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa instalacji gazu celem podłączenia dwóch gazowych kotłów kondensacyjnych oraz montaż powietrznych pomp ciepła "Modernizacja kotłowni gazowej z zastosowaniem OZE dla budynku WCO i W w W-iu
- "Wymiana źródeł ciepła w Ośrodku Natura Rerum - etap I (postępowanie powtórzone)"
- ,,Remont instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji sal operacyjnych nr 2 i nr 3 wraz z pomieszczeniami czystymi Bloku Operacyjnego w Szpitalu ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o.''
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach poprawy efektywności budynków IBPRS - PIB w Warszawie w podziale na zadania
- Remont korytarza CKZ w części nr 3, w budynku Centrum Edukacji Zawodowej i Ustawicznej "Kopernik" w Wyszkowie
- Wykonanie robót remontowych wolnych lokali mieszkalnych (pustostanów), stanowiących własność Gminy Wrocław
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.