eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BraniewoWyłonienie wykonawcy na dostawę sprzętu AGD, naczyń, mebli biurowych i stołowo-kuchennego wyposażenia pracowni gastronomicznej i pracowni planowania żywienia i obsługi gości w ramach projektu ZSZ - kuźnia dobrych praktyk działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Program Operacyjny Kapitał Ludzki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-11

Braniewo: Wyłonienie wykonawcy na dostawę sprzętu AGD, naczyń, mebli biurowych i stołowo-kuchennego wyposażenia pracowni gastronomicznej i pracowni planowania żywienia i obsługi gości w ramach projektu ZSZ - kuźnia dobrych praktyk działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 270412 - 2013; data zamieszczenia: 11.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Zawodowych im. Jana Liszewskiego , ul. Gdańska 19, 14-500 Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-55 243 26 06, faks 0-55 243 26 06.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zszbraniewo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła ponadgimnazjalna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyłonienie wykonawcy na dostawę sprzętu AGD, naczyń, mebli biurowych i stołowo-kuchennego wyposażenia pracowni gastronomicznej i pracowni planowania żywienia i obsługi gości w ramach projektu ZSZ - kuźnia dobrych praktyk działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie wykonawcy na dostawę sprzętu AGD, naczyń, mebli biurowych i stołowo-kuchennego wyposażenia pracowni gastronomicznej i pracowni planowania żywienia i obsługi gości w ramach projektu ZSZ - kuźnia dobrych praktyk działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Program Operacyjny Kapitał Ludzki Przedmiot Piec konwekcyjno-parowy Grill kontaktowy pojedynczy Szafka-stół z drzwiami suwanymi Szafa zamykana na sprzęt gastronomiczny Regał metalowy na naczynia kuchenne Szafka metalowa z szufladami Szafka dla uczniów na odzież roboczą 6-skrzynkowa Naświetlacz do jaj Lodówko-zamrażarka Kuchenka elektryczna Malakser Zestaw obiadowo-kawowy z porcelany Stół konsumencki do degustacji Krzesło Biurko dla nauczyciela Krzesło dla nauczyciela Worek dekoracyjny Końcówki do worków w zestawie Brytfanna do ryb z wkładką perforowaną Termometr kuchenny Waga elektroniczna Wilgotnościomierz Patelnia średnia Patelnia mała Kubek metalowy Miska metalowa Maszynka do mielenia mięsa Wyciskacz do czosnku Tarka czterościenna Stolnica drewniana Nelsonka forma do zapiekania Kokilka Druszlak Bulionówka z podstawką Tortownica Rózga Sitko metalowe Sitko chińczyk Pucharek (6szt). kpl Zestaw do carvingu Mata silikonowa do wypiekania Zestaw noży kutych z pokrowcem Umywalka 1 Zlewozmywak 1 Zmywarka 1 Stół roboczy metalowy 1 Szafka metalowa przelotowa 1 Regał otwarty na naczynia 1 Bateria prysznicowa sztorcowa Szafka zamykana na naczynia 2 Lodówka z kostkarką 1 Zlew w zabudowie 1 Mikser barowy 1 Ekspres barowy ciśnieniowy 1 Zestaw obiadowo-kawowy 1 Hocker bez oparcia 5 Pomocnik kelnerski drewniany 2 Wózek kelnerski 1 Zestaw sztućców 1 Krzesło restauracyjne 17 Stół restauracyjny 4 Biurko dla nauczyciela 1 Krzesło dla nauczyciela 1 Krzesło z pulpitem ruchomym 25 Krzesło do stanowisk komputerowych 6 Porcjomierz do alkoholu Ręczna kruszarka do lodu Kuchenka mikrofalowa Podgrzewacz do talerzy Kosz na odpady Syfon do bitej śmietany Szklanice barmańskie Kieliszek koktajlowy Szczypce do lodu Dzbanek do spieniania mleka Korkociąg Łyżeczka barmańska Miarka do alkoholu Moździerz do lodu Moździerz do owoców Trybuszon Pojemnik termoizolacyjny Shaker bostoński Shaker koktajlowy Sitko barmańskie Wiaderko do szampana Wyciskacz do cytryn Mata barowa Korek z rurką na butelkę Nóż barmański Szufelka do lodu Miarka łyżeczki Nóż do masła Bielizna stołowa molton Bielizna stołowa obrus Bielizna stołowa napperon Bielizna stołowa serwetka Bielizna stołowa serwetka kelnerska Taca kelnerska antypoślizgowa Menaż Taca kelnerska platerowana Szklanki zestaw po 6 szt. Kieliszki do wina białego Kieliszki do wina czerwonego Kieliszki do wina musującego Kieliszki do koniaku Sztućce do ryb Bulionówka z podstawką Kieliszki do wody Karta menu Księga rezerwacji Wózek hotelowo-gastronomiczny Sejf Płatnik - etui na rachunek Tablica suchościeralna.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.21.41.00 - Piece kuchenne 30.19.54.00 - Tablice do wycierania na sucho lub akcesoria 39.12.11.00 - Biurka 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 39.14.11.00 - Regały 39.16.00.00 - Meble szkolne 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe 39.22.10.00 - Sprzęt kuchenny 39.22.11.80 - Naczynia do gotowania 39.22.11.22 - Zestawy 39.22.30.00 - Łyżki, widelce 39.24.11.00 - Noże 39.51.30.00 - Bielizna stołowa 39.71.11.00 - Chłodziarki i zamrażarki 39.71.12.00 - Roboty kuchenne 39.71.13.61 - Kuchenki elektryczne 39.71.13.62 - Kuchenki mikrofalowe 39.71.31.00 - Zmywarki do naczyń 42.21.41.10 - Grille .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz oferty 3.2 Szczegółowa kalkulacja ceny przygotowana przy uwzględnieniu wymagań i zapisów pkt. 12 SIWZ i jej załączników, w tym także doświadczenia zawodowego Wykonawcy; 3.3 Opisy techniczne i/lub funkcjonalne, lub katalogi producenta, (wskazujące w szczególności oferowany typ, rodzaj, model, producenta, numer katalogowy, charakterystykę produktu, konfigurację itp.), pozwalające na ocenę zgodności oferowanych urządzeń oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ. 3.6 W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony zakres rzeczowy części zamówienia (czynności, usług i/lub dostaw) przewidywanych do realizacji przez podwykonawcę(ów), wraz z fakultatywnym (nieobowiązkowym) podaniem ich nazw (firm), adresu i telefonu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Przez okoliczności siły wyższej strony rozumieją zdarzenie zewnętrzne o charakterze nadzwyczajnym, którego nie można było przewidzieć ani jemu zapobiec. 2. Jeżeli wskutek okoliczności siły wyższej Strona nie będzie mogła wykonywać swoich obowiązków umownych w całości lub w części, niezwłocznie powiadomi o tym drugą stronę. W takim przypadku Strony uzgodnią sposób i zasady dalszego wykonywania umowy lub umowa zostanie rozwiązana. Strony przewidują możliwość zmiany umowy poprzez zawarcie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, przy zachowaniu ryczałtowego charakteru ceny umowy, w następujących przypadkach: a) zmiany terminu realizacji zamówienia poprzez jego przedłużenie ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. braku przygotowania/przekazania miejsca realizacji/dostawy, oraz inne niezawinione przez Strony przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą np. pożar, zalanie itp.; b) wydłużenia terminu gwarancji, w sytuacji przedłużenia jej przez producenta lub Wykonawcę; c) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu dostawy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności urządzeń oraz bezpieczeństwa, w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub wstrzymania, zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia bądź jego elementów.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zszbraniewo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Zawodowych, ul. Gdańska 19, 14-500 Braniewo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Zawodowych, ul. Gdańska 19, 14-500 Braniewo, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Priorytet: IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie: 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Tytuł: ZSZ - kuźnia dobrych praktyk.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.