Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-08
Chorzów: Usługi utrzymania parków w Chorzowie.
Numer ogłoszenia: 27026 - 2008; data zamieszczenia: 08.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Chorzowa Wydział Usług Komunalnych, ul. Rynek 1, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032/2412-447.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.chorzow.um.gov.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi utrzymania parków w Chorzowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi utrzymania parków o łącznej powierzchni 29,26 ha
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ustawy pzp spełniający warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy pzp oraz warunki określone w niniejszym ogłoszeniu.Warunkami udziału w postępowaniu są: 1.złożenie oświadczenia na podstawie art.50 ustawy pzp (ocena spełnia/nie spełnia), 2.aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ,wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (ocena spełnia/nie spełnia), 3.złożenie polisy ,a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego ,że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę równą ,co najmniej 100 000 PLN to spełnienie warunku.Posiadanie polisy lub innego dokumentu potwierdzającego ,że Wykonawca jest ubezpieczony na kwotę w wysokości powyżej 100 000 PLN skutkuje otrzymaniem odpowiedniej ilości punktów ,tzn.za każde dodatkowe 10 000 PLN począwszy od 100 000 PLN Wykonawca otrzymuje dodatkowo po 1 punkcie.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana łącznie .Wysokość kwoty określonej w polisie lub innym dokumencie potwierdzającym,że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej stanowić będzie podstawę do wpisania jej do zawieranej (ych) umowy (ów),dot.danej(ych) części zamówienia. 4.udokumentowanie dla jednej z części zamówienia Parku Hutniczego na podstawie Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 09.06.2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich ,architektonicznych ,a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych ,posiadania co najmniej 1 osoby o wykształceniu średnim w zakresie pielęgnacji zieleni albo osoby,która odbyła co najmniej 12 miesięczną praktykę zawodową przy pielęgnacji tego rodzaju zabytków (parki zabytkowe albo innego rodzaju zorganizowana zieleń zabytkowa ,która (e) będzie (będą) uczestniczyć w wykonaniu zamówienia ,wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych ,doświadczenia i/lub wykształcenia niezbędnego do wykonania tego zamówienia ,a także zakresu wykonywanych przez nią czynności.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ocena spełnienia tego warunku odbywa się łącznie (ocena spełnia/nie spełnia). 5.udokumentowanie dla dwóch części Parku Róż i Parku Amelung w formie wykazu prac związanych z powierzchniowym i przybrzeżnym oczyszczaniem stawu (ów) parkowego(ych) o pow.co najmniej 0,5 ha z śmieci (w tym również połamane gałęzie) i zdewastowanej infrastruktury parkowej (typu pojemniki na śmieci ,oprawy lamp,ławki,urządzenia zabawowe) przez okres , co najmniej 3 miesięcy (w sezonie od IV-X danego roku) w okresie trzech ostatnich lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia z podaniem dat wykonania zamówienia(eń) i ich odbiorcy( ów) oraz wartości usługi (usług) (tj .powierzchniowego i przybrzeżnego oczyszczania wód),oraz załączeniem dokumentów potwierdzających ,że usługa (usługi ) ta ( te )została(y) wykonana(e) należycie .Udokumentowanie w powyższy sposób wykonania przynajmniej 1 takiej usługi to spełnienie warunku (ocena spełnia/nie spełnia).W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ocena spełnienia tego warunku dokonywana bedzie łącznie . Uwaga ! Warunki określone w punktach 4 i 5 obowiązują tylko dla wyspecyfikowanych parków,a nie do wszystkich części zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie na podstawie art.50 ustawy pzp w zwiazku z art.22 ustawy pzp . 2.Aktulany odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 3.Polisa ,a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ,że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialnosci cywilnej w zakresie prowadzonej działalności . 4.Dokument(y) wskazujący(e) osobę(y) ,która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia -utrzymania zabytkowego Parku Hutniczego (część I zamówienia ),wraz z informacjami na temat jej (ich) kwalifikacji zawodowych,doświadczenia i/lub wykształcenia niezbędnego do wykonania tego zamówienia ,a także zakresu wykonywanych przez nią (nich )czynności . 5.Udokumentowanie dla Parku Róż (część IV zamówienia) i Parku Amelung(część III zamówienia) w formie wykazu prac zwiazanych z powierzchniowym i przybrzeżnym oczyszczaniem stawu(ów) o pow. co najmniej 0,5 ha przez okres co najmniej 3 miesięcy ( w sezonie IV-X danego roku) w okresie trzech ostatnich lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia z podaniem dat wykonania zamówienia (eń) i ich odbiorcy(ów) oraz wartości usługi (usług)oraz załączeniem dokumentów potwierdzających,ze usługa (i) ta (te) została(y) wykonana(e) należycie. Oświadczenie winno być składane w formie oryginału ,a pozostałe dokumenty winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 20.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie dotyczy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacje przekazuje Zamawiający Wykonawcy wraz z zaproszeniem do składania ofert (na podst.art.51 ust.4 ustawy pzp)..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Wnioski nalezy składać w Urzedzie Miasta Chorzów ,ul.Rynek 1 ,Wydziale Usług Komunalnych ,41-500 Chorzów ,pokój 315..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Park Hutniczy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie parku zabytkowego ,pow.2,63 ha.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Park pod Kasztanami.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie parku z ustanowionym pomnikiem przyrody w postaci grupy kasztanowców białych-pow.1,69 ha.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Park Amelung.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzmanie parku z stawami parkowymi -pow.8,24 ha.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Park Róż.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie parku ze stawami-pow.9,98 ha.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Park Redena.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie parku-pow.6,72 ha.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Wykonanie nowej instalacji c.o. w zasobach mieszkaniowych - paczka nr 2
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Zespołu Szkół Mistrzostwa Sportowego w Chorzowie, ul. Harcerska 2 - I/2024
- Wykonanie robót budowlanych - elektryczne
- Zakup i montaż opraw oświetleniowych typu LED w budynku Inspektoratu ZUS w Katowicach przy ul. gen. J. L. Sowińskiego 2 w Katowicach
- Modernizacja nawierzchni sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 17 przy ul. Łagiewnickiej 18 w Chorzowie
- Wykonanie robót budowlanych - paczka nr 2
więcej: przetargi w Chorzowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.