eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Termomodernizacja dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Zielonej Górze.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-11

Zielona Góra: Termomodernizacja dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Zielonej Górze.
Numer ogłoszenia: 270236 - 2013; data zamieszczenia: 11.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 167634 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, faks 068 4564155, 4564455.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Zielonej Górze..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Termomodernizacja dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Zielonej Górze. Lokalizacja: ul. Wyszyńskiego 17, 65-536 Zielona Góra, dz. nr 172/4, Obr.27. Zakres przedmiotu zamówienia: Całość robót objętych procedurą przetargową wykonać zgodnie z przedmiotem zamówienia opisanym w pkt 3.3.1 SIWZ i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych opracowaną przez Zakład Projektowania, Opiniowania i Nadzoru Budowlanego ARBIS stanowiącą załącznik nr 11 do niniejszej SIWZ. W celach poglądowych załączono archiwalne rysunki dokumentacji budowlanej szkoły w formacie PDF (rzut dachu, przekroje i szczegóły)- załącznik nr 11 do SIWZ. 1) Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja stropodachu budynku głównego granulatem z wełny mineralnej wraz z przebudową kominów i remontem pokrycia papowego, obejmujący następujący zakres robót: a) częściowy demontaż pokrycia papowego, b) remont blacharki, rynien i rur spustowych wraz z konserwacja, c) wykonanie i zabetonowanie otworów w stropodachu do zasypki granulatu, d) wykonanie termomodernizacji stropodachu metoda zasypki granulatem z wełny mineralnej warstwą 15cm, e) rozbiórka czap kominowych i końcówek kominów wentylacyjnych (powyżej stropodachu), f) uzupełnienie przewodów wentylacyjnych, obmurowanie końcówek kominów cegłą klinkierową czerwoną kl.350, g) wykonanie czap kominowych betonowych, h) spoinowanie kominów i czap wentylacyjnych, i) drobne naprawy pokrycia papowego z papy termozgrzewalnej, j) obróbki kominów wentylacyjnych papą zgrzewalną i blachą tytan-cynk. grub. min 0,6mm, k) konserwacja powierzchni papowej dachu masą bitumiczną do izolacji powłokowych, l) demontaż i odtworzenie instalacji odgromowej wraz z badaniami i pomiarami instalacji, m) malowanie czap kominowych farbą akrylową do betonu i kominków wentylacyjnych farba olejną, n) wywóz wraz z utylizacja gruzu i papy. Inne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Wynagrodzenie Wykonawcy określa się w formie kwoty ryczałtowej, która zawierać będzie łączną cenę robót i innych świadczeń niezbędnych dla realizacji zadania zgodnie z przedmiotem zamówienia, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty wykonania przedmiotu zamówienia. 2) Wyszczególnienie elementów robót stanowiących podstawę do rozliczenia wykonanych robót zawiera Zbiorcza Tabela Elementów Rozliczeniowych stanowiąca załącznik nr 10 do SIWZ, sporządzona na podstawie zakresu przedmiotu zamówienia opisanego w pkt 3.3.1 SIWZ. 3) Za ustalenie ilości robót i innych świadczeń oraz za sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji wynagrodzenia ryczałtowego odpowiada wyłącznie Wykonawca (zalecana wizja terenowa). Uwaga: Załączone do SIWZ przedmiary robót (załącznik nr 11 do SIWZ) należy traktować jako materiał pomocniczy. 4) Po podpisaniu umowy a przed przekazaniem placu budowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kosztorys ofertowy w cenach jednostkowych na przedmiot zamówienia. 5) Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje również: a) organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy, roboty przygotowawcze i porządkowe; b) pełnego ubezpieczenia budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; c) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych odbiorów; d) ponoszenie kosztów związanych ze zużyciem wody i energii elektrycznej na potrzeby budowy; e) zapewnienie na terenie budowy należytego ładu i porządku, przestrzeganie przepisów BHP oraz utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych; f) zapewnienie i ponoszenie kosztów związanych z usunięciem oraz składowaniem materiałów rozbiórkowych i innych odpadów powstałych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia; g) po zakończeniu robót uporządkowaniu terenu, w terminie nie późniejszym niż termin odbioru przedmiotu zamówienia. Wykonawca winien dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy: 1) kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 200.000,00 zl. W przypadku, gdy termin obowiązywania polisy będzie się kończył przed terminem zakończenia umowy, Wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu, ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia; 2) harmonogram realizacji i płatności robót. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy i rękojmi za wady robót na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.19.10 - Naprawa dachów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PARTNERBUD - PROJEKT Sp. z o.o, ul. Energetyków 7, 65-729 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 113549,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 93480,00

  • Oferta z najniższą ceną: 93480,00 / Oferta z najwyższą ceną: 141583,97

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.