eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WielowieśModernizacja przestrzeni rekreacyjno-sportowej miejscowości Wielowieś

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-07

Wielowieś: Modernizacja przestrzeni rekreacyjno-sportowej miejscowości Wielowieś
Numer ogłoszenia: 270164 - 2009; data zamieszczenia: 07.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wielowieś , ul. Główna 1, 44-187 Wielowieś, woj. śląskie, tel. 032 2378500, faks 032 2378509.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielowies.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja przestrzeni rekreacyjno-sportowej miejscowości Wielowieś.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie podzielono na 2 części: Część 1 - REWITALIZACJA PARKU W WIELOWSI Przedmiotem projektu jest modernizacja ciągów komunikacyjnych w zespole pałacowo-parkowym w Wielowsi, budowa systemu oświetlenia parku. Zaprojektowano drogę dojazdową wraz z miejscami parkingowymi przed budynkiem Urzędu Gminy i chodnik dla pieszych umożliwiający bezpieczne i wygodne dojście do budynku od strony ulicy Głównej oraz od strony skrzyżowania ul. Głównej z ul. Parkową oraz Gliwicką. Droga wjazdowa na terenie działki zaprojektowana została w nawiązaniu do istniejącego zagospodarowania terenu. Wzdłuż ciągów spacerowych przewidziano dostawę i montaż 8 ławek. Ciągi piesze w parku zostaną oświetlone. Zamówienie obejmuje dodatkowo dostawę i montaż placu zabaw w parku. Część 2 - MODERNIZACJA BOISKA SPORTOWEGO W WIELOWSI Przedmiotem niniejszego projektu jest modernizacja boiska sportowego w Wielowsi. Projekt obejmuje prace budowlane oraz dostawę sprzętu. W zakres robót budowlanych wchodzi: budowa ogrodzenia wraz z piłkochwytami za bramkami, montaż bram i furtek, dostawa i montaż ławek dla widzów. Projekt obejmuje również dostawę samojezdnej kosiarki do trawy o mocy silnika min. 13,5 kM. z pięciostopniową skrzynią biegów, z 2 nożowym agregatem tnącym o szerokości koszenia min. 90 cm., min. trzystopniową regulacją wysokości koszenia. Na wykonane roboty i dostawy (zarówno dla części 1 i 2) Wykonawca musi udzielić minimum 2 letniej gwarancji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 37.53.50.00 - Karuzele, huśtawki, wyposażenie strzelnic i parków zabaw 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 16.31.11.00 - Kosiarki do pielęgnacji trawników, zieleni parkowej lub terenów sportowych 45.23.11.10 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów 45.21.22.24 - Roboty budowlane związane ze stadionami 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.27.11 - Roboty w zakresie kształtowania parków 45.11.12.40 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1.1. Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) Wykonać w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, dla części 1 zamówienia - co najmniej 2 roboty budowlane, których przedmiotem były budowy ciągów pieszych o wartości każdej z nich, co najmniej 200 000 PLN brutto, dla części 2 zamówienia - co najmniej 2 roboty budowlane, których przedmiotem były budowy ogrodzeń o wartości każdej z nich, co najmniej 50 000 PLN brutto. 1.3. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: a) Posiadać polisę, w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, zgodnej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł. 1.4. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 2.1. Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w pkt 6 IDW. Brak załączenia przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez zamawiającego, jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: (spełnia - nie spełnia) 2.2. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 6 IDW. Ponadto tacy Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia zostanie wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zgodnie z art. 23 Pzp. 5. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie art. 24 ust. 1 Pzp. i zgodnie z uregulowaniami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w celu: 1. Potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 3 Pzp, zamawiający żąda załączenia do oferty: 1.1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2. Oświadczenia, zgodnego z art. 22 ust. 1 i art. 24 Pzp., o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do IDW); 2. Potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: 2.1. Wykazu, co najmniej 2 robót budowlanych (dla każdej części zamówienia) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, których przedmiotem były dla części 1 zamówienia - budowy ciągów pieszych o wartości każdej z nich, co najmniej 200 000 PLN brutto, dla części 2 zamówienia - roboty budowlane, których przedmiotem były budowy ogrodzeń o wartości każdej z nich, co najmniej 50 000 PLN brutto (załącznik nr 3 do IDW); 2.2. Dokumentów potwierdzających należyte wykonanie robót budowlanych wskazanych w wykazie, o którym mowa w pkt 2.1. 3. Potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda złożenia: 3.1. Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, zgodnej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 5. Wykonawca ma obowiązek złożyć dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 6. Jeżeli wykonawca składa dokumenty sporządzone w języku obcym, to wykonawca ma obowiązek złożyć te dokumenty wraz z tłumaczeniem na język polski; tłumaczenie musi być poświadczone przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wielowies.pl oraz www.wielowiesgw.e-bip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wielowieś, Referat Ekorozwoju (pokój nr 16) ul. Główna 1 44-187 Wielowieś.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2009 godzina 11:45, miejsce: Urząd Gminy Wielowieś, ul. Główna 1; 44-187 Wielowieś, pokój nr 1 (parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt planowany do realizacji ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: REWITALIZACJA PARKU W WIELOWSI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem projektu jest modernizacja ciągów komunikacyjnych w zespole pałacowo-parkowym w Wielowsi, budowa systemu oświetlenia parku. Zaprojektowano drogę dojazdową wraz z miejscami parkingowymi przed budynkiem Urzędu Gminy i chodnik dla pieszych umożliwiający bezpieczne i wygodne dojście do budynku od strony ulicy Głównej oraz od strony skrzyżowania ul. Głównej z ul. Parkową oraz Gliwicką. Droga wjazdowa na terenie działki zaprojektowana został w nawiązaniu do istniejącego zagospodarowania terenu. W celu zapewnienia bezpiecznej obsługi komunikacyjnej obiektu zaprojektowano: - drogę dojazdową odchodzącą prostopadle od istniejącej ulicy Głównej - odc. od bramy wjazdowej do wejścia do budynku stanowiącą dojazd do zlokalizowanych przy niej obustronnych miejsc parkingowych - wydzielone parkingi dla 19 samochodów osobowych o wym. 2,50 x 5,00, dodatkowo przy głównym wejściu do części biurowej zaprojektowano 1 miejsce postojowe dla osób niepełnosprawnych 3,6 x5,0m - zmianę utwardzenia dojazdu do budynku do części administracyjno biurowej proj. budynku odc. od bramy wjazdowej (ul. Zamkowa) Odcinek ten został zaprojektowany z odsunięciem od istniejącego przyłącza gazowego. Na poszerzanym wjeździe zajdzie konieczność przedłużenia rury ochronnej na gazociągu śred. 50mm - chodnik z kostki brukowej gr 6cm od skrzyżowania z ul. Parkową o szer.2,00m do skrzyżowania z ul. Gliwicką - ozdobną wysepkę z zielenią nawiązującą do stanu pierwotnego. Jezdnie manewrowe w rejonie klombu z zielenią o szerokości 5,00 m. Wjazd na teren działki posiada szerokość jezdni 7,00 m. Wjazd na teren działki poprzez istniejącą bramę przez zatopiony krawężnik. Ogółem powierzchnia: - jezdni i miejsc manewrowych z kostki betonowej - 745,5m2 - jezdni i miejsc manewrowych z płyt ażurowych betonowych - 492m2 - chodników z kostki betonowej - 570m2 - parkingów z kostki betonowej - 250 m2 Wzdłuż ciągów spacerowych przewidziano dostawę i montaż 8 ławek. Dla oświetlenia ciągu pieszego w parku zaprojektowana została typowa szafa oświetlenia ulicznego typu SOU-2. Na istniejącym słupie nn, z którego zasilana zostanie SOU-2 zgodnie z warunkami technicznymi przyłączenia zainstalowana zostanie typowa skrzynka zabezpieczeniowo pomiarowa typu SP260 zainstalowana na istniejącym słupie linii nn, na którym zostanie podłączone zasilanie projektowanego oświetlenia. Z projektowanej szafy SOU-2 wyprowadzony zostanie obwód oświetleniowy wykonany kablem YKYżo5x6,0 + FeZn30x4. Dla oświetlenia ciągu pieszego zaprojektowane zostały oprawy typu ZHD1-70 z lampą metalohalogenkową 70W zainstalowane na słupach typu S-50AL z fundamentem F100. Dla oświetlenia placu przewidziano oprawy typu USC-100 z lampami sodowymi 100W zainstalowane na wysięgnikach dwuramiennym zainstalowanych na słupie S-100PCAL z fundamentem F150. Przewidziano montaż 11 słupów oświetleniowych z oprawami. Zamówienie obejmuje dodatkowo dostawę i montaż placu zabaw w parku. Budowa placu zabaw obejmuje wykonanie w szczególności: - Dostawa i montaż zestawu składającego się z wieży, zjeżdżalni, pomostów, przeplotni i drabinki. Zestaw wykonany jest z belek o średnicy 120 mm, drewno impregnowane ciśnieniowo, mocowany jest na kotwach stalowych. Wymiary zestawu: 9,20 x 5,50 m; wymiary strefy bezpieczeństwa: 11,70 x 7,50 m; wysokość zestawu: 3,30 m. - Dostawa i montaż 2 huśtawek dwuosobowych z siedziskami typu Pampers, z drewna impregnowanego ciśnieniowo i łańcuchów ocynkowanych, o wymiarach: 3,70 x 2,00 m; wymiarach strefy bezpieczeństwa: 3,70 x 8,00 m; wysokości: 2,50 m. - Dostawa i montaż 2 huśtawek dwuosobowych z siedziskami prostymi bez oparcia, z drewna impregnowanego ciśnieniowo i łańcuchów ocynkowanych, o wymiarach: 3,70 x 2,00 m; wymiarach strefy bezpieczeństwa: 3,70 x 8,00 m; wysokości: 2,50 m. - Dostawa i montaż huśtawki dla pary dzieci typu konik z drewna impregnowanego ciśnieniowo, o wymiarach: 3,00 x 0,40 m; wymiarach strefy bezpieczeństwa: 5,00 x 2,40 m; wysokości: 0,50 m. - Dostawa i montaż bujaka sprężynowego jednoosobowego, osadzonego trwale w podłożu na stalowej sprężynie. Wykonanego ze sklejki wodoodpornej pomalowanej na różne kolory, o wymiarach: 0,90 x 0,30 m; wymiarach strefy bezpieczeństwa: 3,90 x 3,00 m; wysokości: 0,50 m. - Dostawa i montaż karuzeli krzyżowej z 4 siedziskami, wykonanej ze stali konstrukcyjnej i nierdzewnej w połączeniu z sklejką wodoodporną i elementami gumowymi, z których wykonane są siedzenia. Wymiary: średnica: 1,60 m.; średnica strefy bezpieczeństwa: 5,60 m. - Dostawa i montaż 4 ławek wolnostojących drewnianych z oparciem długości min. 1,7 m i szerokości min. 0,5 m. Elementy drewniane zakotwione zostaną w podłożu za pomocą kotew stalowych obsadzonych w gruncie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 45.11.27.11-2, 45.31.61.00-6, 45.11.12.40-2, 45.23.11.10-9, 37.53.50.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: MODERNIZACJA BOISKA SPORTOWEGO W WIELOWSI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego projektu jest modernizacja boiska sportowego w Wielowsi. Projekt obejmuje prace budowlane oraz dostawę sprzętu. W zakres robót budowlanych wchodzi: budowa ogrodzenia wraz z piłkochwytami za bramkami, montaż bram i furtek, dostawa i montaż ławek dla widzów. Zadanie obejmuje wykonanie w szczególności następujący robót budowlanych: - Wykonanie 420 mb ogrodzenia działki boiska - panel ogrodzeniowy wykonany z drutu stalowego o średnicy min. 5,0 mm zgrzewany oporowo w formie kraty o oczkach około 50 x 200 mm, wysokość panelu 1450 ÷1550 mm, poziome przegięcie panelu (min.3) wzmacniające stabilność i sztywność ogrodzenia, słupki wykonane z profilu stalowego o wymiarach min. 60 x 40 mm i długości minimum 70 cm dłuższe niż wysokość panelu, zabetonowane w gruncie, całość elementów stalowych ocynkowana ogniowo, u spodu obrzeża betonowe o wymiarach 20x6 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem; - Montaż na istniejącej konstrukcji siatki poliestrowej, o wysokiej wytrzymałości, śred. 3 mm, krawiędź oczka 12 cm, kolor zielony. Piłkochwyty zaprojektowano o dł 20 m i wys 5.0 m każdy. - Dostawa i montaż 2 bram stalowych, ocynkowanych, systemowych o wys. 1,5 m i szerokości 4,0 m. - Dostawa i montaż 5 furtek stalowych, ocynkowanych, systemowych, o wys. 1,5 m i szerokości 0,9 m - Dostawa i montaż 78 siedzisk dla widzów - rama (konstrukcja) stalowa z rur lub kształtowników o grubości min. 45 mm, malowanych w kolorach ciemnych. Na konstrukcji zamontowane siedziska z tworzywa poliamidowego. Konstrukcje powinny być zamocowane w podłożu gruntowym za pomocą kostek betonowych wylewanych, o głębokości min 30 cm. Projekt obejmuje również następujące dostawy: Dostawa samojezdnej kosiarki do trawy (traktorek) o mocy silnika min. 13,5 kM. z pięciostopniową skrzynią biegów, z 2 nożowym agregatem tnącym o szerokości koszenia min. 90 cm., min. trzystopniową regulacją wysokości koszenia. Wymagany okres gwarancji min. 24 miesiące.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.34.20.00-6, 45.21.22.24-2, 16.31.11.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.