eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-BiałaUtrzymanie czystości w siedzibie Drugiego Śląskiego Urzędu Skarbowego w Bielsku-Białej oraz wokół budynku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-20

Bielsko-Biała: Utrzymanie czystości w siedzibie Drugiego Śląskiego Urzędu Skarbowego w Bielsku-Białej oraz wokół budynku
Numer ogłoszenia: 269923 - 2012; data zamieszczenia: 20.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 243905 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Drugi Śląski Urząd Skarbowy w Bielsku-Białej, ul. Warszawska 45, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 4998400, faks 033 4998401.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości w siedzibie Drugiego Śląskiego Urzędu Skarbowego w Bielsku-Białej oraz wokół budynku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń biurowych, gospodarczych, sanitariatów, klatek schodowych, korytarzy oraz terenu wokół budynku Drugiego ŚLąskiego Urzędu Skarbowego w Bielsku-Białej przy użyciu własnych środków technicznych i chemicznych oraz bieżące wyposażanie sanitariatów w środki higieny osobistej. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również wykonywanie drobnych usług konserwacyjnych w budynku. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: 1. usługa utrzymania czystości będzie wykonywana codziennie od poniedziałku do piątku, poza godzinami pracy Urzędu, za wyjątkiem pomieszczeń o ograniczonym dostępie, które muszą być sprzątane w obecności użytkownika pomieszczenia, 2. usługa będzie wykonywana przez co najmniej 5 pracowników Wykonawcy, w tym jednego pracownika wykonującego prace konserwacyjne i porządkowe wokół budynku Urzędu, obowiązki te obejmują, m.in.: naprawę zamków w drzwiach, biurkach, drobne prace stolarskie, mechanicznei elektryczne, pomoc przy przenoszeniu sprzętu biurowego lub materiałów biurowych, zamiatanie obejścia budynku, parkingu wokół budynku, grabienie liści, odśnieżanie, odladzanie schodów wejściowych do budynku, posypywanie piaskiem chodników w czasie zimy, prace ogrodnicze, w tym koszenie trawy, 3. Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia kosztów wynikająch z zakupu środków czyszczących, dezynfekujących, zapachowych oraz worków na śmieci, 4. w ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania środków zapachowych, zawieszek do WC, mydła w płynie, papieru toaletowego, ręczników papierowych, 5. Wykonawca gwarantuje, że materiały i środki czyszczące, kóre będą wykorzystywane do wykonywania usług porządkowych są dopuszczone do stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i będą stosowane zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami producenta, 6. Wykonawca będzie korzystał z własnego sprzętu technicznego, 7. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów bhp. i p.poż. oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek działań pracowników Wykonawcy. Informacje dotyczące powierzchni sprzątania oraz szczegółowy zakres, częstotliwość wykonywania poszczególnych czynności wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik do umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 98.39.00.00 - Inne usługi 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Usługowo-Handlowa Tip-Top Marcin Bauerek, ul.K.Marksa 12, 44-300 Wodzisław Śląski, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70244,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 69888,60

  • Oferta z najniższą ceną: 69888,60 / Oferta z najwyższą ceną: 116604,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.