Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-01
Lublin: Dostawa komputerów stacjonarnych (PC), komputerów przenośnych (notebook) oraz sprzętu peryferyjnego, części, akcesorii i innych wyrobów do komputerów, na potrzeby tut. Oddziału oraz podległych mu jednostek terenowych
Numer ogłoszenia: 269844 - 2011; data zamieszczenia: 01.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie , ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5349242, faks 081 5349239, 5324467.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa komputerów stacjonarnych (PC), komputerów przenośnych (notebook) oraz sprzętu peryferyjnego, części, akcesorii i innych wyrobów do komputerów, na potrzeby tut. Oddziału oraz podległych mu jednostek terenowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów stacjonarnych (PC), komputerów przenośnych (notebook) oraz sprzętu peryferyjnego, części, akcesorii i innych wyrobów do komputerów, na potrzeby tut. Oddziału oraz podległych mu jednostek terenowych. Przedmiot zamówienia podzielony jest na części: CZĘŚĆ I - dostawa komputerów stacjonarnych (PC) i komputerów przenośnych (notebook) CZĘŚĆ II - dostawa sprzętu peryferyjnego, części, akcesorii i innych wyrobów do komputerów.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.23.00.00-0, 30.23.21.10-8, 30.23.21.50-0, 30.23.45.00-3, 30.23.41.00-9, 30.23.72.80-5, 30.23.74.60-1, 32.42.00.00-3, 30.23.20.00-4, 30.23.70.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 800 zł dla części I (słownie: osiemset złotych 00/100) 600 zł dla części II (słownie: sześćset złotych 00/100)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
DOKUMENTY I CERTYFIKATY DOTYCZĄCE OFEROWANEGO TYPU KOMPUTERA PRZENOŚNEGO: A. Certyfikat potwierdzający, że zaoferowany sprzęt komputerowy jest wyprodukowany zgodnie z normą ISO 900x lub inny dokument potwierdzający odpowiednie stosowanie przez Wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości. B. Dokument potwierdzający, że oferowany sprzęt jest kompatybilny z zainstalowanym systemem operacyjnym i posiada certyfikat producenta systemu operacyjnego potwierdzający poprawną współpracę oferowanego komputera z ww. systemem operacyjnym C. Deklaracja CE dla oferowanego sprzętu komputerowego lub oświadczenie producenta o posiadaniu certyfikatu CE lub inny dokument potwierdzający odpowiednie stosowanie przez Wykonawcę procedur zgodności CE. D. Wykonawca wraz z ofertą jest zobowiązany złożyć wydruk ze strony internetowej www.eu-energystar.org lub www.energystar.org oraz adres do odpowiedniego miejsca na stronie internetowej, potwierdzający, że oferowany sprzęt pomyślnie przeszedł wymagane testy i posiada oznaczenie Energy Star. W przypadku, gdy oferowany sprzęt nie jest oznaczony logo Energy Star należy wykazać, że przeszedł on równoważne testy efektywności energetycznej i potwierdzić to stosownym świadectwem. E. Oświadczenie producenta, lub wykonawcy, że oferowany sprzęt będzie objęty gwarancją w okresie 3 lat. F. Dokument potwierdzający, że serwis sprzętu komputerowego będzie realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta (w tym przypadku dokument potwierdzający autoryzację) G. Serwis sprzętu komputerowego musi być realizowany zgodnie z wymaganiami normy ISO 900x lub inną równoważną normą jakościową - do oferty należy dołączyć kopię certyfikatu dla podmiotu realizującego serwis. DOKUMENTY I CERTYFIKATY DOTYCZĄCE OFEROWANEGO TYPU KOMPUTERA STACJONARNEGO (PC): A. Certyfikat potwierdzający, że zaoferowany sprzęt komputerowy jest wyprodukowany zgodnie z normą ISO 900x lub inny dokument potwierdzający odpowiednie stosowanie przez Wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości. B. Dokument potwierdzający, że oferowany sprzęt jest kompatybilny z zainstalowanym systemem operacyjnym i posiada certyfikat producenta systemu operacyjnego potwierdzający poprawną współpracę oferowanego komputera z ww. systemem operacyjnym C. Deklaracja CE dla oferowanego sprzętu komputerowego lub oświadczenie producenta o posiadaniu certyfikatu CE lub inny dokument potwierdzający odpowiednie stosowanie przez Wykonawcę procedur zgodności CE. D. Wykonawca wraz z ofertą jest zobowiązany złożyć wydruk ze strony internetowej www.eu-energystar.org lub www.energystar.org oraz adres do odpowiedniego miejsca na stronie internetowej, potwierdzający, że oferowany sprzęt pomyślnie przeszedł wymagane testy i posiada oznaczenie Energy Star. W przypadku, gdy oferowany sprzęt nie jest oznaczony logo Energy Star należy wykazać, że przeszedł on równoważne testy efektywności energetycznej i potwierdzić to stosownym świadectwem. E. Oświadczenie producenta, że płyta główna jest zaprojektowana i wyprodukowana na zlecenie producenta jednostki centralnej komputera i w trwały sposób oznaczona znakiem firmowym producenta F. Oświadczenie producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela, że oferowany monitor spełnia normy TCO 99 lub TCO 03 G. Oświadczenie producenta, lub wykonawcy, że oferowany sprzęt (wraz z monitorem) będzie objęty gwarancją w okresie 3 lat. H. Dokument potwierdzający, że serwis sprzętu komputerowego będzie realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta (w tym przypadku dokument potwierdzający autoryzację) I. Serwis sprzętu komputerowego musi być realizowany zgodnie z wymaganiami normy ISO 900x lub inną równoważną normą jakościową - do oferty należy dołączyć kopię certyfikatu dla podmiotu realizującego serwis. J. Wykonawca wyraża zgodę na instalowanie zgodnych dowolnych komponentów komputerowych ( np. kart sieciowych ) w komputerowych jednostkach centralnych oraz przyłączanie dowolnych zgodnych urządzeń peryferyjnych ( np. drukarek, skanerów itp.) do jednostek centralnych komputerów w dowolnym segmencie sieci komputerowej przez Zamawiającego w okresie gwarancyjnym bez naruszenia warunków gwarancyjnych. Wymagane jest oświadczenie Wykonawcy.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
A. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. B. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. C. Kopia gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. Kopia gwarancji lub poręczenia powinna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę oraz trwale połączona z ofertą.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a) w przypadku zmiany stawki podatku VAT określonej w §3 ust. 1 przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy, wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, b) w przypadku wystąpienia siły wyższej ( tj. działania i zamieszki wojenne, ataki terrorystyczne, klęski żywiołowe spowodowane przez burze, huragany, tajfuny, trzęsienia ziemi, ekonomiczne następstwa globalnego kryzysu finansowego i inne) uniemożliwiającej wykonanie zamówienia w terminie umownym.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Można uzyskać w siedzibie Zamawiającego lub pocztą na koszt Wykonawcy, bądź pobrać bezpłatnie ze strony: www.gddkia.gov.pl..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2011 godzina 11:00, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie, ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin, pokój nr 55..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa komputerów stacjonarnych (PC) i komputerów przenośnych (notebook)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa komputerów stacjonarnych (PC) i komputerów przenośnych (notebook)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu peryferyjnego, części, akcesorii i innych wyrobów do komputerów..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu peryferyjnego, części, akcesorii i innych wyrobów do komputerów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0, 30.23.21.10-8, 30.23.21.50-0, 03.23.45.00-3, 30.23.41.00-9, 30.23.72.80-5, 30.23.74.60-1, 32.42.00.00-3, 30.23.20.00-4, 30.23.70.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa projektora multimedialnego z zestawem obiektywów, akcesoriów montażowych i opakowań transportowych typu "case" - 2 zadania:
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku JRG- 2 KM PSP w Lublinie
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku KM PSP w Lublinie
- Usługi pralnicze wraz z transportem dla jednostek UMCS w Lublinie
- "Usługa wdrożenia i utrzymywania obsługi wydruku na rzecz Starostwa Powiatowego w Lublinie"
- Dostawa 4 szt. nowych mobilnych przyczep socjalnych na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa, modernizacja i wyposażenie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- "Zakup notebooków z oprogramowaniem na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach"
- Specjalistyczne wyposażenie i pomoce dydaktyczne dla III Liceum Ogólnokształcącego w Rzeszowie
- Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" w Gminie Drelów
- Wdrożenie Centralnego Systemu Bezpieczeństwa wraz z dostosowaniem usług katalogowych dla użytkowników oraz dostawą sprzętu IT w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczna Gmina Książ Wielki"
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





