eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnik › BUDOWA BUDYNKU PAŃSTWOWEJ SZKOLY MUZYCZNEJ I STOPNIA W ŚWIDNIKU WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ TOWARZYSZĄCĄ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-08

Świdnik: BUDOWA BUDYNKU PAŃSTWOWEJ SZKOLY MUZYCZNEJ I STOPNIA W ŚWIDNIKU WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ TOWARZYSZĄCĄ
Numer ogłoszenia: 26963 - 2008; data zamieszczenia: 08.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Szkoła Muzyczna I st. w Świdniku, ul. Króla Pole 5, 21-040 Świdnik, woj. lubelskie, tel. 081 7516856, fax 0814687047.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psm.swidnik.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA BUDYNKU PAŃSTWOWEJ SZKOLY MUZYCZNEJ I STOPNIA W ŚWIDNIKU WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ TOWARZYSZĄCĄ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest budowa budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. Rodziny Wiłkomirskich w Świdniku wraz z infrastrukturą towarzyszącą. 2. Kody CPV: - 45.00.00.00-7 - 45.21.42.00-2 - 45.33.00.00-9 - 45.31.00.00-3 - 45.31.21.00-89 - 45.31.43.10-7 - 45.31.22.00-9 - 45.33.11.00-7 - 45.32.10.00-3 - 45.23.11.00-6 - 45.23.24.00-6 3. Zamówienie obejmuje m.in.: - Budowę budynku, - Budowę przyłącza wodociągowego i kanalizacji sanitarnej, - Budowę przyłącza ciepłowniczego niskich parametrów, - Budowę przyłącza kablowego nn 0,4 kV, - Budowę wewnętrznej kanalizacji deszczowej z przyłączem do miejskiej sieci, - Budowę wewnętrznej instalacji wod-kan, - Budowę wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania z węzłem bezpośrednim, - Budowę wewnętrznej instalacji elektrycznej, - Budowę instalacji sygnalizacji pożaru SAP, - Budowę instalacji sygnalizacji włamania SSWIN, - Budowę ogrodzenia terenu, - Budowę zatoki parkingowej i zjazdu. 4. Prace będą prowadzone w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację techniczną (projekty budowlane, projekty budowlane wykonawcze) oraz decyzję pozwolenia na budowę nr WBI/7351-354/07-3 z dnia 04.09.2007 roku. 5. Szczegółowy zakres prac oraz wykaz ilościowy zawierają: - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, - Kosztorysy nakładcze, - Przedmiary. Spis w/w dokumentów (w tym dokumentacji projektowych) został zamieszczony w Rozdziale VII specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wersje elektroniczne stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Uwaga: 1. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. W przypadku gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie wykonawca. W przypadku wystąpienia w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych nazw własnych, wskazujących na konkretnych producentów materiałów i urządzeń, należy traktować je jako przykładowe. 2. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 3. Do obowiązków Wykonawcy należy uzyskanie pozytywnych opinii (protokołów odbiorowych) z czynności odbiorowych dokonywanych przez instytucje i urzędy publiczne, których zgoda wymagana jest na etapie rozpoczęcia eksploatacji budynku lub infrastruktury towarzyszącej budynkowi (np. zakład kominiarski, sanepid, itp). Wykonawca winien wszelkie koszty związane z w/w czynnościami odbiorowymi uwzględnić w cenie oferty.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.42.00-2, 45.33.00.00-9, 45.31.21.00-9, 45.31.00.00-3, 45.31.21.00-8, 45.31.43.10-7, 45.31.22.00-9, 45.32.10.00-3, 45.33.11.00-7, 45.23.11.00-6, 45.23.24.00-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a w szczególności: a) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 w/w ustawy. ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie B. wykonać zamówienie w terminie: w ciągu 24 miesięcy od momentu podpisania umowy, z zastrzeżeniem iż: - wejście na teren budowy nastąpi nie później niż w terminie do dnia 15.04.2008 roku - postęp prac i fakturowanie będzie uzależnione od wysokości środków finansowych Zamawiającego (w 2008 roku do kwoty 3.000.000,00 zł) ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w formularzu ofertowym C. zaakceptować termin, sposób i etapowanie płatności - w ciągu 30 dni od daty otrzymania oryginału każdej faktury, możliwość fakturowania etapowego ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w formularzu ofertowym D. udzielić gwarancji na zrealizowane prace: minimum 36 miesięcy od daty dokonania bezusterkowego końcowego odbioru prac i przekazania zrealizowanego zadania do eksploatacji. Udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie E. wykazać się doświadczeniem polegającym na wykonaniu minimum 3 robót o podobnym co przedmiot zamówienia charakterze i wartości (tj. budowy lub modernizacji obiektów użyteczności publicznej lub mieszkalnych o wartości nie mniejszej niż 3.000.000,00 złotych brutto każda, zakres robót winien obejmować prace ogólnobudowlane i instalacyjne) w okresie ostatnich pięciu lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie; brak którejkolwiek danej przy określonej pozycji lub dokumentu potwierdzającego jej należyte wykonanie skutkować będzie brakiem jej uwzględnienia przez Zamawiającego F. sporządzić, z wykorzystaniem tych samych co przedstawione przez Zamawiającego w przedmiarze robót pozycji, kosztorys ofertowy, z wyszczególnieniem wskaźników cenotwórczych w oparciu o które został sporządzony kosztorys ofertowy, ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie G. posiadać wymagane przepisami prawa uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w kierunku zgodnym z przedmiotem zamówienia (konstrukcje budowlane i instalacje sanitarne (wod-kan, co) oraz elektryczne) z zastrzeżeniem iż osoby legitymujące się w/w uprawnieniami posiadają minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe, ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie H. posiadać polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł łącznie dla obu rodzajów w/w ubezpieczenia. ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o dokument, które Wykonawca złoży w ofercie I. dysponować środkami finansowymi gwarantującymi sprawny przebieg prac, tj. posiadać oszczędności lub zdolność kredytową, minimalna ilość środków finansowych będąca w dyspozycji Wykonawcy winna wynosić 500.000,00 zł. ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o dokument, które Wykonawca złoży w ofercie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Odpowiednio do formy organizacyjnej: - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; lub - odpis z właściwego rejestru. wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z 29.01.2004 roku z późniejszymi zmianami (wzór w SIWZ). 3. Formularz oferty (wzór w SIWZ). 4. Formularz cenowy (wzór w SIWZ). 5. Pozostałe dokumenty, jakie winien złożyć Wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a). wykaz (wzór w załączeniu) zawierający wykonanie minimum 3 robót o podobnym co przedmiot zamówienia charakterze i wartości (tj. budowy lub modernizacji obiektów użyteczności publicznej lub mieszkalnych o wartości nie mniejszej niż 3.000.000,00 złotych brutto każda, zakres robót winien obejmować prace ogólnobudowlane i instalacyjne) w okresie ostatnich pięciu lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie prac, dokumenty muszą zawierać dokładne dane Zleceniodawcy, jego adres, zakres zrealizowanych prac, termin wykonania prac, wartość wykonanych prac. brak którejkolwiek danej przy określonej pozycji lub dokumentu potwierdzającego jej należyte wykonanie skutkować będzie brakiem jej uwzględnienia przez Zamawiającego b). zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu. wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert c). informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy. wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert d). informacja z Krajowego Rejestru Karnego lub równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy. wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert e). polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. f). kosztorys ofertowy sporządzony z wykorzystaniem tych samych co przedstawione przez Zamawiającego w przedmiarze robót pozycji, z wyszczególnieniem wskaźników cenotwórczych w oparciu o które został sporządzony kosztorys ofertowy. Kosztorysy ofertowe winny zawierać stawki i narzuty przyjęte do kosztorysowania, kosztorysy uproszczone lub szczegółowe oraz wszelkie zestawienia R, M, S. g). dokument uprawniający do kierowania robotami budowlanymi w kierunku zgodnym z przedmiotem zamówienia (konstrukcje budowlane i instalacje sanitarne (wod-kan, co) oraz elektryczne) z zastrzeżeniem iż osoby legitymujące się w/w uprawnieniami posiadają minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe, dodatkowo należy dołączyć aktualne zaświadczenia o przynależności do izby inżynierów budownictwa dla w/w osób. h). wykaz kierownictwa i pracowników, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wzór w załączeniu) i). oświadczenie Oferenta o sposobie realizacji zamówienia w tym o powierzeniu do wykonania części zamówienia podwykonawcy, z podaniem zakresu powierzonych prac, nazwy oraz adresu firmy będącej podwykonawcą (wzór w załączeniu). j). informacja z banku lub z kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy. wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Wszystkie w/w dokumenty składać należy w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę 6. Kopia lub kserokopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. Okres gwarancji - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psm. swidnik.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Świdnik, Króla Pole 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.02.2008 godzina 14:00, miejsce: Świdnik, Króla Pole 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.