eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebiechów › Utwardzenie drogi gminnej i placu w m. Ledno gmina Trzebiechów - GG.3411-2/09

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-06

Trzebiechów: Utwardzenie drogi gminnej i placu w m. Ledno gmina Trzebiechów - GG.3411-2/09
Numer ogłoszenia: 269454 - 2009; data zamieszczenia: 06.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Trzebiechów , ul. Sulechowska 2, 66-132 Trzebiechów, woj. lubuskie, tel. 068 3514122, 3514131, faks 068 3514122.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utwardzenie drogi gminnej i placu w m. Ledno gmina Trzebiechów - GG.3411-2/09.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Utwardzenie drogi i placu na trenie Gminy Trzebiechów w miejscowości Ledno 1. Zakres prac obejmuje wykonanie: - utwardzenia drogi gminnej na odcinku 250 mb o szerokości 3 i 3,5m polegającego na wykonaniu nawierzchni z kostki brukowej betonowej koloru szarego gr. 8cm na podsypce cem.-piaskowej, podbudowa z tłucznia. Obramowanie ciągu obrzeżami betonowymi 8x30cm na ławie betonowej z oporem oraz ustawieniu krawężników najazdowych przy zjazdach..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 2.000 zł, słownie: dwa tysiące 00/100 złotych Wykonawca powinien wnieść wadium najpóźniej do dnia wyznaczonego jako termin składania ofert, tj. do dn. 27.08.2009r. (dotyczy wpłat na konto) lub do 28.08.2009r do godz. 1000 w pozostałych przypadkach. Wadium może być wnoszone w: - formie przelewu bankowego na konto: 82 1500 1810 1218 1003 2666 0000 z dopiskiem Wadium - przetarg na utwardzenie drogi gminnej i placu w m. Ledno gmina Trzebiechów; - decyduje data uznania kwoty wadium na rachunku zamawiającego, - gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach i gwarancjach bankowych (gwarancje muszą być bezwarunkowe i na każde żądanie Zamawiającego) - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust.3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. Z 2007 Nr 42 poz. 275 z późn. zm.), Oryginał dokumentu (gwarancji, poręczenia itp.) należy złożyć w kasie Urzędu Gminy Trzebiechów ul. Sulechowska 2. Dowód wniesienia wadium, tj. kopię przelewu lub dokument z potwierdzeniem złożenia oryginału w kasie należy dołączyć do oferty jako załącznik nr 1. Zamawiający dopuszcza dołączenie do oferty oryginału gwarancji wadium, w sytuacji, gdy wystawiający gwarancję wadium nie wymaga zwrotu jej oryginału po upływie terminu jej ważności.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w postępowaniu dopuszcza się Wykonawców, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania okreś1onej dzia1a1ności lub czynności, - posiadają niezbędną, wiedzę i doświadczenie, posiadają lub dysponują niezbędnym potencjałem technicznym, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie pod1egają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z mocy art. 24 ustawy, - zobowiążą się do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie do 31.10.2009 r., - udzielą, co najmniej 5- letniej gwarancji na wykonane roboty, - zobowiążą się do zawarcia umowy na warunkach okreś1onych w załączonym projekcie umowy, - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzia1ności cywilnej w zakresie prowadzonej działa1ności na kwotę min. 80 000,00 złotych. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne W celu dokonania oceny spełnienia warunków, Wykonawcy zobowiązani są wykazać się: 2.1 Uprawnieniami do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawy z dn. 19.11.1999 r. prawo działalności gospodarczej (Dz.U. Nr 101 z 1999 r, poz. 1178 z późn. zm.) lub ustawy z dn. 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U Nr 173 poz.1807z późn. zm.) - w zał. nr 3 2.2 Obrotami w każdym roku na przestrzeni ostatnich 3 lat (a w przypadku, gdy okres prowadzenia dziala1ności jest krótszy - w tym okresie) w wysokości min. 300.000 zł. - w zał. nr 6, 2.3 Należytym wykonaniem w ciągu ostatnich 5 lat (a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej 3 zamówień o podobnym zakresie i porównywalnej złożoności jak w niniejszym postępowaniu, - w zał. nr 9, 2.4 Ubezpieczeniem od odpowiedzia1ności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. połowy wartości przedmiotowego zamówienia oszacowanego w ofercie Wykonawcy, - w zał. nr 11, 2.5. Dysponowaniem niezbędnym sprzętem do realizacji zamówienia; (spycharka, ubijak spalinowy min 200kg, samochód samowyładowczy , równiarka samojezdna, walec statyczny samojezdny) - w zał. nr 12. 2.6. Informacja na temat zatrudnienia - w zał. nr 8..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia przez Wykonawców warunków Zamawiający wymaga, aby oferta zawierała następujące dokumenty załączone i ponumerowane wg podanej kolejności: 1.1 Formularz oferty, 1.2 zał. nr 2 - oświadczenie o spełnieniu warunków w sprawie udzielenia zamówienia publicznego - wg załączonego wzoru, 1.3 zał. nr 3 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisaniu do ewidencji działalności gospodarczej, jeż li odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku podmiotów występujących wspólnie dodatkowo umowę regulującą współpracę tych podmiotów, 1.4 zał. nr 4 - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.5 zał. nr 5 - aktualne zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.6 zał. nr 6 - informacje okreś1ające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem z ostatnich 3 lat (a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu) - wg załączonego wzoru, 1.7 zał. nr 7 - informacja z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca, że Wykonawca posiada na rachunku wolne środki finansowe i/ lub zdo1ność kredytową w wysokości min. 140 000,00 zł wystawiona nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, 1.8 zał. nr 8 - informacja na temat struktury organizacyjnej firmy i zatrudnienia pracowników, wskazanie osób z odpowiednimi uprawnieniami i należących do Izby Inżynierów Budownictwa, które będą pełniły funkcje kierownicze w trakcie realizacji zadania (kierownik budowy, kierownik robót branżowych), 1.9 zał. nr 9 - wykaz zrealizowanych i przekazanych do użytku w ciągu ostatnich 5-ciu lat (a w przypadku, gdy okres prowadzenia dziala1nosci jest krótszy - w tym okresie) robót o zakresie i porównywalnej złożoności jak w niniejszym postępowaniu; remont lub budowa co najmniej 3- wg załączonego wzoru, 1.10 zał. nr 10 - potwierdzone listy referencyjne do robót wymienionych w zał. nr 11, że roboty zostały wykonane, należycie, 1.11 zał. nr 11 - polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej dziala1ności gospodarczej, 1.12 zał. nr 12 - wykaz sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia; ; (spycharka, ubijak spalinowy min 200kg, samochód samowyładowczy , równiarka samojezdna, walec statyczny samojezdny, piła do cięcia płytek) - wg załączonego wzoru, 1.13 zał. nr 13 - wykaz podwykonawców przewidzianych do udziału w realizacji przedmiotu zamówienia z okreś1eniem zakresu rzeczowego i udziału finansowego w realizacji zamówienia - wg załączonego wzoru, 1.14 zał. nr 14 - oświadczenia Wykonawcy o cenie, odpowiedzia1nosci, znajomości, sprawdzeniu i przyjęciu zakresu robot - wg załączonego wzoru, 1.15 zał. nr 15- zaakceptowany wzór umowy, 1.16 zał. nr 16 - kosztorys ofertowy zgodny z przedmiarem robót- należy sporządzić na załączonym druku, 1.17 zał. Nr 17 - dowód wniesienia wadium. Wszelkie dokumenty załączone do oferty winny być złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałami przez upełnomocnionych przedstawicieli Wykonawcy, określonych w dokumencie rejestrowym. Wskazane jest, aby oświadczenia i dane zawarte w formularzach miały formę zgodną z załączonymi wzorami. Dokumenty składane w języku obcym muszą być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego na język polski. Zamawiający w toku dokonywania oceny złożonych ofert, może żądać w wyznaczonym przez siebie terminie, złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej - umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie, - oferta winna zawierać dokumenty dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.trzebiechow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Trzebiechów ul. Sulechowska 2 66-132 Trzebiechów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać za potwierdzeniem odbioru w: Urzędzie Gminy Trzebiechów Trzebiechów ul. Sulechowska 2 w godzinach od 730 do 1530 w sekretariacie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 27.09.2009.

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: finansowanie ze środków własnych oraz dofinansowanie przez Agencję Nieruchomości Rolnych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.