eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinWYKONANIE USŁUGI W ZAKRESIE SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH I ODDZIAŁÓW SZPITALNYCH WRAZ Z PRZEJĘCIEM PRACOWNIKÓW ZAMAWIAJĄCEGO w trybie art.23.1Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku, Dz. U. Nr 21/1998 poz. 94 z późn. zm.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-06-09

POZYCJA 26934

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Lublin: WYKONANIE USŁUGI W ZAKRESIE SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH I ODDZIAŁÓW SZPITALNYCH WRAZ Z PRZEJĘCIEM PRACOWNIKÓW ZAMAWIAJĄCEGO w trybie art.23.1Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku, Dz. U. Nr 21/1998 poz. 94 z późn. zm. Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Szpital Neuropsychiatryczny im. Prof. M. Kaczyńskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Sylwia Domagała, Agnieszka Piotrowska, ul. Abramowicka 2, 20-442 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7443061 w. 281, e-mail: SNZOZ@POLBOX.COM. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 74. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE USŁUGI W ZAKRESIE SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH I ODDZIAŁÓW SZPITALNYCH WRAZ Z PRZEJĘCIEM PRACOWNIKÓW ZAMAWIAJĄCEGO w trybie art.23.1Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku, Dz. U. Nr 21/1998 poz. 94 z późn. zm. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia obejmuje wykonanie kompleksowego utrzymania czystości w budynkach: 1.SOMATYK - a) przyziemie: pomieszczenia fizykoterapii, hol przy dużej windzie, b) parter: gabinety lekarskie, zabiegowy, hol główny, hol przy aptece i kiosku, łazienka, d) parter: klatki schodowe łączące przyziemie i I piętro, e) pomieszczenia Apteki f) I piętro: część administracyjna, Przychodnia Zdrowia Psychicznego, Laboratorium 2. Budynek Administracji: w całości 3. Dworek - wraz z pomieszczeniami zajmowanymi przez Oddział Dzienny 4. Całodobowy Oddział Terapii Uzależnień od Alkoholu 5. Oddział Leczenia Alkoholowych Zespołów Abstynenckich 6. Budynek przy ul. Abramowickiej 4b 7. Budynek Działu Technicznego z wyłączeniem warsztatów 8. Świetlica, korytarz do magazynu depozytów pacjentów i klatka schodowa łącząca parter z piwnicą 9. Pomieszczenia Telefonu Zaufania 10. Sala gimnastyczna 11. Siłownia Wykaz pomieszczeń przeznaczonych do utrzymania czystości został określony w Załączniku Nr 5 do SIWZ. Warunkiem udziału jest w postępowaniu jest przejęcie w trybie art.23.1 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku, Dz. U. Nr 21/1998 poz. 94 z późn. zm.- pracowników Zamawiającego zatrudnionych na stanowiskach salowych w Oddziałach: Olaza, Cotua, O/Dzienny, Laboratorium, Apteka w liczbie około 11 osób. Pozostałe warunki związane z procedurą przejęcia pracowników uszczegółowione są w SIWZ (rozdział 3). 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Szpital Neuropsychiatryczny im. Prof. M. Kaczyńskiego w Lublinie, ul. Abramowicka 2. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania Oryginalny kod CPV: 74.73.10.00 - Usługi sprzątania budynków Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Całkowita wartość zamówienia powyżej 130 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Oferenci przystępujący do przetargu winni wnieść wadium w wysokości 15.000,00zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Termin płatności nie jest kryterium ocenianym. Każdy oferent ma obowiązek podać termin płatności liczony w dniach kalendarzowych, nie może być on jednak krótszy niż 30 dni. Niezmienność cen. Wykonawca zapewni niezmienność cen przez okres jednego roku od daty podpisania umowy, po upływie tego okresu Wykonawca może dokonać zmiany cen ofertowych w oparciu o kwartalny wskaźnik przyrostu cen towarów i usług publikowany przez GUS. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Zamawiający szczegółowo określił w SIWZ, informacje i wymogi w szczególności dotyczą żądania załączenia do oferty dokumentów. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż Oferent prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. A ponadto, jeżeli oferent jest: - spółką cywilną - umowę spółki. Nadto dołączyć należy projekt umowy regulujący współpracę podmiotów występujących wspólnie. 2.Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę upoważniające je do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub innych dokumentów. 3.Koncesję bądź zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności w zakresie objętym zamówieniem. 4.Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 5.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 7.Zaświadczenie Naczelnika właściwego organu podatkowego potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że oferent nie zalega z płaceniem składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 9. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta - zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinię o badanym sprawozdaniu, albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres. 10. Informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (załączyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności). 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 12.Wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i usługobiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Należy wykazać minimum 5 takich usług. 13. Informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz personelu kierowniczego z ostatnich trzech lat w formie wykazu poświadczonego przez oferenta. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena plan realizacji usługi Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: SZNSPZOZ/AG/ZP/28/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 15.07.2005, cena - 36,6 PLN. Warunki i sposób płatności: 1/ przelew 2/ gotówka. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 20.07.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 20.07.2005, godzina 10:30, Sala Konferencyjna Szpitala.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 02.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.