Ogłoszenie z dnia 2005-08-29
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi Lublin: wykonanie usługi w zakresie sprzątania pomieszczeń administracyjno-biurowych i oddziałów szpitalnych wraz z przejęciem pracownikó zamawiajacego w trybie art. 23.1 ustawy z dnia 26 zcerwca 1974 roku (DZ.U. Nr 21/1998 poz. 94 z późn.zm. Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Szpital Neuropsychiatryczny im. Prof. M. Kaczyńskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Agnieszka Piotrowska, ul. Abramowicka, 20-442 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7443061 w. 281, e-mail: SNZOZ@POLBOX.COM. 2) Rodzaj zamawiającego:
II.1) Rodzaj zamówienia: usługi. Kategoria usług: 74. Zamawiający wyraża zgodę na publikację niniejszego ogłoszenia: Tak. 2) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 3) Nomenklatura 3.1) Wspólny Słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania Oryginalny kod CPV: 74.73.10.00 - Usługi sprzątania budynków Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 3.2) Inna nomenklatura (CPA/NACE/CPC): NACE. 4) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie usługi w zakresie sprzątania pomieszczeń administracyjno-biurowych i oddziałów szpitalnych wraz z przejęciem pracownikó zamawiajacego w trybie art. 23.1 ustawy z dnia 26 zcerwca 1974 roku (DZ.U. Nr 21/1998 poz. 94 z późn.zm. 5) Krótki opis: w budynkach: 1.SOMATYK - a) przyziemie: pomieszczenia fizykoterapii, hol przy dużej windzie, b) parter: gabinety lekarskie, zabiegowy, hol główny, hol przy aptece i kiosku, łazienka, d) parter: klatki schodowe łączące przyziemie i I piętro, e) pomieszczenia Apteki f) I piętro: część administracyjna, Przychodnia Zdrowia Psychicznego, Laboratorium 2. Budynek Administracji: w całości 3. Dworek -wraz z pomieszczeniami zajmowanymi przez Oddział Dzienny 4. 6) Szacunkowa wartość całkowita (bez VAT): całkowita wartość zamówienia powyżej 130 000 euro.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Uzasadnienie wyboru procedury negocjacyjnej bez uprzedniego ogłoszenia: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena-80% plan realizacji usługi-20%
V.1) Udzielenie i wartość zamówienia 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 1 IMPEL S.A. Oddział Lubelsko-Podkarpacki, do kontaktów: Artur Gałkowski, ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław, woj. Polska, tel. 081/ 5351709, fax 081/5351717. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 646804 Oferta z najniższą ceną: / oferta z najwyższą ceną: Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: SZNSPZOZ/AG/ZP/28/2005. 3) Data udzielenia zamówienia: 22.08.2005 4) Liczba otrzymanych ofert: 3 5) Czy zamówienie było ogłoszone w Dzienniku Urzędowym UE: 2005/S 106 - 106008 z dnia 03.06.2005 6) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 7) Informacje dodatkowe: 8) Data wysłania ogłoszenia: 22.08.2005
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Funkcja Inżyniera przy realizacji : ."Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 837 w zakresie budowy mostu przez Wieprz w m. Nielisz wraz z rozbudową dojazdów do mostu".
- Nadzór inwest. i rozlicz.finansowe i rzeczowe-funkcja Inżyniera przy realizacji zam"Rozbudowa DW 812 Biała Podlaska-Wisznice-Włodawa - Chełm-Rejowiec-Krasnystaw na odc. od km 61+535 do km ok.70+756,50
- Sukcesywne dostawy wody mineralnej butelkowanej dla jednostek UMCS
- "Budowa drogi dla rowerów wzdłuż ul. Abramowickiej (strona prawa) wraz z przebudową/budową kolidującej infrastruktury"
- Modernizacja systemów zabezpieczeń w obiektach podległych KWP w Lublinie
- Usługa gospodarowania odpadami komunalnymi segregowanymi i niesegregowanymi (zmieszanymi) z obiektów niemieszkalnych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II na terenie Lublina
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w budynku przy ul. Hożej 76/78 i pomieszczeń w budynku przy ul. E. Plater 18 w Warszawie, stanowiących siedzibę UPGRP
- Kompleksowa usługa utrzymania czystości w obiekcie oraz usługa utrzymania zieleni i odśnieżania dróg, parkingów, chodników, ciągów komunikacyjnych na terenach przyległych do obiektu.
- Utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach przyległych, a także utrzymanie zieleni w zasobach Tyskiego TBS Sp. z o.o.
- Usługa sprzątania pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Myszkowie
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych, gospodarczych i sanitarnych na ogólnej powierzchni 200,00 m2 w budynku biurowym OD nr 2 w Sędławkach, Sędławki 4a od dnia 01.07.2025 r. do dnia 30.06.2027 r.
- Usługa utrzymania czystości w siedzibie Głównego Inspektoratu Farmaceutycznego przez okres 12 miesięcy
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.