Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-29
Opole: Dostawa pojemników z tworzyw sztucznych do pobierania i preparatyki krwi
Numer ogłoszenia: 26930 - 2010; data zamieszczenia: 29.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Opolu , ul. Kośnego 55, 45-372 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4410820, faks 077 4410821.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik-opole.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pojemników z tworzyw sztucznych do pobierania i preparatyki krwi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pojemników z tworzyw sztucznych do pobierania i preparatyki krwi. Przedmiot zamówienia podzielono na 4 części: Zadanie nr 1 - Dostawa pojemników z tworzyw sztucznych do pobierania i preparatyki krwi - pojemnik potrójny góra-dół RW 450/2x300 lub 450/2x400 - w ilości docelowej 28.000 szt. Zadanie nr 2 - Dostawa pojemników z tworzyw sztucznych do preparatyki krwi - pojemnik pusty a 600 ml - w ilości 300 szt. Zadanie nr 3 - Dostawa pojemników z tworzyw sztucznych do preparatyki krwi - pojemnik pusty 1000 ml - w ilości 500 szt. Zadanie nr 4 - Dostawa pojemników z tworzyw sztucznych do pobierania i preparatyki krwi -pojemnik potrójny płytkowy góra-góra RW 450/2x300 lub 450/2x400 - 350 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.13-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w żądanych dokumentach wyszczególnionych w pkt 4.1 niniejszego ogłoszenia oraz oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotowego zamówienia jeśli wykonawca składający wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w zakresie każdego z zadań wykaże się doświadczeniem polegającym na wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia w ramach danego zadania tj. należytą realizacją zamówień polegających na dostawie pojemników co najmniej w ilości i rodzaju określonych dla danego zadania. Informacja powyższa winna wynikać z żądanych przez zamawiającego dokumentów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
Do udziału w postępowaniu w zakresie danego zadania zostaną zaproszeni wykonawcy (nie więcej niż 5 w zakresie każdego zadania), którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz uzyskają najwyższe oceny spełniania warunku dotyczącego doświadczenia. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana dla każdego zadania oddzielnie. Najwyższą ocenę spełniania warunku (maksymalną ilość punktów=100 pkt) otrzyma wykonawca, który wykaże największą ilość dostarczonych pojemników określonych dla danego zadania. Pozostałym wykonawcom zostaną przyznane punkty poprzez podzielenie wykazanej ilości dostarczonych pojemników przez największą ilość dostarczonych pojemników i pomnożenie przez 100 pkt.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
- zmiana nazwy własnej pojemnika - zmiana ta może być związana z ulepszeniem jakości pojemnika lub podyktowana zmianą procesu technologicznego pojemnika, pod warunkiem, że zmiana ta nie będzie powodowała pogorszenia jakościowego pojemnika, a wyrób będzie spełniał wszelkie wymagania diagnostyczne, wymagania prawne i jakościowe określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; - zmiana terminów ważności pojemników - zmiana ta może być związana z koniecznością przyśpieszenia dostawy, trudności transportowych, trudności produkcyjnych, celnych, przedłużającym się czasem akceptacji wyników postępowania, opóźnieniami ze zwalnianiem serii, i nie będzie miała wpływu na stopień wykorzystania wyrobu; -możliwość dostaw pojemników nowszej generacji na skutek postępu i rozwoju technologii medycznych przy nie zmienionej wartości przedmiotu umowy; - zmiany wynikające ze zmian w prawie właściwym dla podatków i ceł, które podwyższą lub obniżą wartość przedmiotu Umowy, co w zależności od rodzaju zmian jakie będą miały miejsce będzie skutkowało obniżeniem lub podwyższeniem ceny jednostkowej przedmiotu Umowy, - zmiana danych Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu i nazwy), związana z wewnętrzną reorganizacją w ramach prowadzonej działalności lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy (np. w formie sukcesji uniwersalnej)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostanie przekazana wykonawcom, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert wstępnych..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2010 godzina 12:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Opolu ul. Kośnego 55, 45-372 Opole SEKRETARIAT - pok. nr 4.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa pojemników z tworzyw sztucznych do pobierania i preparatyki krwi - pojemnik potrójny góra-dół RW 450/2x300 lub 450/2x400..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pojemników z tworzyw sztucznych do pobierania i preparatyki krwi - pojemnik potrójny góra-dół RW 450/2x300 lub 450/2x400 - w ilości docelowej 28.000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.13-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa pojemników z tworzyw sztucznych do preparatyki krwi - pojemnik pusty a 600 ml..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pojemników z tworzyw sztucznych do preparatyki krwi - pojemnik pusty a 600 ml - w ilości 300 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.13-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa pojemników z tworzyw sztucznych do preparatyki krwi - pojemnik pusty 1000 ml..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pojemników z tworzyw sztucznych do preparatyki krwi - pojemnik pusty 1000 ml - w ilości 500 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.13-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa pojemników z tworzyw sztucznych do pobierania i preparatyki krwi - pojemnik potrójny płytkowy góra-góra RW 450/2x300 lub 450/2x400..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pojemników z tworzyw sztucznych do pobierania i preparatyki krwi - pojemnik potrójny płytkowy góra-góra RW 450/2x300 lub 450/2x400 - 350 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.14.13-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W POMIESZCZENIACH BIUROWYCH INSTYTUTU ŚLĄSKIEGO
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB I MIENIA INSTYTUTU ŚLĄSKIEGO
- Dostawa wraz z montażem zabezpieczeń techniczno-ochronnych w Oddziale Zewnętrznym w Opolu Aresztu Śledczego w Opolu
- Zakup serwera na potrzeby wydziałów Starostwa Powiatowego w Opolu w budynku przy ul. 1 Maja 29
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych i ich wtórników wraz z oprogramowaniem umożliwiającym elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne oraz odbiór tablic rejestracyjnych ....
- Wykonanie działań ochronnych w rezerwatach przyrody Gogolińskie Gniewosze, Lesisko i Srebrne Źródła - II termin.
więcej: przetargi w Opolu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





