eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Projekt przebudowy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-09-30

Lublin: Projekt przebudowy
Numer ogłoszenia: 269297 - 2010; data zamieszczenia: 30.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 193561 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Muzeum na Majdanku, Droga Męczenników Majdanka 67, 20-325 Lublin, woj. lubelskie, tel. 0-61 7442647, faks 0-81 7440526.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Muzeum.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt przebudowy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy - remontu budynku Pawilonu Centrum Obsługi Zwiedzających Państwowego Muzeum na Majdanku w Lublinie z dostosowaniem obiektu do obowiązujących norm i przepisów BHP i p.poż wraz z inwentaryzacją geodezyjną istniejącego uzbrojenia na terenie działek 5-1 i 5-2. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) wykonanie prac przedprojektowych w zakresie: - wykonanie mapy do celów projektowych; - uzupełnienie inwentaryzacji budynku dla potrzeb projektu w branży budowlanej, sanitarnej (wod-kan) oraz elektrycznej; - wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej sieci oraz przyłączy na terenie działek Nr 5/1 i 5/2 będących własnością zamawiającego (obejmującej cały obszar Muzeum na Majdanku) 2) wykonanie prac projektowych dot. pawilonu w zakresie: - planu zagospodarowania rejonu i obszaru działki bezpośrednio związanego z projektowaną przebudową pawilonu wystawienniczego oraz budynku wartowni; - projektu przebudowy pawilonu wystawienniczego polegającego na dostosowaniu obiektu do obowiązujących przepisów z uwzględnieniem programu funkcjonalno-użytkowego ( z wyłączeniem zapisów dotyczących budynku wartowni) - stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. 3) projekt powinien uwzględniać następujące elementy: - dostosowanie obiektu do obowiązujących przepisów bhp, sanepid, p.poż. oraz spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Kultury (Dz. U. 03.193.1892 z dn. 15.10.2003 r.) w sprawie zabezpieczenia zbiorów w muzeach przed pożarami lub utratą muzealiów oraz sposobów przygotowania zbiorów do ewakuacji w razie powstania zagrożenia; - przystosowanie obiektu do dostępności dla osób niepełnosprawnych; - termomodernizację obiektu polegającego na dociepleniu stropodachu i ścian; - sprawdzeniu konstrukcji stalowych dźwigarów dachowych w związku z dociepleniem stropodachu oraz wymogami normy Obciążenie śniegiem PN-EN 1991-1-3 : 2005; - zwiększenie ilości sanitariatów zlokalizowanych w kondygnacji piwnic z uwzględnieniem liczby zwiedzających; - drogi i ukształtowania terenu przy budynku pawilonu (dojścia do sanitariatów oraz parking na placu przed sanitariatami); - projekty specjalistycznych instalacji w zakresie: instalacji monitoringu instalacji hydrantowej i p.poż - SAP instalacji sieci komputerowej instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji projekt aranżacji wnętrz (pawilon oraz sala kinowa) projekt akustyki sali kinowej audyt energetyczny charakterystykę energetyczną obiektu 4) zakup i zamówienie map sytuacyjno wysokościowych do celów projektowych odpowiadających standardom technicznym zawartym w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dn. 24.03.1999 r. w sprawie standardów technicznych dotyczących geodezji, kartografii oraz krajowego systemu informacji o terenie (Dz.U. z 1999, Nr 30, poz.297) i poniesienie wszystkich kosztów związanych z ich uzyskaniem, 5) uzyskanie w imieniu zamawiającego niezbędnych opinii i decyzji oraz poniesienie wszystkich wydatków związanych z ich uzyskaniem, 6) uzyskanie wymaganych przepisami uzgodnień dokumentacji projektowej oraz poniesienie wszystkich wydatków związanych z uzyskaniem tych uzgodnień, 7) opracowanie dokumentacji obejmie wszystkie branże niezbędne do realizacji zadania inwestycyjnego, 8) pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie wykonywania robót na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej, zakres nadzoru autorskiego obejmuje czynności wynikające z treści art. 20 ust.1 Prawa budowlanego, częstotliwość pobytów - na wezwanie zamawiającego. 3. Wykonawca wykona i przekaże Zamawiającemu dokumentację obejmującą n.w. opracowania w ilości: 1) audyt energetyczny 3 egz. 2) opracowanie informacji BIOZ na wykonanie robót budowlanych wynikających z przedmiotu zamówienia - 4 egz. 3) projekt budowlany i wykonawczy w branżach architektura i konstrukcja wraz z opinią na temat stanu technicznego budynku pawilonu - 5 egz. 4) projekt budowlany i wykonawczy instalacji sanitarnych, elektrycznych przebudowy pawilonu - 5 egz. 5) projekty budowlane i wykonawcze instalacji specjalistycznych wymienionych w ust. 2 pkt 3 - 5 egz. 6) projekty aranżacji wnętrz oraz akustyki sali kinowej - 4 egz. 7) projekt drogowy i ukształtowania terenu - 5 egz. 8) specyfikacja wykonania i odbioru robót w branżach architektura i konstrukcja, inst. sanitarne, inst. elektryczne - 3 egz. 9) przedmiar robót i kosztorys ofertowy na opracowania wymienione w punktach 3), 4), 5), 6), 7) - 3 egz. 10) kosztorys inwestorski na opracowania wymienione w punktach 3), 4), 5), 6), 7) - 3 egz. 4. Opracowaną dokumentację wykonawca przedłoży Zamawiającemu dodatkowo w wersji elektronicznej na płycie CD: 1) projekty w powszechnie stosowanym formacie PDF; 2) przedmiary i kosztorysy w formacie umożliwiającym odczytanie przez program NORMA oraz w PDF. 5. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia realizowany był w sposób zgodny z zasadami wiedzy technicznej oraz obowiązującymi przepisami w szczególności z: - ustawą z dn.07.07.1994 roku - Prawo budowlane (Dz.U z 2006r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.); - ustawą z dn.27.03.2003 roku - O planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2003r. Nr 80 poz. 717 ze zm.) - rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 03.07.2003 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2003r. Nr 120, poz. 1133 ze zm.) - rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 02.09.2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2004r. Nr 202 poz. 2072 ze zm.) - rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 18.05.2004 w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389 ze zm.) - rozporządzeniem Ministra Kultury z dn. 15.10.2003 roku w sprawie zabezpieczeń zbiorów muzealnych przed pożarami, kradzieżami i innymi niebezpieczeństwami grożącymi zniszczeniem lub utratą muzealiów oraz sposobów przygotowania zbiorów do ewakuacji w razie powstania zagrożenia - ustawą z dn.29.01.1994 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2009r. Nr 223, poz. 1778) 6. Dokumentacja projektowa musi posiadać opinię Wojewódzkiego Lubelskiego Konserwatora Zabytków, tytułu projektowania przebudowy obiektów będących w strefie konserwatorskiej. 7. Dokumentacja projektowa musi być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć jako: - opis przedmiotu zamówienia w przetargu na roboty budowlane - podstawa do realizacji pełnego zakresu projektowanych robót budowlanych - załącznik do uzyskania pozwolenia na budowę..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.25.10.00 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map 79.93.20.00 - Usługi projektowania wnętrz .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BARYSZ POINT LINE Beata Barysz, ul. Norwida 56, Tychy, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 174181,97 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 95160,00

  • Oferta z najniższą ceną: 67100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 434320,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.