eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Projekt przebudowy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-20

Lublin: Projekt przebudowy
Numer ogłoszenia: 193561 - 2010; data zamieszczenia: 20.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Muzeum na Majdanku , Droga Męczenników Majdanka 67, 20-325 Lublin, woj. lubelskie, tel. 0-61 7442647, faks 0-81 7440526.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Muzeum.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt przebudowy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy - remontu budynku Pawilonu Centrum Obsługi Zwiedzających Państwowego Muzeum na Majdanku w Lublinie z dostosowaniem obiektu do obowiązujących norm i przepisów BHP i p.poż wraz z inwentaryzacją geodezyjną istniejącego uzbrojenia na terenie działek 5-1 i 5-2. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) wykonanie prac przedprojektowych w zakresie: - wykonanie mapy do celów projektowych; - uzupełnienie inwentaryzacji budynku dla potrzeb projektu w branży budowlanej, sanitarnej (wod-kan) oraz elektrycznej; - wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej sieci oraz przyłączy na terenie działek Nr 5-1 i 5-2 będących własnością zamawiającego (obejmującej cały obszar Muzeum na Majdanku) 2) wykonanie prac projektowych dot. pawilonu w zakresie: - planu zagospodarowania rejonu i obszaru działki bezpośrednio związanego z projektowaną przebudową pawilonu wystawienniczego oraz budynku wartowni; - projektu przebudowy pawilonu wystawienniczego polegającego na dostosowaniu obiektu do obowiązujących przepisów z uwzględnieniem programu funkcjonalno-użytkowego ( z wyłączeniem zapisów dotyczących budynku wartowni) - stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. 3) projekt powinien uwzględniać następujące elementy: - dostosowanie obiektu do obowiązujących przepisów bhp, sanepid, p.poż. oraz spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Kultury (Dz. U. 03.193.1892 z dn. 15.10.2003 r.) w sprawie zabezpieczenia zbiorów w muzeach przed pożarami lub utratą muzealiów oraz sposobów przygotowania zbiorów do ewakuacji w razie powstania zagrożenia; - przystosowanie obiektu do dostępności dla osób niepełnosprawnych; - termomodernizację obiektu polegającego na dociepleniu stropodachu i ścian; - sprawdzeniu konstrukcji stalowych dźwigarów dachowych w związku z dociepleniem stropodachu oraz wymogami normy Obciążenie śniegiem PN-EN 1991-1-3 : 2005; - zwiększenie ilości sanitariatów zlokalizowanych w kondygnacji piwnic z uwzględnieniem liczby zwiedzających; - drogi i ukształtowania terenu przy budynku pawilonu (dojścia do sanitariatów oraz parking na placu przed sanitariatami); - projekty specjalistycznych instalacji w zakresie: instalacji monitoringu instalacji hydrantowej i p.poż - SAP instalacji sieci komputerowej instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji projekt aranżacji wnętrz (pawilon oraz sala kinowa) projekt akustyki sali kinowej audyt energetyczny charakterystykę energetyczną obiektu 4) zakup i zamówienie map sytuacyjno wysokościowych do celów projektowych odpowiadających standardom technicznym zawartym w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dn. 24.03.1999 r. w sprawie standardów technicznych dotyczących geodezji, kartografii oraz krajowego systemu informacji o terenie (Dz.U. z 1999, Nr 30, poz.297) i poniesienie wszystkich kosztów związanych z ich uzyskaniem, 5) uzyskanie w imieniu zamawiającego niezbędnych opinii i decyzji oraz poniesienie wszystkich wydatków związanych z ich uzyskaniem, 6) uzyskanie wymaganych przepisami uzgodnień dokumentacji projektowej oraz poniesienie wszystkich wydatków związanych z uzyskaniem tych uzgodnień, 7) opracowanie dokumentacji obejmie wszystkie branże niezbędne do realizacji zadania inwestycyjnego, 8) pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie wykonywania robót na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej, zakres nadzoru autorskiego obejmuje czynności wynikające z treści art. 20 ust.1 Prawa budowlanego, częstotliwość pobytów - na wezwanie zamawiającego. 3. Wykonawca wykona i przekaże Zamawiającemu dokumentację obejmującą n.w. opracowania w ilości: 1) audyt energetyczny 3 egz. 2) opracowanie informacji BIOZ na wykonanie robót budowlanych wynikających z przedmiotu zamówienia - 4 egz. 3) projekt budowlany i wykonawczy w branżach architektura i konstrukcja wraz z opinią na temat stanu technicznego budynku pawilonu - 5 egz. 4) projekt budowlany i wykonawczy instalacji sanitarnych, elektrycznych przebudowy pawilonu - 5 egz. 5) projekty budowlane i wykonawcze instalacji specjalistycznych wymienionych w ust. 2 pkt 3 - 5 egz. 6) projekty aranżacji wnętrz oraz akustyki sali kinowej - 4 egz. 7) projekt drogowy i ukształtowania terenu - 5 egz. 8) specyfikacja wykonania i odbioru robót w branżach architektura i konstrukcja, inst. sanitarne, inst. elektryczne - 3 egz. 9) przedmiar robót i kosztorys ofertowy na opracowania wymienione w punktach 3), 4), 5), 6), 7) - 3 egz. 10) kosztorys inwestorski na opracowania wymienione w punktach 3), 4), 5), 6), 7) - 3 egz. 4. Opracowaną dokumentację wykonawca przedłoży Zamawiającemu dodatkowo w wersji elektronicznej na płycie CD: 1) projekty w powszechnie stosowanym formacie PDF; 2) przedmiary i kosztorysy w formacie umożliwiającym odczytanie przez program NORMA oraz w PDF. 5. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia realizowany był w sposób zgodny z zasadami wiedzy technicznej oraz obowiązującymi przepisami w szczególności z: - ustawą z dn.07.07.1994 roku - Prawo budowlane (Dz.U z 2006r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.); - ustawą z dn.27.03.2003 roku - O planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2003r. Nr 80 poz. 717 ze zm.) - rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 03.07.2003 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2003r. Nr 120, poz. 1133 ze zm.) - rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 02.09.2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2004r. Nr 202 poz. 2072 ze zm.) - rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 18.05.2004 w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389 ze zm.) - rozporządzeniem Ministra Kultury z dn. 15.10.2003 roku w sprawie zabezpieczeń zbiorów muzealnych przed pożarami, kradzieżami i innymi niebezpieczeństwami grożącymi zniszczeniem lub utratą muzealiów oraz sposobów przygotowania zbiorów do ewakuacji w razie powstania zagrożenia - ustawą z dn.29.01.1994 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2009r. Nr 223, poz. 1778) 6. Dokumentacja projektowa musi posiadać opinię Wojewódzkiego Lubelskiego Konserwatora Zabytków, tytułu projektowania przebudowy obiektów będących w strefie konserwatorskiej. 7. Dokumentacja projektowa musi być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć jako: - opis przedmiotu zamówienia w przetargu na roboty budowlane - podstawa do realizacji pełnego zakresu projektowanych robót budowlanych - załącznik do uzyskania pozwolenia na budowę..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1. pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.25.10.00 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map 79.93.20.00 - Usługi projektowania wnętrz .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie przewiduje obowiazku wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w postępowaniu mogą wziąc udział wykonawcy którzy wykażą się w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonania co najmniej jednego zamówienie na usługę odpowiadającej przedmiotowi niniejszemu zamówieniu i o wartości co najmniej 50 tys. zł brutto (pojedyncze zamówienie);

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w postępowaniu mogą wziąc udział wykonawcy którzy dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności: 1) architektonicznej, 2) konstrukcyjno-budowlanej, 3) drogowej , 4) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych 5) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 6) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń gazowych, a także posiadajacymi ważne zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Architektów i Inżynierów Budownictwa ;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

6. Zamawiający przewiduje zmiany umowy w przypadku: 1) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub materiałów), zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór wykonawcy; 2) konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezawinionych przez strony;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.majdanek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowe Muzeum na Majdanku ul. Droga Męczenników Majdanka 67, 20-325 Lublin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2010 godzina 09:30, miejsce: Państwowe Muzeum na Majdanku ul. Droga Męczenników Majdanka 67, 20-325 Lublin Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.