Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-18
Mirków: ROBOTA BUDOWLANA POLEGAJĄCA NA REMONCIE CZĄSTKOWYM NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH DRÓG ZARZĄDZANYCH PRZEZ WÓJTA GMINY DŁUGOŁĘKA
Numer ogłoszenia: 26924 - 2013; data zamieszczenia: 18.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Długołęka , Długołęka, ul. Robotnicza 12, 55-095 Mirków, woj. dolnośląskie, tel. 71 323 02 03, faks 71 323 02 04.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.dlugoleka.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTA BUDOWLANA POLEGAJĄCA NA REMONCIE CZĄSTKOWYM NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH DRÓG ZARZĄDZANYCH PRZEZ WÓJTA GMINY DŁUGOŁĘKA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie cząstkowym nawierzchni bitumicznych dróg zarządzanych przez Wójta Gminy Długołęka. 2.Przedmiot zamówienia, określony w ust. 1 obejmować będzie swoim zakresem następujące technologie: 1)remont cząstkowy nawierzchni wraz z wykonaniem podbudowy drogi z kruszywa łamanego i nawierzchni bitumicznej o grubości 4 - 6 cm - jednostka obmiarowa m2, 2)remont cząstkowy nawierzchni wraz z wykonaniem podbudowy drogi z kruszywa łamanego i nawierzchni bitumicznej o grubości 6 - 8 cm - jednostka obmiarowa m2, 3)remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej przy użyciu betonu asfaltowego o grubości 4 - 6 cm, średnio 5 cm - jednostka obmiarowa m2, 4)remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej przy użyciu betonu asfaltowego o grubości 6 - 8 cm, średnio 7 cm - jednostka obmiarowa m2, 5)remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej wykonywany na gorąco o grubości podbudowy 8 cm i grubości nawierzchni 4 cm - jednostka obmiarowa m2, 6)remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych wykonanych na gorąco o grubości 4 cm z naprawą podbudowy z kruszywa łamanego o grubości 8 cm - jednostka obmiarowa m2, 7)remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej wykonany w technologii na zimno- jednostka obmiarowa m2, 8)frezowanie nawierzchni z betonu asfaltowego o grubości 5 cm - jednostka obmiarowa m2, 9)wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o grubości 5 cm - jednostka obmiarowa m2, 10)wykonanie warstwy odcinającej z piasku o grubości 10 cm - jednostka obmiarowa m2. 3.W roku 2012 Zamawiający stosował dwie technologie w zakresie wykonywania remontów cząstkowych, z czego zlecono wykonanie: 1)remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznej wraz z wykonaniem podbudowy drogi - w ilości 1 430 m2, 2)remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych wykonanego na gorąco - w ilości 1 638 m2 4.Zamawiający informuje, iż w celu umożliwienia wykonawcom przygotowania oferty, określono szacunkową ilość przewidywanych zleceń do wykonania w roku 2013, następujących robót w ilości: 1)Remont cząstkowy nawierzchni wraz z wykonaniem podbudowy drogi z kruszywa łamanego i nawierzchni bitumicznej o grubości 4 - 6 cm - 310 m2, 2)Remont cząstkowy nawierzchni wraz z wykonaniem podbudowy drogi z kruszywa łamanego i nawierzchni bitumicznej o grubości 6 - 8 cm - 140 m2, 3)Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej przy użyciu betonu asfaltowego o grubości 4 - 6 cm, średnio 5 cm - 100 m2, 4)Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej przy użyciu betonu asfaltowego o grubości 6 - 8 cm, średnio 7 cm - 100 m2, 5)Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej wykonywany na gorąco o grubości podbudowy 8 cm i grubości nawierzchni 4 cm - 50 m2, 6)Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych wykonanych na gorąco o grubości 4 cm z naprawą podbudowy z kruszywa łamanego gr. 8 cm - 250 m2, 7)Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej wykonany w technologii na zimno - 50 m2, 8)Frezowanie nawierzchni z betonu asfaltowego o grubości 5 cm - 110 m2, 9)Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o grubości 5 cm - 110 m2, 10)Wykonanie warstwy odcinającej z piasku o grubości 10 cm - 110 m2. UWAGA: Zamawiający informuje, iż zakresy wskazane powyżej mogą zostać zrealizowane w ilościach innych niż wskazane powyżej lub nie zostać zrealizowane w ogóle z uwagi na fakt, iż trwają prace legislacyjne nad projektem ustawy o zmianie ustawy o drogach publicznych, który dotyczy obciążenia poszczególnych samorządów kosztami utrzymania drogi, adekwatnie do kategorii drogi zastępowanej przez drogę nowo wybudowaną /projekt zmiany ustawy dostępny jest na stronie internetowej: http://sejmometr.pl/legislacja_projekty_ustaw/1080 5.Zamawiający będzie realizował przedmiot zamówienia określony w ust. 1 i 2, w zależności od aktualnych potrzeb, poprzez wykonywanie zleceń jednostkowych, w których podane będzie miejsce, zakres, wielkość, technologia oraz termin wykonania zlecenia jednostkowego. Zlecenia jednostkowe będą przekazywane faxem, drogą mailową lub poprzez odbiór osobisty w siedzibie Zamawiającego. 6.Szczegółowy zakres i przedmiot roboty budowlanej opisany jest w: 1)rozdziale I niniejszej siwz, 2)Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 3)Przedmiarze robót budowlanych Będących załącznikami do siwz z dnia 14.01.2013 r.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie wyłonionemu Wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających (w zgodzie z dyspozycją art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy pzp).
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy, jeżeli złoży oświadczenie, iż posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy, jeżeli złoży oświadczenie, iż posiada wiedzę i doświadczenie pozwalające na wykonanie zamówienia,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy, jeżeli złoży oświadczenie, iż dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy, jeżeli złoży oświadczenie, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, jeżeli złoży oświadczenie, iż posiada potencjał ekonomiczny i finansowy pozwalający na wykonanie zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza dokonywanie zmian umowy zgodnie z art. 144 ustawy w tym także w zakresie postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia następujących warunków: 1. warunki istotne, w szczególności: 1)zmiana terminu wykonania zamówienia ulegnie przesunięciu w przypadku skrócenia terminu realizacji inwestycji oraz przedłużenia w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: a)przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego; b)działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej, strajków generalnych lub lokalnych) mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót; c)warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, w szczególności: temperatury powietrza poniżej 00 C, wiatr uniemożliwiający pracę maszyn budowlanych, gwałtowne opady deszczu (oberwanie chmury), gradobicie, burze z wyładowaniami atmosferycznymi itp., d)zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec termin realizacji umowy, e)niewypałów i niewybuchów, f)wykopalisk archeologicznych, g)przedłużenia terminu realizacji umowy podstawowej w wyniku udzielenia Wykonawcy zamówień dodatkowych, h)wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, 2)gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia- Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, 3)wprowadzenia podwykonawców bądź zmiany podwykonawców wskazanych w § 4 ust. 1 umowy. 2. warunki nieistotne, w szczególności: 1)wystąpienia omyłek pisarskich i rachunkowych, 2)zmiany formy organizacyjnej Wykonawcy (przekształcenie itp.), 3)zmiany osób nadzorujących wykonanie przedmiotu umowy, 4)zmiany rachunku bankowego, 5)zmiany obowiązujących przepisów prawa, 6)inne, które nie będą w sposób istotny ingerować w przedmiot zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dlugoleka.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Długołęka; Długołęka ul. Robotnicza 12, 55-095 poczta Mirków (pok. nr 14)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Długołęka, Długołęka ul. Robotnicza 12, 55-095 poczta Mirków (Biuro Podawcze - parter Urzędu)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Robota budowlana nie będzie finansowana ze środków unijnych. 2. Wszelkie rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi dojazdowej wraz z placem manewrowym - ETAP II
- "Naprawa uszkodzonego po powodzi korpusu drogowego drogi leśnej nr 569/242 w leśnictwie Pokrzywna"
- Remont drogi dojazdowej wraz z parkingiem do siedziby Rejonu i obwodu drogowego w Zambrowie
- "Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg na terenie miasta i gminy Busko-Zdrój"
- Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie gminy Nowy Wiśnicz
- Utrzymanie dróg leśnych oraz szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Sieniawa w 2025 r.
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.