eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MirkówROBOTA BUDOWLANA POLEGAJĄCA NA REMONCIE CZĄSTKOWYM NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH DRÓG ZARZĄDZANYCH PRZEZ WÓJTA GMINY DŁUGOŁĘKA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-18

Mirków: ROBOTA BUDOWLANA POLEGAJĄCA NA REMONCIE CZĄSTKOWYM NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH DRÓG ZARZĄDZANYCH PRZEZ WÓJTA GMINY DŁUGOŁĘKA
Numer ogłoszenia: 26924 - 2013; data zamieszczenia: 18.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Długołęka , Długołęka, ul. Robotnicza 12, 55-095 Mirków, woj. dolnośląskie, tel. 71 323 02 03, faks 71 323 02 04.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.dlugoleka.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTA BUDOWLANA POLEGAJĄCA NA REMONCIE CZĄSTKOWYM NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH DRÓG ZARZĄDZANYCH PRZEZ WÓJTA GMINY DŁUGOŁĘKA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie cząstkowym nawierzchni bitumicznych dróg zarządzanych przez Wójta Gminy Długołęka. 2.Przedmiot zamówienia, określony w ust. 1 obejmować będzie swoim zakresem następujące technologie: 1)remont cząstkowy nawierzchni wraz z wykonaniem podbudowy drogi z kruszywa łamanego i nawierzchni bitumicznej o grubości 4 - 6 cm - jednostka obmiarowa m2, 2)remont cząstkowy nawierzchni wraz z wykonaniem podbudowy drogi z kruszywa łamanego i nawierzchni bitumicznej o grubości 6 - 8 cm - jednostka obmiarowa m2, 3)remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej przy użyciu betonu asfaltowego o grubości 4 - 6 cm, średnio 5 cm - jednostka obmiarowa m2, 4)remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej przy użyciu betonu asfaltowego o grubości 6 - 8 cm, średnio 7 cm - jednostka obmiarowa m2, 5)remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej wykonywany na gorąco o grubości podbudowy 8 cm i grubości nawierzchni 4 cm - jednostka obmiarowa m2, 6)remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych wykonanych na gorąco o grubości 4 cm z naprawą podbudowy z kruszywa łamanego o grubości 8 cm - jednostka obmiarowa m2, 7)remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej wykonany w technologii na zimno- jednostka obmiarowa m2, 8)frezowanie nawierzchni z betonu asfaltowego o grubości 5 cm - jednostka obmiarowa m2, 9)wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o grubości 5 cm - jednostka obmiarowa m2, 10)wykonanie warstwy odcinającej z piasku o grubości 10 cm - jednostka obmiarowa m2. 3.W roku 2012 Zamawiający stosował dwie technologie w zakresie wykonywania remontów cząstkowych, z czego zlecono wykonanie: 1)remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznej wraz z wykonaniem podbudowy drogi - w ilości 1 430 m2, 2)remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych wykonanego na gorąco - w ilości 1 638 m2 4.Zamawiający informuje, iż w celu umożliwienia wykonawcom przygotowania oferty, określono szacunkową ilość przewidywanych zleceń do wykonania w roku 2013, następujących robót w ilości: 1)Remont cząstkowy nawierzchni wraz z wykonaniem podbudowy drogi z kruszywa łamanego i nawierzchni bitumicznej o grubości 4 - 6 cm - 310 m2, 2)Remont cząstkowy nawierzchni wraz z wykonaniem podbudowy drogi z kruszywa łamanego i nawierzchni bitumicznej o grubości 6 - 8 cm - 140 m2, 3)Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej przy użyciu betonu asfaltowego o grubości 4 - 6 cm, średnio 5 cm - 100 m2, 4)Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej przy użyciu betonu asfaltowego o grubości 6 - 8 cm, średnio 7 cm - 100 m2, 5)Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej wykonywany na gorąco o grubości podbudowy 8 cm i grubości nawierzchni 4 cm - 50 m2, 6)Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych wykonanych na gorąco o grubości 4 cm z naprawą podbudowy z kruszywa łamanego gr. 8 cm - 250 m2, 7)Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej wykonany w technologii na zimno - 50 m2, 8)Frezowanie nawierzchni z betonu asfaltowego o grubości 5 cm - 110 m2, 9)Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o grubości 5 cm - 110 m2, 10)Wykonanie warstwy odcinającej z piasku o grubości 10 cm - 110 m2. UWAGA: Zamawiający informuje, iż zakresy wskazane powyżej mogą zostać zrealizowane w ilościach innych niż wskazane powyżej lub nie zostać zrealizowane w ogóle z uwagi na fakt, iż trwają prace legislacyjne nad projektem ustawy o zmianie ustawy o drogach publicznych, który dotyczy obciążenia poszczególnych samorządów kosztami utrzymania drogi, adekwatnie do kategorii drogi zastępowanej przez drogę nowo wybudowaną /projekt zmiany ustawy dostępny jest na stronie internetowej: http://sejmometr.pl/legislacja_projekty_ustaw/1080 5.Zamawiający będzie realizował przedmiot zamówienia określony w ust. 1 i 2, w zależności od aktualnych potrzeb, poprzez wykonywanie zleceń jednostkowych, w których podane będzie miejsce, zakres, wielkość, technologia oraz termin wykonania zlecenia jednostkowego. Zlecenia jednostkowe będą przekazywane faxem, drogą mailową lub poprzez odbiór osobisty w siedzibie Zamawiającego. 6.Szczegółowy zakres i przedmiot roboty budowlanej opisany jest w: 1)rozdziale I niniejszej siwz, 2)Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 3)Przedmiarze robót budowlanych Będących załącznikami do siwz z dnia 14.01.2013 r.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie wyłonionemu Wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających (w zgodzie z dyspozycją art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy pzp).

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy, jeżeli złoży oświadczenie, iż posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy, jeżeli złoży oświadczenie, iż posiada wiedzę i doświadczenie pozwalające na wykonanie zamówienia,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy, jeżeli złoży oświadczenie, iż dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy, jeżeli złoży oświadczenie, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, jeżeli złoży oświadczenie, iż posiada potencjał ekonomiczny i finansowy pozwalający na wykonanie zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza dokonywanie zmian umowy zgodnie z art. 144 ustawy w tym także w zakresie postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia następujących warunków: 1. warunki istotne, w szczególności: 1)zmiana terminu wykonania zamówienia ulegnie przesunięciu w przypadku skrócenia terminu realizacji inwestycji oraz przedłużenia w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: a)przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego; b)działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej, strajków generalnych lub lokalnych) mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót; c)warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, w szczególności: temperatury powietrza poniżej 00 C, wiatr uniemożliwiający pracę maszyn budowlanych, gwałtowne opady deszczu (oberwanie chmury), gradobicie, burze z wyładowaniami atmosferycznymi itp., d)zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec termin realizacji umowy, e)niewypałów i niewybuchów, f)wykopalisk archeologicznych, g)przedłużenia terminu realizacji umowy podstawowej w wyniku udzielenia Wykonawcy zamówień dodatkowych, h)wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, 2)gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia- Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, 3)wprowadzenia podwykonawców bądź zmiany podwykonawców wskazanych w § 4 ust. 1 umowy. 2. warunki nieistotne, w szczególności: 1)wystąpienia omyłek pisarskich i rachunkowych, 2)zmiany formy organizacyjnej Wykonawcy (przekształcenie itp.), 3)zmiany osób nadzorujących wykonanie przedmiotu umowy, 4)zmiany rachunku bankowego, 5)zmiany obowiązujących przepisów prawa, 6)inne, które nie będą w sposób istotny ingerować w przedmiot zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dlugoleka.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Długołęka; Długołęka ul. Robotnicza 12, 55-095 poczta Mirków (pok. nr 14)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Długołęka, Długołęka ul. Robotnicza 12, 55-095 poczta Mirków (Biuro Podawcze - parter Urzędu)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Robota budowlana nie będzie finansowana ze środków unijnych. 2. Wszelkie rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.