Ogłoszenie z dnia 2015-01-07
Olsztyn: ŚWIADCZENIE USŁUGI PRZYGOTOWANIA I WYDAWANIA GORĄCYCH POSIŁKÓW - OBIADÓW DLA KLIENTÓW MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W OLSZTYNIE
Numer ogłoszenia: 2690 - 2015; data zamieszczenia: 07.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, al. M. J. Piłsudskiego 61A, 10-449 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5340414, faks 089 5340538.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUGI PRZYGOTOWANIA I WYDAWANIA GORĄCYCH POSIŁKÓW - OBIADÓW DLA KLIENTÓW MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W OLSZTYNIE.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków składających się z 2 dań (zupa, II danie, kompot) dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Olsztynie dla 100 osób dziennie przez 7 dni w tygodniu. Szacunkowa liczba posiłków w okresie od dnia 02.01.2014r do 28.02.2015r. około 5800 (tj. spożywać posiłki będzie 100 osób dziennie). W ramach niewykorzystanych środków dopuszcza się podwyższenie ogólnej ilości posiłków tzn., że liczba osób kierowanych przez MOPS w kolejnych miesiącach może ulec podwyższeniu. 2.Wykonawcy starający się o udzielenie zamówienia muszą posiadać jadłodajnię, bar w centrum lub blisko centrum miasta, preferowany obszar w rejonie ulic: Pieniężnego, 1 Maja, Partyzantów, Wojska Polskiego, Jagiellońska, Limanowskiego, Partyzantów, Dworcowa, Towarowa, Leonharda, Wyszyńskiego, Pstrowskiego, Niepodległości, Szrajbera, Pieniężnego w pobliżu ciągów komunikacyjnych, które ułatwią dojazd podopiecznym MOPS z różnych rejonów miasta Olsztyna. 3.Zamawiający dopuszcza by jadłodajnia była zamknięta w niektóre dni świąteczne pod warunkiem jednak, że Wykonawca z kilkudniowym wyprzedzeniem powiadomi klientów o terminie zamknięcia stołówki i wyda suchy prowiant o wartości określonej w umowie za przygotowany posiłek. Posiłki wydawane będą na podstawie karnetów miesięcznych Zamawiającego, w których będzie imię i nazwisko klienta, okrągła pieczątka MOPS, pieczątka punktu pomocy społecznej. Obiady będą wydawane na podstawie wycinków z karnetu oznaczonych na każdy dzień, po sprawdzeniu tożsamości osoby odbierającej posiłek. Zamawiający pokryje połowę kosztów związanych z wsadem do kotła za niewydane a zamówione obiady w przypadku nieobecności klienta uprawnionego do posiłku w dniu wydania obiadu. Wykaz ilości zjedzonych w danym miesiącu posiłków będzie stanowił załącznik do faktury wystawionej przez Wykonawcę. Różnica wynikająca z ilości wydanych karnetów i ilości niewykorzystanych posiłków będzie podstawą do pokrycia kosztów wsadu do kotła. 4. Posiłki będą wydawane przez 7 dni w tygodniu, co najmniej w godz. od 12.00 do 14.00 5. Kaloryczność posiłków zgodna z normami ustalonymi przez instytut Żywienia i Żywności 6. Sala jadalna jednorazowo powinna pomieścić około 25 osób. 7. Klienci powinni otrzymać zawsze gorący posiłek, który zjedzą na miejscu w naczyniach zapewnionych przez Wykonawcę. Zabrania się przy wydaniu posiłku używać sztućców i talerzy jednorazowych. 8. Dopuszcza się w drodze wyjątku pobranie przez klienta posiłku do domu wówczas Wykonawca wyda posiłek w naczynia klienta a w razie wątpliwości, co do ich czystości zapewni pojemniki na żywność bez pobierania dodatkowej opłaty. 9. Wydawane posiłki muszą być sycące, smaczne, kaloryczne, zdrowe, urozmaicone, estetycznie podane i gorące. Przy wydawaniu posiłków nie używać sztućców i talerzy jednorazowego użytku. 10. Posiłek powinien być przygotowany wg zasad racjonalnego żywienia i obowiązujących przepisów kulinarnych. 11. Personel Wykonawcy powinien być przyjaźnie nastawiony do klientów korzystających z posiłków. Ponadto musi posiadać odpowiednie zaświadczenia dokumentujące dopuszczenie tych osób do pracy przy żywieniu zbiorowym. 12. Wykonawca odpowiada za idealną czystość technologii przygotowania i wydania posiłków, idealną czystość urządzeń gastronomicznych, w których przygotowywane będą posiłki, estetyczny wygląd i czystość zatrudnionego personelu. 13. Wykonawca zapewnieni bezpłatny dostępu do WC wraz z umywalką. 14. Zamawiający będzie obciążony za wydane klientom posiłki oraz połowę kosztów związanych z wkładem do kotła za niezjedzone a zamówione posiłki. 15. Zamawiający będzie sprawdzać jakość obiadów. W przypadku naruszenia postanowień umowy oraz warunków określonych w niniejszym opisie zamówienia Zamawiający odstąpi od umowy w trybie natychmiastowym. 16.W przypadku awarii lub innych nieprzewidzianych zdarzeń Wykonawca jest zobowiązany zapewnić posiłki, o nie gorszej jakości na swój koszt, z innych źródeł i zawiadomić klientów i Zamawiającego o miejscu i terminie wydania posiłków. 17. Wynagrodzenie za sukcesywne wykonywanie przedmiotu umowy będzie wypłacane Wykonawcy w terminie 14 dni od daty przyjęcia przez Zamawiającego poprawnie wystawionej faktury oraz ilościowego rozliczenia bonów obiadowych za każdy miesiąc świadczonej usługi. Posiłek obiadowy powinien składać się z dwóch dań, surówki i kompotu: a) pierwsze danie : zupa (400 gram), b)drugie danie : ziemniaki (zamiennie: ryż, makaron, kasza) - każde po 200 gram, sztuka mięsa ( 100 gram - bez sosu, z sosem - 120 gram), kotlet schabowy ( 100 gram), ryba (bez panierki 100 gram, z panierką 120gram), udziec z kurczaka (150 gram), gulasz - potrawka 150 gram, kotlet mielony (80 gram), surówka (100 gram), warzywa gotowane (150 gram), c)kompot (200 gram). Podane gramatury surowców są już po obróbce termicznej. Drugie danie przynajmniej 4 x w tygodniu, w tym w niedzielę, powinno być mięsne (np. sztuka mięsa, udziec kurczaka, kotlet schabowy, kotlet mielony, stek z piersi kurczaka itp.), Posiłek powinien być przygotowany wg zasad racjonalnego żywienia. Musi być bezwzględnie świeży i przyrządzany w dniu wydawania. Wartość kaloryczna posiłku powinna być zgodna z normami ustalonymi przez instytut Żywienia i Żywności i uwzględniać rację pokarmową dla osób dorosłych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD GASTRONOMICZNY "STADION" JADWIGA CZYŻEWSKA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD GASTRONOMICZNY "STADION" JADWIGA CZYŻEWSKA
- Zakład Gastronomiczny Stadion Jadwiga Czyżewska, al. Piłsudskiego 69A, 10-449 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37037,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 40542,00
Oferta z najniższą ceną: 40542,00 / Oferta z najwyższą ceną: 40542,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie faktyczne: Usługa przygotowania i wydawania gorących posiłków - obiadów dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Olsztynie w roku 2014 była świadczona na podstawie umowy z dnia 17.12.2013r. zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania nr MOPS.DK.ZP.340.32.13 w trybie przetargu nieograniczonego art. 39 ustawy Pzp. Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art.67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2014, poz.423 z póź zm). Zamawiający może udzielić zamówienia dotychczasowemu Wykonawcy usług zamówień uzupełniających stanowiacych nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień (...) Zamówienie uzupełnijące było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu numer 463858 - 2013; data zamieszczenia: 14.11.2013. Przy ustaleniu wartości zamówienia Zamawiajacy uwzględnił wartość zamówień uzupełniajacych.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa monitorów do jednostki organizacyjnej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Dostawa implantów i ekspanderów do dwuetapowej rekonstrukcji piersi oraz sizerów śródoperacyjnych
- Dostawa samochodu osobowego dla Sądu Okręgowego w Olsztynie
- Świadczenie usług sprzątania terenów zewnętrznych oraz powierzchni wewnętrznych w budynkach będących własnością Olsztyńskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Olsztynie.
- Dostawa sprzętu IT oraz urządzeń na potrzeby Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie
- Dostawa i montaż bram szybkobieżnych, wentylacji wraz z zabudową ścian boksów na stacjach przeładunkowych w Medynach, Polskiej Wsi i Trelkowie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 2025.XI - Żywienie pacjentów Szpitala Na Wyspie Sp. z o.o. z siedzibą w Żarach przy ul. Pszennej 2.
- ŚWIADCZENIE USŁUG CATERINGOWYCH DLA CENTRUM TERAPII NERWIC W MOSZNEJ
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków (pełny obiad) dla podopiecznych Środowiskowego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brwinowie
- ZAPEWNIENIE CAŁODZIENNEGO WYŻYWIENIA W OKRESIE OD 03.11.2025 R. DO 31.12.2025 R. DLA MAKSYMALNIE 14 DZIECI W WIEKU OD 1 DO 3 LAT UCZĘSZCZAJĄCYCH DO KLUBU DZIECIĘCEGO "LEŚNA KRAINA" W ADAMÓWCE.
- ZAPEWNIENIE CAŁODZIENNEGO WYŻYWIENIA W OKRESIE OD 03.11.2025 R. DO 31.12.2025 R. DLA MAKSYMALNIE 14 DZIECI W WIEKU OD 1 DO 3 LAT UCZĘSZCZAJĄCYCH DO KLUBU DZIECIĘCEGO "LEŚNA KRAINA" W ADAMÓWCE
- Realizacja usługi cateringowej dla uczniów Szkoły Podstawowej w Boruszowicach w terminie do 19.12.2026r.
więcej: Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





