Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-18
Zielona Góra: Sukcesywne dostawy kaset, odczynników , materiałów zużywalnych i akcesoriów do posiadanych przez zamawiającego analizatorów parametrów krytycznych
ABL80 FLEX , AQT90 FLEX , ABL 825 FLEX oraz GEM Premier 3000.
Numer ogłoszenia: 26880 - 2013; data zamieszczenia: 18.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Zyty 26, 65-046 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3296200, faks 068 3255808.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy kaset, odczynników , materiałów zużywalnych i akcesoriów do posiadanych przez zamawiającego analizatorów parametrów krytycznych ABL80 FLEX , AQT90 FLEX , ABL 825 FLEX oraz GEM Premier 3000..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 245 640,00 PLN ( zamówienie podstawowe i uzupełniające ) są sukcesywne dostawy kaset , odczynników , materiałów zużywalnych i akcesoriów do posiadanych przez zamawiającego analizatorów parametrów krytycznych ABL 80 FLEX ,AQT90 FLEX , ABL 825 FLEX oraz GEM Premier 3000..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Przedmiotem zamówień uzupełniających do 20% wartości zamówienia podstawowego są sukcesywne dostawy kaset , odczynników , materiałów zużywalnych i akcesoriów do posiadanych przez zamawiającego analizatorów parametrów krytycznych ABL 80 FLEX ,AQT90 FLEX , ABL 825 FLEX oraz GEM Premier 3000.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-0, 33.14.16.20-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzieleniu zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie posiadanej wiedzy i doświadczenia.Ocena spełniania przez wykonawców przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium /spełnia - nie spełnia/ na podstawie analizy treści przedłożonego/ych dokumentu / ów : oświadczenie wykonawcy oraz ewentualnie właściwe zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego zasób w zakresie wiedzy i doświadczenia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania przez wykonawców przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium / spełnia - nie spełnia / na podstawie analizy treści przedłożonego/ ych dokumentu/ ów: oświadczenie wykonawcy oraz ewentualnie właściwe zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego zasób w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania przez wykonawców przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium / spełnia - nie spełnia / na podstawie analizy treści przedłożonego/ ych dokumentu/ ów: oświadczenie wykonawcy oraz ewentualnie właściwe zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego zasób w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocenia spełniania przez wykonawców przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium / spełnia - nie spełnia / na podstawie analizy treści przedłożonego/ ych dokumentu/ ów: 1) oświadczenie wykonawcy oraz ewentualnie właściwe zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasób dotyczący zdolności finansowej wraz ze stosowną informacją banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których podmiot udostępniający wskazany zasób rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków lub jego zdolność kredytową. 2) opłacona polisa lub inny właściwy dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej ; -10 000,00 zł jeżeli składana oferta dotyczy zadania nr 1,2 -50 000,00 zł jeżeli składana oferta dotyczy zadania nr 3,4
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Aktualny ( wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru- w przypadku , gdy wykonawca jest osoba prawną.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.zgo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego zamawiającego 9 budynek A-administracji , pok.019-cena 8,00 PLN+ koszty przekazania.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego ( bud.A-administracji , pok. 201 ).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa kaset do gazometrii , papieru termo-czułego i kontroli do kaset do posiadanego analizatora GEM Premier 3000..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 52 200,00 PLN 9 zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy kaset do gazometrii , papieru termo-czułego i kontroli do kaset do posiadanego analizatora GEM Premier 3000..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-0, 33.14.16.20-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa kaset do gazometrii, pakietów odczynników, papieru termicznego do aparatu ABL 80 FLEX.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 39 120,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy kaset do gazometrii, pakietów odczynników, papieru termicznego do aparatu ABL 80 FLEX.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-0, 33.14.16.20-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa kaset do gazometrii, odczynników, materiałów zużywalnych i papieru termicznego do aparatu ABL 825 FLEX.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 74 760,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy kaset do gazometrii, oddczynników, materiałów zużywalnych i papieru termicznego do aparatu ABL 825 FLEX.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-0, 33.14.16.20-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa kaset do gazometrii , odczynników , materiałów zużywalnych i papieru termicznego do aparatu AQT90 FLEX.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienie o łącznej wartości szacunkowej 79 560,00 PLN ( zamówienie podstawowe i uzupełniające ) są sukcesywne dostawy kaset do gazometrii , odczynników , materiałów zużywalnych i papieru termicznego do aparatu AQT90 FLEX.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-0, 33.14.16.20-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Dostawa urządzeń kopiująco-drukujących oraz drukarek.
- Wymiana zniszczonych wykładzin (płytek) dywanowych w pomieszczeniach biurowych w Biurze Powiatowym i Lubuskim Oddziale Regionalnym Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Zielonej Górze
- KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA KONFERENCJI Z CYKLU SZKOŁA I NAUCZYCIEL - II
- Konserwacja nawierzchni dróg wraz z robotami towarzyszącymi w ciągach dróg woj. administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie
- Sukcesywne dostawy asortymentu na potrzeby Sterylizatorni.
- Remont toalet w budynku Urzędu Skarbowego we Wschowie przy ul. Zielony Rynek 7
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środka kontrastowego do badań diagnostycznych na potrzeby Samodzielnego Szpitala Miejskiego im. PCK w Białymstoku
- Sukcesywne dostawy asortymentu do procedur bariatrycznych
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla ZZOZ w Wadowicach
- Dostawa cewników dializacyjnych i systemów do trombektomii dla UCK
- TP.D.ZDL.32.24 Zakup wraz z dostawą podłóż mikrobiologicznych, testów odczynników
- Dostawa produktów leczniczych.
więcej: Zestawy medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.