eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kluczbork › Dostawa paliw do pojazdów samochodowych i sprzętu drogowego Zarządu Dróg Powiatowych w Kluczborku w ciągu 2013 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-19

Kluczbork: Dostawa paliw do pojazdów samochodowych i sprzętu drogowego Zarządu Dróg Powiatowych w Kluczborku w ciągu 2013 r.
Numer ogłoszenia: 268673 - 2012; data zamieszczenia: 19.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Jagiellońska 3, 46-200 Kluczbork, woj. opolskie, tel. 077 4186161, faks 077 4186066.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zdp.nowoczesnagmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw do pojazdów samochodowych i sprzętu drogowego Zarządu Dróg Powiatowych w Kluczborku w ciągu 2013 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw do pojazdów samochodowych i sprzętu drogowego olej napędowy ON - 18 000 litrów,gaz LPG - 4 500 litrów, benzyna bezołowiowa 95 - 1 200 litrów.Podana ilość paliwa jest wielkością szacunkową i jest obliczona na podstawie średniego dotychczasowego zapotrzebowania na dany asortyment. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości zamawianego paliwa nie więcej jednak jak o /-20% w zakresie łącznej kwoty określonej w umowie. Zmiany mogą być dokonywane maksymalnie do wysokości środków , jakie zostały przeznaczone na realizację zamówienia. Opis dostaw:Udostępnianie możliwości pobierania paliw płynnych na stacji paliw na podstawie karty drogowej lub raportu pracy sprzętu z rozliczeniem, nie częściej jak raz w tygodniu, za ilość faktycznie pobranego paliwa wg cen obowiązujących w dniu pobrania. (Szczegółowe zasady w warunkach realizacji dostaw WRD). Dostawy będą realizowane od poniedziałku do soboty w okresie obowiązywania umowy tj.: od dnia podpisania umowy do 28 grudnia 2013 r. włącznie, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Rozliczenie następować będzie za ilość rzeczywiście pobranego paliwa, wg cen jednostkowych obowiązujących w dniu pobrania paliwa, z uwzględnieniem ewentualnego rabatu, uwidocznioną na karcie drogowej lub raporcie pracy sprzętu potwierdzających pobranie paliwa. Pobieranie paliwa odbywać się będzie w detalicznym punkcie sprzedaży paliw na terenie: miasta Kluczborka, lub do 4 km od granic miasta oraz dodatkowo w przypadku posiadania przez wykonawcę większej ilości punktów sprzedaży, pobieranie części paliwa, na terenie innych miejscowości powiatu kluczborskiego. Dokumentowanie dostaw dokonywane będzie na kartach drogowych lub raportach pracy sprzętu, stanowiących podstawę wydania paliwa oraz na dokumentach WZ załączonych do faktury. Zamawiający dopuszcza zastąpienie wpisu do kart drogowych i raportów pracy sprzętu oraz dokumentu WZ wydaniem przy każdej transakcji potwierdzenia z terminala w formie DOWODU WYDANIA zawierającego następujące informacje m.in.: adres stacji, datę i godzinę transakcji, numer rejestracyjny lub numer inwentarzowy (dla sprzętu), kwotę, ilości zakupionego towaru z podziałem na grupy asortymentowe, podpisy osoby dokonującej zakupu - posiadacza karty. Transport. Zamawiający odbierze wszystkie produkty we wskazanym punkcie pobierania.Materiały i atesty. Dostawca zapewni dostawę produktów zgodnych z wymaganiami Polskich Norm i stosownymi atestami i świadectwami. Miejsce wykonywania zamówienia: Kluczbork, lub do 4 km od granic miasta oraz dodatkowo w przypadku posiadania przez wykonawcę większej ilości punktów sprzedaży, pobieranie części paliwa, na terenie innych miejscowości powiatu kluczborskiego.Wielkość lub zakres zamówienia: olej napędowy ON - 18 000 litrów gaz LPG - 4 500 litrówbenzyna bezołowiowa 95 - 1 200 litrów.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w trybie art. 67 ust.1 pkt. 7 Pzp, stanowiących nie więcej niż 20% zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00 - Olej napędowy 09.12.20.00 - Propan i butan 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, w przypadku gdy Wykonawca przedstawi wraz z ofertą koncesję na obrót paliwami ciekłymi.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Termin realizacji zamówienia może ulec skróceniu w przypadku wcześniejszego wykonania umowy.W przypadku zmiany przez władzę ustawodawczą procentowej stawki VAT, kwota brutto wynagrodzenia zostanie aneksem do niniejszej umowy odpowiednio dostosowana.Podana ilość paliwa jest wielkością szacunkową i jest obliczona na podstawie średniego dotychczasowego zapotrzebowania na dany asortyment. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości zamawianego paliwa nie więcej jednak jak o /-20% w zakresie łącznej kwoty określonej w umowie. Zmiany mogą być dokonywane maksymalnie do wysokości środków, jakie zostały przeznaczone na realizację zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdp.nowoczesnagmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Kluczborku, ul. Jagiellońska 3, 46-200 Kluczbork, pok. nr 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Kluczborku, ul. Jagiellońska 3, 46-200 Kluczbork, pok. nr 10(sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.