Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-05-11
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Świeradów-Zdrój: usługa wykonania ortofotomapy, numerycznych modeli terenu oraz dostawa mobilnych urządzeń wraz z oprogramowaniem. II 2007 Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Nadleśnictwo Świeradów, do kontaktów: Bogusław Hadam, ul. 11 Listopada 1, 59-850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 075 78 16 333, e-mail: swieradow@lasy-wroclaw.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.wroclaw.lasy.gov.pl/swieradow Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Lasy Państwowe; Inne:leśnictwo. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Tak.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa wykonania ortofotomapy, numerycznych modeli terenu oraz dostawa mobilnych urządzeń wraz z oprogramowaniem. II 2007. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 12. Główne miejsce świadczenia usług: Teren administrowany przez Nadleśnictwa sąsiadujące: Świeradów i Szklarska Poręba. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie dla Nadleśnictwa Świeradów: Ortofotomapy na podstawie cyfrowych zdjęć lotniczych; Numerycznego Modelu Terenu na podstawie lotniczego skaningu; Numerycznego Modelu Pokrycia Terenu na podstawie lotniczego skaningu; Fotorealistycznego modelu pokrycia terenu w technologii 3D; Pomiar elementów pasa drogowego dla 300km dróg na terenie nadleśnictwa; Aplikacji mobilnej wraz z dostawą urządzeń typu palmtop/PDA. W zakresie opisanym w specyfikacji technicznej. Wykonanie dla Nadleśnictwa Szklarska Poręba: Ortofotomapy na podstawie cyfrowych zdjęć lotniczych; Numerycz nego Modelu Terenu na podstawie lotniczego skaningu; Numerycznego Modelu Pokrycia Terenu na podstawie lotniczego skaningu; Fotorealistycznego modelu pokrycia terenu w technologii 3D; Pomiar elementów pasa drogowego dla 200km dróg na terenie nadleśnictwa; Aplikacji mobilnej wraz z dostawą urządzeń typu palmtop/PDA. W zakresie opisanym w specyfikacji technicznej. Wykonanie dla Nadleśnictwa Szklarska Poręba: Ortofotomapy na podstawie cyfrowych zdjęć lotniczych; Numerycznego Modelu Terenu na podstawie lotniczego skaningu; Numerycznego Modelu Pokrycia Terenu na podstawie lotniczego skaningu; Fotorealistycznego modelu pokrycia terenu w technologii 3D; Pomiar elementów pasa drogowego dla 200km dróg na terenie nadleśnictwa; Aplikacji mobilnej wraz z dostawą urządzeń typu palmtop/PDA. W zakresie opisanym w specyfikacji technicznej. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 6.2W celu potwierdzenia spełnienia warunków, Oferenci zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących dokumentów i oświadczeń: 6.2.1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie doewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.2.2) Dowód wniesienia/ wpłacenia wadium. 6.2.3) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2 Część II SIWZ). 6.2.4) Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego potwierdzające że, Oferent nie zalega z opłacaniem podatkówlub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.2.5) Zaświadczenie z ZUS potwierdzające, że Oferent nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 6.2.6) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat (rozpoczętych i zakończonych) usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia - wzór: Dokument 1. Opinie dotyczące jakości wykonanych usług - wymienionych w Dokument 1, wystawione przez zamawiających te usługi. Zamawiający za spełniające wymagania uzna : Realizację w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę, w każdym zakresie: -Wykonania zdjęć cyfrową kamerą kadrową oraz wykonanie aerotriangulacji bloku zdjęć o pow. nie mniejszej niż 100 km² z pikselem nie większym niż 15 cm. -Wykonania ortofotomapy obszaru o powierzchni nie mniejszej niż 100km2 . -Wykonania numerycznego modelu terenu, numerycznego modelu pokrycia terenu oraz klasyfikacji obiektów w oparciu o skaning laserowy obiektu - o wielkości nie mniejszejniż 100 km². -Wykonania inwentaryzacji obiektów liniowych o długości co najmniej 50 km w oparciu o system kadrowania mobilnego. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.40.00 - Usługi sporządzania map Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map Oryginalny kod CPV: 30.21.32.00 - Laptopy Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.32.00 - Komputer tablet Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Szacunkowa wartość zamówienia 896 810,00 PLN 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.10.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane wadium 4500,00 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 5.1O zamówienie publiczne mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają warunki określone w artykule 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych( Dz. U. Nr 19,poz 177 z późn.zm.) 5.1.1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 5.1.2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 5.1. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5.1.4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art.24 ustawy. 5.2Prowadzą działalność gospodarczą w zakresie prac objętych przedmiotem zamówienia. 5.3Posiadają doświadczenie w realizacji zadań odpowiadających przedmiotowi zamówienia. 5.4Wniosą wadium. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.5Zamawiający na podstawie złożonych przez Oferentów dokumentów , dokona oceny spełnienia warunków podmiotowych według formuły \spełnia- nie spełnia\. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem oferenta z postępowania. Ofertę Oferenta wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą . Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.2W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w punkcie 5 SIWZ, Oferenci zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących dokumentów i oświadczeń: 6.2.1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.2.2) Dowód wniesienia/ wpłacenia wadium. 6.2.3) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2 Część II SIWZ). 6.2.4) Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego potwierdzające że, Oferent nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.2.5)Zaświadczenie z ZUS potwierdzające, że Oferent nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 6.2.6) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat (rozpoczętych i zakończonych) usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia - wzór: Dokument 1. Opinie dotyczące jakości wykonanych usług - wymienionych w Dokument 1, wystawione przez zamawiających te usługi. Zamawiający za spełniające wymagania uzna : Realizację w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę, w każdym zakresie: -Wykonania zdjęć cyfrową kamerą kadrową oraz wykonanie aerotriangulacji bloku zdjęć o pow. nie mniejszej niż 100 km² z pikselem nie większym niż 15cm -Wykonania ortofotomapy obszaru o powierzchni nie mniejszej niż 100km2 . -Wykonania numerycznego modelu terenu, numerycznego modelu pokrycia terenu oraz klasyfikacji obiektów w oparciu o skaning laserowy obiektu - o wielkości nie mniejszejniż 100 km². -Wykonania inwentaryzacji obiektów liniowych o długości co najmniej 50 km w oparciu o system kadrowania mobilnego.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.lasy.gov.pl/swieradow. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.05.2007, godzina 10:00, Siedziba Zamawiającego w sekretariacie.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; W zakresie Nadleśnictwa Świeradów zadanie dotyczy projektu finansowanego ze środków Unii Europejskiej Nr PL-06-C1-3-D 1406-ERN 2) Informacje dodatkowe: Zamawiający występuje w tym postępowaniu w imieniu własnym i na mocy pełnomocnictwa w imieniu i na rzecz Nadleśnictwa Szklarska Poręba 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 09.05.2007.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych oraz pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół Nr 1 im. C.K. Norwida w projekcie - Powiat Świdnicki - kształcenie zawodowe na miarę XXI wieku. Edycja 2
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania , 20/ZP/2025
- Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" w Gminie Sidra
- "Zakup sprzętu IT oraz oprogramowania"
- Zakup sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych z terenu gminy Czarna Dąbrówka w ramach realizacji projektu pn"Wzrost jakości edukacji w Gminie Czarna Dąbrówka" POSTĘPOWANIE VI
- Zakup i dostawa serwerów wraz z migracją danych, macierzy oraz sprzętu komputerowego na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku Sp. z o.o.
więcej: Komputer tablet »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.