Ogłoszenie z dnia 2011-10-12
Pruszcz Gdański: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie zamówienia z wolnej ręki na wykonanie robót dodatkowych wynikających z protokołu konieczności nr 4 z dnia 22.08.2011r. do zamówienia publicznego przeprowadzonego
w trybie przetargu nieograniczonego dla zadania pn.: Przebudowa i modernizacja obiektów oświatowych w Warczu na potrzeby szkolnictwa specjalnego- w zakresie etapu II.
Numer ogłoszenia: 268491 - 2011; data zamieszczenia: 12.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego, ul. Wojska Polskiego 16, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 6834999, faks 058 6834899.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie zamówienia z wolnej ręki na wykonanie robót dodatkowych wynikających z protokołu konieczności nr 4 z dnia 22.08.2011r. do zamówienia publicznego przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego dla zadania pn.: Przebudowa i modernizacja obiektów oświatowych w Warczu na potrzeby szkolnictwa specjalnego- w zakresie etapu II..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie zamówienia z wolnej ręki na wykonanie robót dodatkowych wynikających z protokołu konieczności nr 4 z dnia 22.08.2011r. do zamówienia publicznego przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego dla zadania pn.: Przebudowa i modernizacja obiektów oświatowych w Warczu na potrzeby szkolnictwa specjalnego- w zakresie etapu II, w następującym zakresie : - Renowacja elewacji budynku w części licowanej cegłą, - Wymiana opaski budynku, - Montaż dodatkowej automatyki kotłowni..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- IMPEL TECH SOLUTIONS Sp. z o. o., ul. Marsa 56 A, 04-242 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37398,37 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 37398,00
Oferta z najniższą ceną: 37398,00 / Oferta z najwyższą ceną: 37398,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Konieczność wykonania robót dodatkowych, nie ujętych wcześniej w projekcie i zamówieniu podstawowym i nie przekraczających łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia niezbędnych do jego prawidłowego wykonania. Wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia po ocenie stanu faktycznego stwierdza się konieczność wykonania następujących prac: 1.Renowacja elewacji budynku w części licowanej cegłą. Po oczyszczeniu elewacji w zakresie zgodnym z umową zasadniczą stwierdzono ubytki w cegle i spoinach zamaskowane zaprawą cementową. Ponadto zaprawa wypełniająca spoiny okazała się krucha i tworzyła liczne pory powodujące jej wypadanie. Stwarza to zagrożenie nasiąkania muru wodą opadową i jej kapilarne podciąganie powodujące powstawanie wykwitów na licu wewnętrznym. Dla uniknięcia tego zjawiska należy usunąć istniejącą spoinę, wymienić cegły posiadające ubytki i ponownie wykonać spoiny. Wykonanie powyższego przyczyni się w znacznym stopnie do poprawy estetyki budynku. 2. Wymiana opaski budynku Wykonano opaskę budynku z kamieni otoczkowych na podłożu gruntowym. Użytkownik zwrócił uwagę na niebezpieczeństwo używania kamieni z opaski w sposób rodzący zagrożenie dla dzieci (możliwość rzucania kamieniami). Dla uniknięcia zagrożenia proponuje się wykonanie opaski z humusu z obsianiem trawą. 3.Montaż dodatkowej automatyki kotłowni Układ centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej zaprojektowano w oparciu o własny kocioł. Jednak z uwagi na istotne oszczędności i uproszczenie obsługi zdecydowano się na zasilanie budynku w ciepło z kotłowni węglowej zlokalizowanej w budynku sąsiednim. Dla prawidłowego działania instalacji niezbędne jest wprowadzenie dodatkowej automatyki węzła oraz zapewnienie indywidualnego układu dostosowującego parametry cieplne do warunków pogodowych.
INNE PRZETARGI Z PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
- DOSTAWA ŁAWEK I KRZESEŁ DLA UCZNIÓW DO PRACOWNI DYDAKTYCZNYCH
- Dostawa pomp zatapialnych, szlamowych, odkurzacza, osuszaczy, nagrzewnic, worków polipropylenowych i rękawów przeciwpowodziowych na potrzeby Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański
- Dostawa dwóch samochodów osobowych na potrzeby OT KOWR w Pruszczu Gdańskim
- Dostawa wraz z transportem i rozstawieniem we wskazanych miejscach kontenerów sanitarnych na potrzeby Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański.
- Dostawa wraz z transportem i rozstawieniem we wskazanych miejscach kontenerów magazynowych na potrzeby Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański
- Dostawa cysterny do wody pitnej o poj. 5000l na ramie przystosowanej do załadunku podnośnikiem widłowym na potrzeby Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański
więcej: przetargi w Pruszczu Gdańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Lublińcu z podziałem na 2 zadania
- Remont budynku warsztatowego w Leśnym Ogrodzie Botanicznym "Marszewo" w Gdyni
- Remont klatki schodowej w budynku hotelowym "A" w Oddziale Zamiejscowym w Sulejowie Centralnego Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Kulach
- Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Marcinki
- Rozbudowa schroniska dla bezdomnych zwierząt w Kiczarowie
- Budowa żłobka w Brzóstowej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.