Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-19
Grudziądz: Zakup specjalistycznych usług doradczych na rzecz Grudziądzkiego Parku Przemysłowego Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 26819 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Grudziądzki Park Przemysłowy Sp. z o.o. , ul. Budowlanych 7, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 4506113; 4506118, faks 56 4506103.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gpp.grudziadz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z większościowym udziałem j.s.t..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup specjalistycznych usług doradczych na rzecz Grudziądzkiego Parku Przemysłowego Sp. z o.o..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług doradczych (mających m.in. charakter porad prawno-handlowych oraz usług konsultingowych) w ramach realizowanego przez Zamawiającego projektu pn. Inkubator Przedsiębiorczości w Grudziądzu szansą na rozwój mikro i małych przedsiębiorstw współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania 5.1 Rozwój instytucji otoczenia biznesu RPO WK-P na lata 2007-2013. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług doradczych dla personelu Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego lub innym miejscu uzgodnionym z Zamawiającym, w wymiarze 525 godzin. W ramach usługi doradczej Wykonawca zobowiązany będzie do zdiagnozowania potrzeb Zamawiającego w zakresie zagadnień podanych poniżej, a następnie przeprowadzeniu w oparciu o zatwierdzone rozwiązania oraz indywidualne zlecenia Zamawiającego usług doradczych, poprzez przedstawienie ustnej ekspertyzy, a za zgodą Zamawiającego tylko w wersji pisemnej. Wymiar godzin usług doradztwa nie obejmuje czasu potrzebnego na sporządzenie diagnozy potrzeb i dojazdu do miejsca świadczenia usług. W przypadku usługi wykonywanej za zgodą Zamawiającego w formie pisemnej - przyjmuje się, że 1 godzinie usługi odpowiada 1 rozpoczęta strona druku przygotowanej ekspertyzy (wymiar czcionki 12 punktów, odległość między wierszami - do 1,5). Usługi doradcze będą świadczone w następujących częściach: Część 1 a) Techniki zarządzania; stosowane w zakresie procesów decyzyjnych podejmowanych w praktycznym funkcjonowaniu GPP Sp. z o.o. - 75 godzin, b) Metodyka zarządzania - do 75 godzin, c) Metody negocjacji, techniki stosowane w kontaktach biznesowych - 50 godzin, Część 2 a) Rachunkowość w praktyce; wiedza niezbędna w relacjach z przedsiębiorcami - 50 godzin Część 3 a) Etyka w biznesie; zagadnienia obowiązujące dla praktyków - 50 godzin, b) Psychologia biznesu; kompendium wiedzy z zakresu psychologii biznesu w relacjach z przedsiębiorcami funkcjonującymi w ramach Inkubatora - 60 godzin, Część 4 a) Standardy prawne UE w praktyce gospodarczej - 40 godzin, b) Zamówienia publiczne w praktyce - 75 godzin, c) Pozyskiwanie zewnętrznych źródeł finansowania na rozwój działalności gospodarczej - 50 godzin Celem usług doradczych będzie zwiększenie zdolności Grudziądzkiego Parku Przemysłowego Sp. z o.o do świadczenia usług dla przedsiębiorców..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.11.00 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju działalności gospodarczej 22.21.00.00 - Gazety 79.40.00.00 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne 79.41.20.00 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania finansami 79.41.40.00 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi 79.00.00.00 - Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymaga się
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie do realizacji zamówienia. Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż zrealizował co najmniej 3 usługi doradcze z zakresu tematyki każdej części dla której składa ofertę. W przypadku usług doradczych z zakresu częśći 4, Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż świadczył stałą obsługę prawną przez okres conajmniej 3 miesięcy, a świadczone usługi obejmowały doradztwo z zakresu tematyki części 4 zamówienia. Powyższe usługi powinny zostać wykonane nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Zamawiający podkreśla, iż Wykonawca winien wykazać doświadczenie w zakresie usług doradczych, w przypadku wskazania doświadczenia w zakresie usług szkoleniowych warunek w zakresie wiedzy i doświadczenia nie będzie spełniony.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien dysponować odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W zakresie korzystnym dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gpp.grudziadz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Grudziądzki Park Przemysłowy sp. z o. o., 86-300 Grudziądz, ul. Budowlanych 7.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2013 godzina 09:30, miejsce: Grudziądzki Park Przemysłowy sp. z o. o., 86-300 Grudziądz, ul. Budowlanych 7.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany w 50% ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013 w ramach działania 5.1 Rozwój instytucji otoczenia biznesu oraz budżetu państwa.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Wykonywanie usług badań lekarskich, konsultacji specjalistycznych oraz świadczeń ochrony pracy w ramach medycyny pracy w latach 2025-2026 (...) - sprawa nr 37/2025
- Wymiana wentylacji mechanicznej w pomieszczeniach fosforanowni i oksydowni w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie zaprojektuj i wybuduj- 35/2025
- Dostawy jaj kurzych - znak sprawy: Z/30/PN/25
- Opracowanie dokumentacji projektowej na adaptację budynku biurowego położonego przy ul. Dworcowej 3 w Grudziądzu na potrzeby Urzędu Gminy Grudziądz
- INTEGRACYJNA PRZESTRZEŃ ZABAW DLA DZIECI PRZY UL. ŚNIADECKICH 35 W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
- Budowa drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1350C w miejscowości Wielki Wełcz
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi doradcze wspierające Zamawiającego oraz Zespoły Pracowników Sieci IOB Projektu w partycypacyjnym procesie tworzenia strategii sieci oraz, tworzenia procedur i narzędzi współpracy sieci.
- Świadczenie usługi zarządzania projektem pn. Utworzenie i Wsparcie Funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności przy ZSTiOzOI im. St. Staszica w Białymstoku
- Usługi doradcze pn. "Wykonanie audytu organizacyjno-personalnego w biurze Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych"
- "Rekrutacja kandydatów na kierunki prowadzone w języku angielskim"
- Usługa polegająca na pełnieniu funkcji menadżera w projekcie pn. ,,Porozumienie branżowe na rzecz kształcenia i szkolenia zawodowego. Zwiększanie udziału przedstawicieli i przedstawicielek branż (...)
- Wykonanie raportu poświęconego branży gier w m.st. Warszawie
więcej: Gazety »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.