Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2012-12-18
Zielona Góra: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek oraz paczek dla Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Zielonej Górze oraz Ośrodka Adopcyjnego z siedzibą w Gorzowie Wielkopolskim.
Numer ogłoszenia: 267887 - 2012; data zamieszczenia: 18.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej , Al. Niepodległości 36, 65-042 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. +48 68 452 98 00, faks +48 68 452 98 00.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek oraz paczek dla Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Zielonej Górze oraz Ośrodka Adopcyjnego z siedzibą w Gorzowie Wielkopolskim..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie dla Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Zielonej Górze oraz Ośrodka Adopcyjnego z siedzibą w Gorzowie Wielkopolskim, usług w zakresie odbierania z siedziby Zamawiającego tj. Zielona Góra, ul. Niepodległości 36 i Gorzów Wielkopolski ul. Łokietka nr 22 przygotowanych do ekspedycji przesyłek, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz paczek w obrocie krajowym i zagranicznym oraz ich ewentualnych zwrotów do siedziby w Zielonej Górze przy ul. Niepodległości oraz Ośrodka Adopcyjnego z siedzibą w Gorzowie Wielkopolskim ul. Łokietka nr 22 w szczególności na podstawie następujących przepisów: ustawy Prawo Pocztowe z dnia 12 czerwca 2003r. (Dz. U. 2008, nr 189 poz. 1159 z późn. zm.), rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 13.10.2003 r. w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego (Dz. U. Nr 183 poz. 1795 z późn. zm.), rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 09.01.2004r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych (Dz. U. Nr 5 poz. 34 z późn. zm.) oraz międzynarodowych przepisów pocztowych: Siódmym protokołem dodatkowym do Konstytucji Światowego Związku Pocztowego, regulaminem Centralnego Światowego Związku Pocztowego wraz z załącznikiem - Regulaminem wewnętrznym Kongresów, Światowa Konwencja Pocztowa, Porozumieniem dotyczącym pocztowych usług płatniczych - umowa międzynarodowa ogłoszona w dniu 8 listopada 2007r. (Dz. U. z 2007r., Nr 206, poz. 1494), Regulaminem Poczty Listowej (Dz. U.z 2007r., Nr 108, poz. 744), Regulaminem dotyczącym paczek pocztowych (Dz. U. z 2007, Nr 108, poz. 745) w przypadku usług pocztowych w obrocie zagranicznym. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: 1) Przyjmowanie, przemieszczanie i dostarczanie przesyłek pocztowych, będących przedmiotem zamówienia, w tym przesyłki listowe do 2000 g: a) zwykłe - przesyłka nie rejestrowana nie będąca przesyłką najszybszej kategorii, b) zwykłe priorytetowe - przesyłka nie rejestrowana listowa najszybszej kategorii, c) polecone - przesyłka rejestrowana będąca przesyłką listową, przemieszczana i doręczaną w sposób zabezpieczający ją przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem, d) polecone priorytetowe - przesyłka rejestrowana najszybszej kategorii, e) polecone ze zwrotnym poświadczeniem odbioru (ZPO) - przesyłka przyjęta za potwierdzeniem nadania i doręczona za pokwitowaniem odbioru, f) polecone priorytetowe ze zwrotnym poświadczeniem odbioru (ZPO) - przesyłka najszybszej kategorii przyjęta za potwierdzeniem nadania i doręczona za pokwitowaniem odbioru, g) z zadeklarowaną wartością - przesyłka rejestrowana, za której utratę, ubytek zawartości lub uszkodzenie operator ponosi odpowiedzialność do wysokości zwykłej wartości utraconych rzeczy (Dz.U. z 2008 r. Nr 189, poz. 1159, z późn. zm.). 2) Przyjmowanie, przemieszczanie i dostarczanie paczek pocztowych mające gabaryty oznaczone symbolem A i B: a) zwykłe - paczki rejestrowane nie będące paczkami najszybszej kategorii, b) priorytetowe - paczki rejestrowane najszybszej kategorii, c) pobraniowe - paczki rejestrowane nie będące paczkami najszybszej kategorii ( za pobraniem opłaty), d) z zadeklarowaną wartością - przesyłki rejestrowane niebędące przesyłkami najszybszej kategorii z zadeklarowaną wartością, e) ze zwrotnym poświadczeniem odbioru (ZPO). Gabaryt A - to przesyłka o wymiarach: - minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm, - maksimum - żaden z wymiarów nie może przekroczyć długości 600 mm, szerokość 500 mm, wysokość 300 mm. Gabaryt B - minimum - jeśli choć jeden z wymiarów przekracza długość 600 mm lub długość 500 mm lub szerokość 500 mm, - maksimum - suma długości i największego obwodu w innym kierunku niż długość nie może być większa 3000 mm, przy czym największy wymiar nie może przekroczy 1500 mm. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 stanowiący integralną część SIWZ. 4. Przedmiot zamówienia będzie realizowany dla: 1) Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Zielonej Górze, al. Niepodległości 36 , 65-042 Zielona Góra (średnia roczna ilość przesyłek nadawana przez jednostkę - 13 700 sztuk, średnia roczna ilość paczek - 257 sztuk); 2) Ośrodek Adopcyjny z siedzibą w Gorzowie Wielkopolskim, ul. Łokietka 22 , 66-400 Gorzów Wielkopolski (średnia roczna ilość przesyłek nadawana przez jednostkę - 1500 sztuk, średnia roczna ilość paczek - 0 sztuk). Przesyłki i paczki będą kwalifikowane według kategorii wagowych obowiązujących u Wykonawcy. 5. Jeżeli niniejsza Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zawiera odmienne postanowienia od powyższych uregulowań, to jej zapisy mają pierwszeństwo w zastosowaniu. Usługi pocztowe stanowiące przedmiot zamówienia obejmują w szczególności przesyłki o wagach wyszczególnionych w załączniku o nazwie Formularz cenowy stanowiący integralną część formularza ofertowego. Odbiór przesyłek przez Wykonawcę dokonywany będzie w siedzibie Zamawiającego tj. Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze, ul. Niepodległości nr 36, Ośrodek Adopcyjny w Gorzowie Wielkopolskim ul Łokietka nr 22 codziennie w dni robocze ( poniedziałek - piątek) w godzinach 1130 -12 00 z Kancelarii Ogólnej / Sekretariatu (pokój nr 10 w Zielonej Górze i Gorzowie Wielkopolskim ul. Łokietka nr 22 Sekretariat ). Zamawiający wymaga, aby wszystkie przesyłki Wykonawca doręczał tylko i wyłącznie do siedziby głównej Zamawiającego tj. Zielona Góra, al. Niepodległości 36 - Sekretariat ,pokój nr 10 ( I piętro) i Gorzowa Wielkopolskiego ul. Łokietka nr 22 . 6. Zamawiający wymaga, aby usługa dostarczania przesyłek świadczona była do każdego wskazanego przez Zamawiającego adresu w Polsce i za granicami kraju. 7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca określił wzory oznakowania przesyłek rejestrowanych/lub priorytetowych - ekspresowych, które będą stosowane przy oznakowywaniu przesyłek listowych i paczek (dopuszcza się przekazanie Zamawiającemu wzoru pieczęci zastępującego w/w oznaczenia). 8. Znaczek opłaty pocztowej zastąpi pieczęć wykonana wg wzoru dostarczonego przez Wykonawcę. 9. Druki potwierdzenia odbioru przesyłki będą zapewnione przez Zamawiającego wg wzorów obowiązujących w Regionalnym Ośrodku Polityki Społecznej w Zielonej Górze dot. potwierdzenia odbioru przesyłki - na zasadach określonych w ustawie z dnia 14.06.1960r.kodeks postępowania administracyjnego ( Dz.U z 2000 r.,Nr 98,poz.1071 z późn. zm), natomiast bezpłatne formularze potwierdzeń odbioru - zapewnia Wykonawca. 10. Szacunkowe ilości przewidywanych przesyłek i paczek w okresie świadczenia usług zawiera - załącznik o nazwie Formularz cenowy stanowiący integralną część zał. Nr 1A do SIWZ. 11. Podane w zestawieniu szacunkowe ilości przesyłek sporządzone zostały w oparciu o dane z roku ubiegłego i służą jedynie orientacyjnemu określeniu wielkości przedmiotu zamówienia. 12. Zamawiający nie gwarantuje w żaden sposób, że podane ilości zostaną osiągnięte w okresie trwania umowy, w związku z tym Zamawiający zapłaci Wykonawcy tylko i wyłącznie za usługi faktycznie wykonane. 13. Rozliczenia między Stronami z tytułu realizacji przedmiotu umowy dokonywane będą z dołu tj. w terminie późniejszym niż dzień nadania przesyłek, z zastrzeżeniem, iż obliczenia dokonuje się w ostatnim dniu okresu rozliczeniowego. Okresem rozliczeniowym opłaty z dołu będzie okres miesiąca kalendarzowego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00 - Usługi pocztowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien udokumentować realizację jednej usługi o wartości równej lub przekraczającej 50 000,000 zł brutto, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie (np. referencje, protokoły odbioru
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - zgodnie z załącznikiem Nr 2 do SIWZ. 2) Wypełnione i podpisane Formularz cenowy - zgodnie z załącznikami Nr 1a do SIWZ. 3) Pisemne zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale XI pkt 2 ppkt 2.1. SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp - jeśli dotyczy. 4) Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy, 5) Umowę spółki cywilnej - jeśli dotyczy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian do zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w niniejszym postępowaniu, w przypadku wystąpienia niżej podanych okoliczności: 1. Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany wysokości stawki podatku VAT. 2. W przypadku konieczności przesunięcia terminów umownych, jeśli konieczność ta, nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania niniejszej umowy tj.: 2.1. Z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. 2.2. Z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grążącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach. 3. Zmiany podmiotów na etapie realizacji zamówienia na zasobach, których Wykonawca opierał się wskazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, pod warunkiem, gdy nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca. 4. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę umowy Wykonawca winien jest poinformować Zamawiającego pisemnie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rops.lubuskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze 65-042 Zielona Góra, al Niepodległości nr 36.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze, 65 - 042 Zielona Góra, al. Niepodległości 36 - sekretariat (I piętro - pokój nr 10).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia współfinansowany ze środków Unii Europejskiej; 1.Projekt pn. Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej w województwie lubuskim realizowany w ramach Program Operacyjnego kapitał Ludzki ,Priorytet VII, Działanie 7.1,Poddziałanie 7.1.3, 2.Europejski Fundusz Społeczny.1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej. Priorytet I zatrudnienie i integracja społeczna Programu Operacyjnego kapitał Ludzki. Projekt pn.; Koordynacja na rzecz aktywnej integracji..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Zakup i dostawa przenośnych stacji zasilania wraz z osprzętem w tym oświetlenie pola pracy (maszty oświetleniowe) w ramach "Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026"
- Przebudowa kompleksów sportowych Moje boisko - ORLIK 2012
- Zakup i dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody basenowej
- Sukcesywna dostawa mięsa i przetworów mięsnych w I półroczu 2026 r. na potrzeby Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy OHP i jednostek organizacyjnych
- Dostawa produktów mleczarskich i tłuszczy roślinnych do Domu Pomocy Społecznej dla kombatantów w Zielonej Górze.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatu Zielonogórskiego
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w 2026 roku
- "Świadczenie usług pocztowych dla Gminy Sandomierz" w skład którego wchodzi: Część 1 (...) i Część 2 (...).
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Poznańskiego Centrum Świadczeń w roku 2026
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatu Zielonogórskiego
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Urzędu Miasta i Gminy w Swarzędzu
więcej: Usługi pocztowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





