Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-08
Józefów: Opracowanie studium wykonalności i wniosku do Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko dla projektu: Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na terenie Józefowa.
Numer ogłoszenia: 26786 - 2008; data zamieszczenia: 08.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Józefów, ul. Kardynała Wyszyńskiego 1, 05-420 Józefów, woj. mazowieckie, tel. 022 7790000, fax 022 7895102.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jozefow.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie studium wykonalności i wniosku do Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko dla projektu: Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na terenie Józefowa..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I.Studium Wykonalności.Zadanie II.Wniosek do Funduszu Spójności.Zadanie III.Decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację projektu inwestycyjnego.Zadanie IV.Przeprowadzenie postępowań w sprawie oceny oddziaływania na środowisko (OOŚ) oraz sporządzenie raportów o oddziaływaniu projektu na środowisko.Zadanie V.Wykonanie serwisu gwarancyjnego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.13.00 - Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.30.00 - Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokości 6000 zł (słownie: sześć tysięcy złotych).Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca powinien posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamowienia oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy PZP. 2.Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówieni, tj. Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie),2.1.Posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat (licząc od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, w ilości, co najmniej 6 pracowników. 2.2.wskazać do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, zakresem wykonywania przez nich czynności (wybrany Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć pisemne zgody tych osób na udział w wykonaniu przedmiotowego zamówienia najpóźniej w dniu podpisania umowy): a) osoba posiadająca w okresie ostatnich 3 lat (licząc od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia) doświadczenie zawodowe w projektowaniu min. 4 projektów budowlanych dla komunalnych sieci wodociągowych i kanalizacyjnych powyżej 100.000 RLM, posiadając w tym czasie uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub im odpowiadające ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz b) osoba posiadająca w okresie ostatnich 3 lat (licząc od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia) doświadczenie w nadzorowaniu i/lub wdrażaniu min. 2 projektów z udziałem sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, oraz c) osoba posiadająca w okresie ostatnich 3 lat (licząc od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia) doświadczenie w przygotowaniu min. 4 studiów wykonalności dla projektów z zakresu komunalnych sieci wodociągowych i kanalizacyjnych o wartości inwestycyjnej przedsięwzięcia, co najmniej 50 000 000 PLN (bez VAT). Przez wartość przedsięwzięcia należy rozumieć przyjęty koszt inwestycyjny zadania wskazany w studium wykonalności. d) ekonomista posiadający w okresie ostatnich 3 lat (licząc od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia) doświadczenie w przygotowaniu min. 4 studiów wykonalności dla projektów z zakresu komunalnych sieci wodociągowych i kanalizacyjnych o wartości inwestycyjnej przedsięwzięcia, co najmniej 50 000 000 PLN (bez VAT). Przez wartość przedsięwzięcia należy rozumieć przyjęty koszt inwestycyjny zadania wskazany w studium wykonalności. Wszyscy specjaliści wymagani w ofercie powinni posługiwać się językiem polskim lub dysponować na stałe tłumaczem języka polskiego. 2.3.Wykonał w okresie ostatnich trzech lat (licząc od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 4 studia wykonalności dla projektów z zakresu wodno-ściekowego o wartości inwestycyjnej, co najmniej 50 000 000 PLN (bez VAT) każdy. Przez wartość przedsięwzięcia należy rozumieć przyjęty koszt inwestycyjny wskazany w studium wykonalności. 3.znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku): a) Wykonawca osiągnął w okresie ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, średnioroczne przychody netto ze sprzedaży równe, co najmniej wartości 500 000 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych),b) posiadać zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 40% wartości złożonej oferty,c) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu Zamawiający oceni na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymaganych do potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, metodą spełnia-niespełna. W sytuacji, gdy liczba wykonawców, którzy spełniają podstawowe warunki, przewyższy wskazaną w ogłoszeniu liczbę wykonawców, których zamawiający zaprosi do składania ofert (tj. 5), zamawiający zaprosi do składania ofert wykonawców, którzy otrzymają najwyższą ocenę spełnienia warunków ustaloną wg następującej formuły: za każde dodatkowe (powyżej wymaganego w pkt: 2.2. oraz 2.3 ogłoszenia) wykazane doświadczenie i wykonane zamówienie, wykonawca uzyskuje 1 punkt. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, zgodnie z postanowieniami zawartymi powyżej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej IDW, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w pkt 1.a) - 1.d) musi złożyć każdy z nich, natomiast w pkt 1.e) mogą złożyć łącznie. 2.1)Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do IDW, 2.2) Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz osób sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik 5 do IDW oraz załączyć oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymagań stawianych przez Zamawiającego wg wzoru stanowiącego Załącznik 6.2.3) Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej IDW oraz oryginały lub poświadczone przez Wykonawcę kopie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 3a) Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć rachunek zysków i strat (Zamawiający będzie brał pod uwagę dane wykazane w poz. A rachunku zysków i strat), a w przypadku Wykonawcy niezobowiązanego do jego sporządzania inne dokumenty określające przychody netto ze sprzedaży, a w szczególności kopie zeznań podatkowych PIT - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 3b) Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć informację z banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają podstawowy rachunek bankowy, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości. 3c) Wykonawca musi złożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia o wartości, co najmniej równej wartości oferty. 4.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosownie do treści § 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605): a) zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1.a), 1.c) i 1.d), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. b) Składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp. c) Dokumenty, o których mowa powyżej w pkt. 1.a) i 1.c) oraz pkt. 2 muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, dokument, o którym mowa powyżej w pkt. 1b) musi być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w ppkt.1. - 2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zaświadczenie takie nie może być wystawione wcześniej niż odpowiednio 6 i 3 miesiące (odpowiednio do wskazanego powyżej terminu wystawienia dokumentu, który zaświadczenie ma zastąpić). 5.W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane finansowe w innych walutach niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs tej waluty ogłoszonego przez NBP i obowiązujący w dniu wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, zgodnie z postanowieniami zawartymi powyżej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji - 15
- 3. Forma - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie dotyczy.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nie dotyczy..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta Józefowa, 05-420 Józefów, ul.Kardynała Wyszyńskiego 1, bud.A, parter, Biuro Obsługi Klienta..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na terenie Józefowa został umieszczony na poz. 170 listy rezerwowej Listy projektów indywidualnych Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, opublikowanej w Monitorze Polskim z dnia 14.11.2007 r., co oznacza, że jest potencjalnym projektem do dofinansowania z Funduszu Spójności w latach 2007-2013 i powinien zostać przygotowany zgodne z dokumentami programowymi obowiązującymi w wyżej wymienionej perspektywie finansowania na dzień sporządzania Raportu Końcowego. Kompletny wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu musi zawierać: a) Wniosek - sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1, podpisany przez Wykonawcę / Wykonawców, b) Oświadczenie Wykonawcy/ców o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2, c) Wykaz wykonanych usług sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3, d) Informację na temat przeciętnej liczby pracowników, sporządzoną na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 4, e) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 5, f) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymagań stawianych przez Zamawiającego osobom wymienionym w załączniku nr 5 sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 6, g) Pozostałe dokumenty wymienione w ogłoszeniu.
INNE PRZETARGI Z JÓZEFOWA
- "Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego "
- Gmina Józefów dla mieszkańców - tworzenie Centrum Usług Społecznych w Józefowie
- Gmina Józefów dla mieszkańców - tworzenie Centrum Usług Społecznych w Józefowie
- Zakup sprzętu związanego z realizacją Programu Ochrony Ludności (1)
- Budowa drogi z kostki betonowej wzdłuż budynku B na odcinku od parkingu nr 3 do wejścia do budynku B od strony zachodniej na terenie CNBOP-PIB w Józefowie ul. Nadwiślańska 213
więcej: przetargi w Józefowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa edukacyjna, badawcza oraz analityczno-planistyczna, w zakresie priorytetowych kierunków rozwoju gospodarki wodnej na obszarach wiejskich woj. warmińsko-mazurskiego.
- usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi urbanistyczne, architektura krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługi badań i analiz technicznych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





