To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-08-27
Nowy Sącz: Specjalista w zakresie pozyskiwania funduszy i realizacji projektów finansowanych ze środków Unii Europejskich
Numer ogłoszenia: 267860 - 2010; data zamieszczenia: 27.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 236220 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sadecki Urząd Pracy, ul. Węgierska 146, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4429110, faks 018 4429984.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Specjalista w zakresie pozyskiwania funduszy i realizacji projektów finansowanych ze środków Unii Europejskich.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych pn. Specjalista w zakresie pozyskiwania funduszy i realizacji projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach jednej edycji kursowej. 2. Celem szkolenia jest : a) Nabycie umiejętności z zakresu pozyskiwania Funduszy Strukturalnych, b) Nabycie teoretycznej i praktycznej wiedzy potrzebnej przy samodzielnym opracowaniu wniosku o dofinansowanie projektu - w szczególności projektów miękkich, c) Nabycie teoretycznej i praktycznej wiedzy potrzebnej przy zarządzaniu projektem współfinansowanym z Funduszy Strukturalnych. d) Nabycie umiejętności wyszukiwania niezbędnych informacji z powyższego zakresu. 3. Poprzez przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia rozumie się w szczególności obowiązki Wykonawcy w zakresie: a) Opracowania programu szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 02 marca 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 47, poz.315) według wzoru na Załączniku nr 2 do SIWZ. Podstawowy zakres programu szkolenia musi zawierać elementy przedstawione poniżej: I. BLOK (8 godzin) - Wprowadzenie obejmujące zagadnienia z zakresu: Polityka i ogólne zasady pozyskiwania środków z UE, w tym obowiązujące dokumenty i ramy programowe. Rodzaje Programów Operacyjnych na lata 2007-2013. Rodzaje Funduszy Europejskich (EFS, EFRR). II. BLOK (80 godzin) - Od pomysłu do realizacji - etapy sporządzania projektów miękkich oraz inwestycyjnych: Identyfikacja problemów. Analiza otoczenia społeczno - gospodarczego. Wybór grupy docelowej / obszaru działań. Analiza zaplecza społeczno-technicznego. Matryca logiczna. Cykl życia projektu. Równość szans w projektach finansowanych z EFS. Kwalifikowalność projektów. Planowanie działań - harmonogram. Planowanie budżetu projektu, w tym: - Kwalifikowalność kosztów w poszczególnych Programach Operacyjnych , - Zasady finansowania projektów współfinansowanych z UE, - Metodologia tworzenia budżetów projektów. Analiza ryzyka projektowego. Studium wykonalności. Zaproszenie partnerów do współpracy - konstrukcja umów partnerskich. III. BLOK (80 godzin) - Zarządzanie projektami miękkimi oraz inwestycyjnymi: Umowy o dofinansowanie projektów. Promocja i informacja. Sprawozdawczość, sporządzanie wniosków o płatność, monitoring, ewaluacja projektu, audyt. Prowadzenie dokumentacji - zasady archiwizacji. Zarządzanie zasobami ludzkimi (zespołem projektowym) Zarządzanie projektami partnerskimi. Zarządzanie finansami. Pomoc publiczna. Zamówienia publiczne. Kontrola. IV. BLOK (32 godziny) - Praktyczne zastosowanie aplikacji GENERATOR WNIOSKÓW o dofinansowanie projektu oraz GENERATOR WNIOSKÓW Płatniczych. b) Ustalenie miejsca (lokalizacji) zajęć. c) Zapewnienie sali dydaktycznej przystosowanej do wielkości 10 osobowej grupy (wykłady). d) Zapewnienie niezbędnego sprzętu umożliwiającego sprawne prowadzenie szkolenia teoretycznego (rzutnika, notebook/komputera, flipcharta itp.), niezbędnych mebli biurowych ( stoły, krzesła) i zajęć praktycznych - 10 stanowisk komputerowych z dostępem do Internetu w celu pracy w generatorach wniosków. e) Przeprowadzenie szkolenia oraz wydanie dla każdego uczestnika szkolenia zaświadczenia o ukończeniu kursu na podstawie rozporządzenia MEN z dnia 03.02.2006 r. (Dz. U. nr 31 poz.216) w sprawie uzyskania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych oraz certyfikatu (z odpowiednim oznakowaniem promocyjnym) zgodnego z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki f) Prowadzenia dokumentacji kursu tj. dziennika zajęć edukacyjnych, listy obecności, protokołu z egzaminu, rejestru wydawanych zaświadczeń oraz certyfikatów, ankiet oceny szkolenia dla uczestników i absolwentów szkolenia. g) Zapewnienie dwóch przerw kawowych (zimne i gorące napoje, poczęstunek). 4. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: a) Miejsce realizacji szkolenia: Miasto Nowy Sącz b) Czas trwania szkolenia - maksymalnie 27 dni roboczych. c) Liczba godzin szkoleniowych wynosi 200 godzin zegarowych dla każdego uczestnika szkolenia. Formą zaliczenia szkolenia dla każdego uczestnika jest samodzielne sporządzenie jednego wniosku o dofinansowanie projektu w ramach POKL 2007-2013 na bazie dokumentacji konkursowej z 2010 r. Wnioski muszą być różnorodne i sporządzone z minimum 3 Priorytetów. Prawidłowość sporządzonego wniosku pod względem merytorycznym musi być potwierdzona przez osobę prowadzącą zajęcia (data i podpis). Wnioski te muszą być dołączone do dokumentacji realizacji szkolenia. Liczba godzin zajęć w tygodniu obejmuje przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych, dziennie nie może przekraczać 8 godzin zegarowych. Godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut (długość przerw może być ustalona elastycznie). Zajęcia teoretyczne i praktyczne trwają w układzie poniedziałek - piątek w godzinach od 8.00 maksymalnie do 16.00. d) Wykonawca musi zapewnić materiały dydaktyczne dla każdego uczestnika szkolenia (w formie papierowej) oraz przekazać komplet materiałów wydawanych kursantom dla SUP (forma papierowa lub CD). Materiały szkoleniowe zostaną oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki e) Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usługi przestrzegać przepisów BHP i ppoż. f) Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania przepisów ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101 poz. 926 z późn. zm.) Wykonawca może przetwarzać dane osobowe uczestników szkolenia wyłącznie w zakresie i celu niezbędnym do realizacji niniejszego zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: EFS.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SĄDECKA AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO S.A.
jakie przetargi wygrała firma
SĄDECKA AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO S.A.
- Sądecka Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., ul. Jagiellońska 14, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 33000,00
Oferta z najniższą ceną: 33000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 60000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- BZP.271.35.2024 Wykonywanie usług weterynaryjnych sterylizacji lub kastracji kotów wolno żyjących, elektronicznego znakowania zwierząt z terenu Miasta Nowego Sącza (...)
- Zamówienie na usługi usunięcia i przekazania do unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest o kodach 17 06 01 i 17 06 05, zgromadzonych na terenie powiatu nowosądeckiego.
- BZP.271.46.2024 Opracowanie koncepcji (.....) oraz dokumentacji projektowej pn.: "Budowa ciągów rowerowo - pieszych wzdłuż rzek - odcinek od ul. Barskiej do mostu na ul. Nowochruślickiej"
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) obejmująca sprzedaż i świadczenie usług dystrybucji na potrzeby Sądu Okręgowego w Nowym Sączu
- Zakup i montaż systemów asekuracji dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Nowym Sączu
- Regulacja stanów prawnych dróg powiatowych nr 1521 K, 1571 K, 1577 K.
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Szkolenia online w zakresie przeciwdziałania przemocy domowej dla członków Zespołów Interdyscyplinarnych oraz grup diagnostyczno-pomocowych z terenu województwa łódzkiego".
- Obowiązkowe szkolenia online [... ] organizowane zgodnie z art. 9a ust. 5a ustawy z 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy domowej (Dz.U. z 2024 r. poz. 424)* w podziale na części
- Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie umiejętności interpersonalnych dla kadry kierowniczej oraz pracowników obsługi klientów Oddziału ZUS w Lublinie
- Szkolenia oraz konsultacje z zakresu edukacji cyfrowej w ramach projektu "Cyfrowy asystent - podnoszenie kompetencji cyfrowych służb społecznych"
- "Wykonanie usługi polegającej na organizacji i realizacji 11 szkoleń, w wymiarze 5 godzin dydaktycznych każde, pn. "Nauczyciel w roli coacha, mentora, tutora" w 11 gminach województwa pomorskiego"
- Świadczenie usług szkoleniowych, animacyjnych oraz konsultacji dla rodzin zastępczych z terenu Małopolski podczas 6-dniowego turnusu terapeutycznego
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.