eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kosakowo › Bankowa i Kasowa obsługa budżetu Gminy kosakowo

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-08-05

Kosakowo: Bankowa i Kasowa obsługa budżetu Gminy kosakowo
Numer ogłoszenia: 267640 - 2009; data zamieszczenia: 05.08.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 211142 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Żeromskiego 69, 81-198 Kosakowo, woj. pomorskie, tel. , faks .

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bankowa i Kasowa obsługa budżetu Gminy kosakowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie bankowej i kasowej obsługi budżetu Gminy Kosakowo w okresie od dnia 1.08.2009r. do dnia 31.07.2012r. Przedmiotem zamówienia jest wybór banku wykonującego bankową obsługę budżetu Gminy Kosakowo przez okres 36 miesięcy od daty podpisania umowy. 2. Zakres zmówienia obejmuje: Otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych bieżących i pomocniczych Urzędu Gminy w Kosakowie oraz niżej wymienionych jednostek: - Szkoła Podstawowa im. Kontradmirała Xawerego Czernickiego w Pogórzu, ul. Szkolna 15 w Kosakowie - Zespół Szkoły Podstawowej im. Kępy Oksywskiej i Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Dębogórzu ul. Pomorska 30 w Kosakowie, - Szkoła Podstawowa im Piotr Dunina w Mostach ul. Szkolna 16 w Kosakowie, - Gimnazjum w Mostach , ul. Szkolna 16 w Kosakowie, - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Żeromskiego 69 w Kosakowie. - GOKiS z siedzibą w Rewie ul. Morska 56 w Kosakowie - Biblioteka Publiczna im Augustyna Necla ul. Żeromskiego 53a w Kosakowie w tym w szczególności: a) rachunków bieżących Gminy Kosakowo - jako jednostki samorządu terytorialnego oraz jako jednostki budżetowej i innych jednostek organizacyjnych, b) rachunków pomocniczych Gminy Kosakowo - jako jednostki samorządu terytorialnego oraz jako jednostki budżetowej i innych jednostek organizacyjnych zgodnie z dyspozycjami wydanymi przez te jednostki, m.in. rachunków dochodów własnych, rachunków funduszy celowych, rachunków wyodrębnionych, c) rachunków walutowych, d) możliwość otwierania dodatkowych rachunków bieżących i pomocniczych w trakcie związania z zamówieniem, na warunkach zadeklarowanych w ofercie. Naliczanie odsetek następować będzie w miesięcznych okresach odsetkowych w oparciu o średnią arytmetyczną wszystkich notowań stawki WIBID 1M z miesiąca poprzedzającego kolejny okres (miesiąc) odsetkowy powiększonej lub pomniejszonej o marżę banku w wysokości ___%. Każdorazowo ustalona stopa procentowa będzie obowiązywała od pierwszego dnia miesiąca rozpoczynającego kolejny okres odsetkowy. Jeżeli pierwszy dzień miesiąca jest dniem wolnym od pracy, nowa stopa procentowa będzie obowiązywała od pierwszego dnia roboczego po pierwszym dniu miesiąca. W przypadku likwidacji stawki WIBID 1M zostanie ona zamieniona na stawkę, która zastąpi stawkę WIBID 1M albo na stawkę najbardziej zbliżoną swoją wielkością i charakterem do stawki WIBID 1M. O wysokości oprocentowania w każdym miesiącu bank zawiadomi Zamawiającego ujmując wysokość oprocentowania w wyciągach bankowych. e) potwierdzenie otwarcia i zamknięcia. 3. Zamawiający zastrzega możliwość zmian w wyszczególnionym aktualnym na dzień głoszenia postępowania przetargowego wykazie jednostek. Wykonawca zobowiązuje się w okresie trwania umowy do objęcia obsługą bankową na zasadach wynikających z warunków. Zamówienia również inne jednostki organizacyjne z uwzględnieniem ograniczenia obsługi do maksymalnej liczby 50 rachunków bankowych. 4. Realizowanie rozliczeń i płatności w obrocie krajowym i zagranicznym 5. Przelewy z rachunku bankowego w systemie elektronicznym oraz papierowym. 6. Przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat gotówkowych 7. Uznanie i obciążenie rachunków bankowych w dniu operacji 8. Automatyczne przekazywanie na rachunki bankowe, w dniu kapitalizacji, odsetek od zgromadzonych środków na wskazane rachunki dochodów budżetowych 9. Sporządzanie wyciągów bankowych dla poszczególnych rachunków bankowych z ustaleniem salda na każdy dzień roboczy oraz możliwość ich drukowania bezpośrednio przez użytkownika ze stacji roboczej 10. Przekazywanie wyciągów bankowych nie później niż w ciągu 1 dnia roboczego od daty operacji. 11. Umożliwienie Skarbnikowi Gminy Kosakowo dostępu do sald rachunków bankowych podległych jednostek organizacyjnych wymienionych w pkt. 2 opisu przedmiotu zamówienia 12. Możliwość umieszczania wolnych środków pieniężnych na lokatach terminowych ( w tym również typu overnight). Oprocentowanie środków pieniężnych umieszczanych na lokatach krótkoterminowych ( tym również overnight ) oparte na stawce WIBID T/N, 1M powiększonej lub pomniejszonej o marżę banku w wysokości ___%. 13. Automatyczne lokowanie środków pozostających na koniec dnia na rachunkach bankowych na rachunki typu overnight o ile ich wysokość stanowić będzie kwotę co najmniej 10 000 zł. 14. Możliwość zaciągania przez Zamawiającego kredytu w rachunku bieżącym do limitu określonego corocznie Uchwałą Rady Gminy w Kosakowie (limit ustalony na rok 2009 wynosi 500 tys.zł.). Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym oparte na stawce WIBOR 1M powiększonej o marżę banku w wysokości ___%. 15. Zamawiający zastrzega sobie możliwość lokowania wolnych środków w innych bankach zgodnie z art. 195 ust. 2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2005r. Nr 249 poz. 2104 ze zm.). 16. Udostępnienie systemu elektronicznej bankowości wraz z oprogramowaniem elektronicznej bankowości i właściwą konfiguracją, w tym a) aktualizacja, b) serwis, c) szkolenie użytkowników (w tym: po każdej aktualizacji systemu) 17. W przypadku awarii systemu Wykonawca zobowiązuje się do jej usunięcia w ciągu 24 godzin. 18. Możliwość eksportu/importu danych do pliku tekstowego w odpowiednim formacie (m.in. Elixir). 19. Wydawanie książeczek czeków gotówkowych 20. Możliwość świadczenia usług na terenie gminy Kosakowo. Dopuszcza się inne miejscowości gminy w przypadku zmiany siedzib prowadzenia działalności przez jej jednostki organizacyjne 21. Zamawiający wymaga aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza w przedmiotowym postępowaniu złożył projekt umowy rachunku bankowego uwzględniając wszystkie określone w SWIZ w szczególności istotne dla Zamawiającego postanowienia. Zamawiający nie będzie związany przedstawionym przez Wykonawcę projektem umowy rachunku bankowego i zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian do tego projektu przed podpisaniem umowy 22. Bank zawrze indywidualne umowy na prowadzenie obsługi bankowej na warunkach zaoferowanych w niniejszym przetargu ze wszystkimi jednostkami Gminy Kosakowo Katalog czynności składających się na obsługę budżetu Gminy Kosakowo A. Kredyt w rachunku bieżącym 1. Uruchomienie kredytu w rachunku bieżącego na pokrycie występującego w trakcie roku deficytu budżetu. 2. Każda spłata części lub całości kredytu będzie dawała możliwość ponownego zadłużania do wysokości maksymalnego limitu. 3. Bank będzie pobierał odsetki od wykorzystanego kredytu. 4. Odsetki będą naliczane w stosunku rocznym wg zmiennej stopy procentowej w wysokości ustalonej na podstawie stawki WIBOR 1M z uwzględnieniem stałej marży Banku. 5. Wysokość marży Banku będzie niezmienna w okresie obowiązywania umowy, tj. do dnia 31 lipca 2012 r. 6. Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym obliczone w oparciu o stawkę WIBOR-1M złotowych depozytów międzybankowych wyliczanych jako średnia z ostatnich 10 dni poprzedzających, powiększonej o stałą marżę banku 7. Bank będzie naliczał odsetki za okres od dnia powstania zadłużenia z tytułu udzielonego kredytu do dnia poprzedzającego jego spłatę włącznie. 8. W okresie kredytowania odsetki będą naliczane za miesięczne okresy obrachunkowe - miesiąc kalendarzowy tj. okres od 1 do ostatniego dnia danego miesiąca. Za niepełne okresy obrachunkowe odsetki będą naliczane za okres faktycznego korzystania przez kredytobiorcę z kredytu. 9. Odsetki będą naliczane od faktycznego salda zadłużenia a miesięczny okres obrachunkowy równy będzie miesiącowi kalendarzowemu. 10. Spłata odsetek następować będzie w każdym ostatnim dniu miesiąca za dany miesiąc. W przypadku gdy ostatni dzień danego miesiąca jest dniem wolnym od pracy, spłata odsetek nastąpi w ostatnim dniu roboczym danego miesiąca. 11. Przy naliczaniu odsetek przyjmuje się iż rok liczy 365 dni. 12. Zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel In blanco. 13. Kredyt w rachunku bieżącym zostanie uruchomiony na wniosek Zamawiającego - do kwoty określonej corocznie w uchwale budżetowej na dany rok budżetowy - bez dodatkowej prowizji przygotowawczej ze strony Zamawiającego. B. Obsługa budżetu Gminy Kosakowo w zakresie: 1. Otwarcia i prowadzenia rachunków bieżących i rachunków pomocniczych obejmujących; Gminę Kosakowo, 6 jednostek budżetowych (w tym Urząd Gminy) oraz 2 instytucji kultury. 2. Dokonywania wpłat gotówkowych na rachunki w banku obsługującym. 3. Dokonywania wypłat gotówkowych. 4. Wydawania książeczek czekowych. 5. Home banking - instalacja i szkolenie. 6. Home banking - prowadzenie. 7. Internet banking 8. Potwierdzenia stanu salda na koniec każdego dnia roboczego (wyciąg bankowy). 9. Oprocentowania środków pieniężnych na rachunku bieżącym. 10. Lokowania okresowo wolnych środków pozostających na rachunku bieżącym lub rachunkach pomocniczych, w ramach lokat: a) jednodniowych, b) weekendowych, c) tygodniowych,..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 164640 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Rumia Spółdzielczy, ul. Morska 21, 84-230 Rumia, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 164640
  • Oferta z najniższą ceną: 164640 oferta z najwyższą ceną: 164640
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.