eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Dostawa opon i akcesorii do opon do samochodów ciężarowych Zamawiającego Zp-13/2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-29

Elbląg: Dostawa opon i akcesorii do opon do samochodów ciężarowych Zamawiającego Zp-13/2008
Numer ogłoszenia: 266898 - 2008; data zamieszczenia: 29.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z ograniczona odpowiedzialnością , ul. Szańcowa 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2324257, faks 055 2326956.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.biuletyn.abip.pl/mpoelblag/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa opon i akcesorii do opon do samochodów ciężarowych Zamawiającego Zp-13/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa opon oraz akcesoria do opon, do samochodów ciężarowych Zamawiającego. Rozmiar opony i ilość do: 1. 1100x20 D77 - 31 szt, 2. 10xR17,5 - 2 szt, 3. 1100 R20 D144 - 35 szt, 4. 900 R20 D144 - 8 szt, 5. 295x80 R22,5XM52D - 22 szt, 6. 315x80 R22,5XM52D - 93 szt, 7. 385x65R-22,5 D301T - 10 szt, 8. 385x65R-22,5 XZAT - 8 szt, 9. 295x80R 22,5 - 10 szt, 10. 315x80R 22,5 - 30 szt, 11. 10xR17,5 XDA - 5 szt, 12. 265/70R 19,5 - 3 szt, 13. Dętka 1100x20 - 65 szt, 14. Dętka 900x20 - 4 szt, 15. Tarcza koła 9.00x22,5 - 32 szt, 16. Ochraniacz dętki F-20 - 40 szt, - Pełna gwarancja na dostarczone produkty na okres 24 m-cy od daty zakupu. - Dostawa loco magazyn Zamawiającego w sukcesywnych partiach wg zapotrzebowania zamawiającego. - Termin wykonania dostawy - do 7 dni od dnia zgłoszenia zapotrzebowania. - Wykonawca zobowiązuje się do odbioru zużytych opon w typach i rozmiarach stanowiących przedmiot zamówienia. - Wykonawca przekaże do nieodpłatnego użytkowania, na okres trwania umowy urządzenie do regeneracji opon samochodów ciężarowych, umożliwiające rozwarcie opony w celu jej naprawy wewnątrz. Oferowane przez wykonawców ogumienie musi spełniać następujące wymagania: - wielosezonowe do stosowania w warunkach letnich i zimowych; - przeznaczone do eksploatacji w ciężkich warunkach drogowego transportu miejskiego; - opony na karkasach nie starszych niż 3lata, Dostarczone produkty powinny spełniać wszelkie wymogi jakościowe wymagane dla danego produktu określone w polskich normach i posiadać dokumenty zgodnie z przepisami UE i z ustawą z dnia 30.08.2002 r. o systemie oceny zgodności..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.91.32.00 - Opony regenerowane 34.35.21.00 - Opony do pojazdów ciężarowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymaga się

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) posiadający uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem. 2) posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń wymaganych w SIWZ - zgodnie z formułą -spełnia - nie spełnia-. Zamawiający w trakcie ww. oceny będzie brał pod uwagę dokumenty i oświadczenia, których wymagał w SIWZ na potwierdzenie spełnienia podstawowych warunków. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, którzy: 1). Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w pkt. 1. 2). Wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 3). Złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 4). Nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: A. Niezgodną z ustawą lub, gdy jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. B. Jeżeli jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. C. Zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. D. Wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. E. Zawierającą błędy lub omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub, który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny. F. Nieważnej na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu ( w przypadku wykonawców występujących wspólnie w/w dokument składa każdy z wykonawców). 2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 4. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, każdy z Wykonawców składa oświadczenie w zakresie spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. Spółka cywilna, Konsorcjum) winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu i takie pełnomocnictwo szczególne należy dołączyć do oferty. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 1), 20, 3) składa dokumenty wystawione w terminie i formie określonej w § 2 ust. 1, 2, 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich dokumenty te maja być składane. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez wykonawcę lub osobę - osoby uprawnione do podpisania oferty, z dopiskiem -za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.biuletyn.abib.pl/mpoelblag/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MPO Spółka z o.o. 82-300 Elbląg ul. Szańcowa 1 sekretariat.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.01.2009 godzina 10:00, miejsce: MPO Spółka z o.o. 82-300 Elbląg ul. Szańcowa 1 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.