Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-15
Biała Podlaska: Dostawa sprzętu endoskopowego i miernika siły kompresji piersi w podziale na 2 części. Sprawa znak: ZZP.3520/54/08
Numer ogłoszenia: 266831 - 2008; data zamieszczenia: 15.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny , ul. Terebelska 57-65, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 083 3428296, fax. 083 3428297.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu endoskopowego i miernika siły kompresji piersi w podziale na 2 części. Sprawa znak: ZZP.3520/54/08.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu endoskopowego i miernika siły kompresji piersi.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.21.00 - Urządzenia używane na salach operacyjnych 38.41.00.00 - Przyrządy pomiarowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Część 1 - 2000,00 PLN; Część 2 - 40,00 PLN;III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) na oferowany sprzęt zapewnią minimum 24 - miesięczny okres gwarancji; 2) zrealizują przedmiot zamówienia w terminie 42 dni od daty zawarcia umowy; 3) za zrealizowane dostawy zaakceptują następujące terminy płatności: a) część 1 - płatna w 4 równych ratach: - pierwsza rata w wysokości 25% wartości dostawy płatna w terminie 30 dni od daty podpisania protokołu odbioru dostawy i złożenia faktury zamawiającemu, - druga rata w wysokości 25% wartości dostawy płatna w terminie 60 dni od daty podpisania protokołu odbioru dostawy i złożenia faktury zamawiającemu, - trzecia rata w wysokości 25% wartości dostawy płatna w terminie 90 dni od daty podpisania protokołu odbioru dostawy i złożenia faktury zamawiającemu, - czwarta rata w wysokości 25% wartości dostawy płatna w terminie 120 dni od daty podpisania protokołu odbioru dostawy i złożenia faktury zamawiającemu, b) część 2 - zapłata nastąpi w terminie 30 dni od od daty podpisania protokołu odbioru dostawy i złożenia faktury zamawiającemu; 4)zabezpieczą ofertę akceptowaną formą wadium; 5) spełniają warunki określone w siwz. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty wymaganych dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszej specyfikacji wraz z wypełnionymi formularzami cenowymi. 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Dokumenty potwierdzające, że oferowany sprzęt jest dopuszczony do obrotu i używania i jest oznaczony znakiem CE. 6. Wypełnione załączniki nr 4 - 4A do siwz. 7. Dowód wniesienia / wpłacenia wadium..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalbp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek wykonawcy zamawiający udostępni siwz w formie papierowej, cena 20 zł, pok. 207 przy ul. Okopowej 3 lub za zaliczeniem pocztowym - cena 30 zł. Prośbę można przekazać na nr faksu 083/3428297.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2008 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny, ul. Okopowa 3, pok. 105, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt endoskopowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wideogastroskop zabiegowy (1 szt.), wideoduodenoskop zabiegowy (1szt.), kamera laparoskopowa do optyk sztywnych - głowica prosta (1 szt.), tor wizyjny: procesor wizyjny (1 szt.), źródło światła (1 szt.), monitor medyczny (1 szt.), ssak elektryczny (1 szt.), wózek endoskopowy (1 szt.), wyposażenie dodatkowe - akcesoria do oferowanych endofiberoskopów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.21.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Miernik siły kompresji piersi.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miernik siły kompresji piersi (1 szt.).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Usługa prowadzenia i obsługi punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych wraz z zagospodarowaniem odpadów do niego dostarczonych, na terenie miasta Biała Podlaska
- Budowa ul. Łowieckiej w Białej Podlaskiej
- Zakup i dostawę agregatów prądotwórczych do zasilania awaryjnego obiektów użyteczności publicznej i podmiotów istotnych dla funkcjonowania miasta Biała Podlaska
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni higienistki stomatologicznej, w ramach projektu AKTYWNA SZKOŁA 3
- "Remont dróg gminnych w Hrudzie, Ciciborze Dużym, Holi i drogi 100347L"
- Przeprowadzenie kursów na prawo jazdy kat. B wraz z egzaminami w ramach projektu pn. Wdrożenie programów rozwojowych szkół prowadzących kształcenie zawodowe w MOF Biała Podlaska
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa narzędzi chirurgicznych i części zużywalnych z przeznaczeniem dla Bloku Operacyjnego .
- Dostawa dwóch zestawów GNSS RTK z kontrolerem LTE
- Dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do 3 pracowni Technikum nr 1 w Żorach w ramach projektu pn. "Transformacja kształcenia w Technikum nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Żorach"
- Dostawa i montaż wyposażenia w Ruchomych Stacjach Monitoringowych
- "Zakup i dostawa urządzenia diagnostyczno-operacyjnego - zestawu laparoskopowego 3D - w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026"
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ APARATURY BADAWCZEJ DLA WOJSKOWEGO INSTYTUTU TECHNIKI INŻYNIERYJNEJ IM. PROF. JÓZEFA KOSACKIEGO
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





