To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-17
Kobierzyce: Budowa altany drewnianej w miejscowości Biskupice Podgórne w trybie zaprojektuj i wybuduj.
Numer ogłoszenia: 266807 - 2012; data zamieszczenia: 17.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 238263 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kobierzyce, al. Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie, tel. 071 3111215, faks 071 3111252.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa altany drewnianej w miejscowości Biskupice Podgórne w trybie zaprojektuj i wybuduj..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja zadania p/n /Budowa altany drewnianej w miejscowości Biskupice Podgórne w trybie zaprojektuj i wybuduj./ Zadanie obejmuje: Zaprojektowanie i wykonanie zadaszonej altany o konstrukcji drewnianej na działce 1/10 w miejscowości Biskupice Podgórne. Altana powinna być konstrukcji drewnianej, posadowiona na fundamentach na rzucie prostokąta o wymiarach ok. 8 m x 6 m, otoczona z trzech stron ażurowymi ścianami osłonowymi, pokryta dachem spadzistym wraz odwodnieniem dachu rynnami, powinna posiadać posadzkę wykonaną z kostki betonowej typu POLBRUK lub innej /równoważnej/ na podsypce z miału kamiennego gr. 5 cm oraz podsypce z piasku o gr. ok. 20 cm, piasek zagęszczany mechanicznie. Wyposażenie altany stanowić będą dodatkowo drewniane 4 ławo - stoły o konstrukcji stalowej z wypustami do mocowania do podłoża (patrz. poglądowa wizualizacja - załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ). Parametry ławo-stołów: - wymiar główny 180 x145 cm - wysokość 72 cm - wysokość siedziska 45 cm - wysokość oparcia 35 cm - szerokość siedziska 45 cm - materiał na siedziska i oparcia: drewno sosnowe o grubości 27-28 mm Ze względu na funkcję, w altanie Wykonawca zamontuje hermetyczną instalację oświetleniową - lampami podwieszonymi do stropu a także elektryczne gniazdo zasilające. Zakładane parametry altany: - Powierzchnia zabudowy ok. 50,00 m2 - Wysokość 4,35 m - Kubatura budynku ok. 220,00 m3 Dokumentacja projektowa powinna zostać opracowana przez Wykonawcę w wersji drukowanej oraz elektronicznej (części opisowej i obliczeniowej - edytor tekstu i arkusz kalkulacyjny, lub PDF, cześć rysunkowa - plik dwg lub PDF ), oraz powinna zawierać: - projekt budowlany oraz wykonawczy wraz ze wszystkimi projektami branżowymi (ogólnobudowlany, elektryczny, geotechnika) - 4 szt., - STWiOR - 4 szt., - pozwolenie na budowę z klauzulą ostateczności, - pozwolenie na użytkowanie lub potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia bez sprzeciwu złożonego przez PINB, - przedmiar robót. Całość w/w dokumentacji projektowo - technicznej w wersji elektronicznej - w formie PDF na płytce CD - 1 egz., Szczegółowy zakres robót i sposób wykonania zadania zawarty jest w PROGRAMIE FUNKCJONALNO-UŻYTKOWYM, wykonanym przez: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe FTM Tomasz Murmyło, ul. Chmielna 1a 51-209 Wrocław (Regon 020387621; NIP 894-281-39-54) i stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ. Dokumentację przed rozpoczęciem robót należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego w formie pisemnej i elektronicznej. UWAGA: Koncepcję projektu należy uzgodnić z Zamawiającym. Do Wykonawcy należy ponadto (w pełnym zakresie zadania): 1) Wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej wraz z mapami geodezyjnymi powykonawczymi potwierdzonymi w Zasobie Geodezyjnym - 2 kpl. 2) Wykonawca zapewnia stałą, pełną obsługę geodezyjną, w szczególności: - wytyczenie projektowanych elementów w terenie - kontrola posadowienia wytyczonych elementów względem granic nieruchomości przylegających do prowadzonej inwestycji (markowanie granic o ustalonych punktach granicznych) - w miejscach w których brak jest jednoznacznych danych geodezyjnych co do przebiegu granic, okazanie granic w celu jednoznacznego wytyczenia projektowanych elementów - pomiar powykonawczy z określeniem zgodności przebiegu do dokumentacji projektowej; 3) Po stronie Wykonawcy leży spełnienie w imieniu inwestora wszelkich formalności i warunków zawartych w decyzjach i uzgodnieniach, w tym także wykonanie i zatwierdzenie tymczasowego projektu organizacji ruchu - w przypadku konieczności jego sporządzenia, uzyskanie zezwoleń na zajęcie pasów dróg. 4) Należy wycenić i ująć w wycenie wszystkie koszty związane z realizacją zadania tj. np. wynikające z opisu przedmiotu zamówienia, wykonania dokumentacji projektowo-technicznej jak również inne koszty towarzyszące np: wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, projektu organizacji placu budowy wraz z jego późniejszą likwidacją, wykonania w uzgodnieniu z Zamawiającym niezbędnych dróg dojazdowych, organizacji ruchu, doprowadzenia mediów na czas budowy, usunięcia kolizji, oznakowania, ogrodzenia i zabezpieczenia budowy, obsługi geodezyjnej (w szczególności: wytyczenie projektowanych elementów w terenie; kontrola posadowienia wytyczonych elementów względem granic nieruchomości przylegających do prowadzonej inwestycji (markowanie granic o ustalonych punktach granicznych); w miejscach w których brak jest jednoznacznych danych geodezyjnych co do przebiegu granic, okazanie granic w celu jednoznacznego wytyczenia projektowanych elementów; pomiar powykonawczy z określeniem zgodności przebiegu do dokumentacji projektowej), koszty utrzymania zaplecza budowy, koszty związane z odbiorami wykonanych robót, koszty wynikające z warunków uzgodnień i decyzji oraz koszty wymiany gruntu, odwodnienia wykopów, naprawy i odbudowy dróg, zagęszczenia gruntu, zajęcia pasa dróg publicznych (nie dotyczy ew. zajęcia pasa na potrzeby umieszczenia urządzeń obcych - po stronie Zamawiającego), koszty uzyskania niezbędnych decyzji, zezwoleń, pozwoleń, koszty wykonania i zatwierdzenia tymczasowego projektu organizacji ruchu, ostatecznego pozwolenia na budowę, pozwolenia na użytkowanie itd. 5) Wykonawca zobowiązany będzie do ścisłej współpracy z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego. 6) Wykonawca zobowiązany jest do działania w imieniu Zamawiającego w czynnościach związanych z włączeniem obiektu do sieci energetycznej, a w tym wykonania czynności technicznych i formalnych. 7) Wykonawca uzyska w imieniu Zamawiającego wymagane zezwolenia związane z użytkowaniem obiektu z pozwoleniem na użytkowanie włącznie (jeżeli jest to konieczne) lub potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia bez sprzeciwu złożonego przez PINB. 8) W ramach zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami Wykonawca opracuje instrukcję przeciwpożarową a także wyposaży w sprzęt p-poż budynek altany. 9) Wszelkie roboty dodatkowe, zamienne powinny być opisane w przygotowanym przez Wykonawcę protokole konieczności i niezwłocznie przedstawione wraz ze szczegółową wyceną do akceptacji Inspektorowi nadzorowi a następnie Zamawiającemu. 10) Wykonawca opracuje dokumentację powykonawczą w oprawionych, opisanych i zaopatrzonych w spis treści 2 egzemplarzach w skład, której wejdą m. in. dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów, potwierdzonych klauzulą ze zostały wbudowane na prezentowanej budowie, protokoły badań i prób, oświadczenie kierownika budowy, geodezyjna mapa powykonawcza, dokumentacja fotograficzna. Ponadto Wykonawca przekaże komplet dokumentacji projektowej z naniesionymi ew. zmianami zaakceptowanymi przez nadzór autorski i inspektora nadzoru. 11) Wykonawca zobowiązany będzie na swój koszt do przeprowadzenia na bieżąco badań zagęszczenia gruntów (w tym podsypki, zasypki) i okazywania ich na żądanie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego; 12) Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia prac w sposób minimalizujący szkody na przyległych działkach. O terminie wejścia na działkę i prowadzenia prac Wykonawca poinformuje właścicieli działek z 1-tygodniowym wyprzedzeniem a po zakończeniu robót przed odbiorem końcowym zadania Wykonawca zobowiązuje się uzyskać i przedłożyć Zamawiającemu oświadczenia właścicieli działek, że nie wnoszą oni roszczeń w związku z przeprowadzonymi robotami; 13) Zamawiający informuje, że wywóz urobku przy robotach ziemnych będzie miał miejsce na teren składowiska w miejscowości Tyniec n/ Ślęzą na podstawie kart odpadów ( wydanych w Urzędzie Gminy Kobierzyce ). Składowanie ziemi i gruzu jest nieodpłatne. Wykonawca zapewni własny transport na miejsce przeznaczenia oraz sprzęt do formowania gromadzonego gruntu i poniesie koszty z tym związane. 14) Wykonawca w imieniu Zamawiającego wystąpi o dziennik budowy. 15) Wykonawca w imieniu Zamawiającego winien złożyć do PINB we Wrocławiu zawiadomienie o zakończeniu robót budowlanych oraz uzyskać potwierdzenie o nie zgłoszeniu sprzeciwu lub pozwolenie na użytkowanie - jeśli będzie wymagane. 16) Do Wykonawcy należy pełnienie nadzoru autorskiego. Nadzór archeologiczny leży po stronie Zamawiającego. Wszystkie wykonane roboty oraz materiały muszą odpowiadać wymaganiom PN-EN, posiadać wymagane atesty i dopuszczenia oraz muszą być zgodne ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Jeżeli w niniejszej SIWZ pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wykonawca w takim przypadku może zaoferować przedmioty /równoważne/. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawca musi załączyć dane techniczne wykazujące ich parametry oraz odpowiednie obliczenia. Na Wykonawcy leży obowiązek udowodnienia, iż przedstawione w ofercie materiały i urządzenia są równoważne w stosunku do przedstawionych w SIWZ. Wykaz materiałów i urządzeń równoważnych wraz z danymi technicznymi wykazującymi ich parametry oraz odpowiednimi obliczeniami winien stanowić załącznik do oferty. Oceny równoważności materiałów i urządzeń Zamawiający będzie dokonywał na etapie oceny ofert. Gdy wystarczajace będą parametry, Zamawiający nie będzie wymagał obliczeń..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.26.24.10 - Wznoszenie konstrukcji budynków 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 39.10.00.00 - Meble 39.12.12.00 - Stoły 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- /PMK-BUD/ Paulina Burdek, ul. Benedyktyńska 6, 30-398 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 97560,97 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 68000,00
Oferta z najniższą ceną: 68000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 95000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI KOBIERZYCE
więcej: przetargi KOBIERZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyszkolnej hali sportowej wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym, łącznikiem ze szkołą oraz wyposażeniem w miejscowości Leszczyny
- Budowa ścieżek rowerowych w Gminie Czerniejewo - w ramach Programu Funkcjonalno-Użytkowego [PFU]
- Przebudowa drogi gminnej nr 135504B w miejscowości Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
- "Modernizacja infrastruktury przedszkolnej w gminie Waśniów" (postępowanie powtórzone)
- ZP/04/2025 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Cieninie Kościelnym
- Modernizacja pomieszczenia pralni w budynku internatu wraz z zakupem wyposażenia.
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.