eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Świadczenie usług telekomunikacyjnych i dostępu do internetu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-08

Kraków: Świadczenie usług telekomunikacyjnych i dostępu do internetu
Numer ogłoszenia: 266366 - 2014; data zamieszczenia: 08.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Straż Miejska Miasta Krakowa , ul. Dobrego Pasterza 116, 31-416 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 68 82 154, faks 12 68 82 292.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.krakow.pl/?bip_id=33&mmi=12593

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług telekomunikacyjnych i dostępu do internetu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi telekomunikacyjne, które zapewnią: 1. Transmisję danych pomiędzy siedzibami Straży Miejskiej Miasta Krakowa. 2. Łączność telefoniczną z zachowaniem dotychczasowych numerów. 3. Stały dostęp do internetu. 1. Transmisja danych pomiędzy siedzibami Straży Miejskiej Miasta Krakowa Zamawiający wymaga zastosowania technologii przewodowej, dopuszcza jednak zastosowanie łączy radiowych pod warunkiem, iż nie będą wykorzystywane częstotliwości radiowe ogólnodostępne nielicencjonowane. Przedmiotem zamówienia są usługi transmisji danych IP VPN z wykorzystaniem technologii MPLS dla Straży Miejskiej Miasta Krakowa łączącej wszystkie siedziby z budynkiem głównym w jedną sieć Intranet, w skład której wchodzą: a) lokalizacja centralna (budynek główny) zlokalizowana przy ul. Dobrego Pasterza 116 w Krakowie odpowiedzialna głównie za agregację ruchu z pozostałych 6 lokalizacji, b) 6 lokalizacji zdalnych (siedziby) rozmieszczonych na terenie Miasta Krakowa: ul. Stachiewicza 3 os. Centrum C 9 ul. Na Kozłówce 25 ul. Cechowa 19 ul. Walerego Sławka 10 os. Na Stoku 1 Wykonawca usług jest zobowiązany do instalacji i uruchomienia łączy dostępowych dla: lokalizacji centralnej - usługa transmisji danych łączem symetrycznym gwarantowanym o przepustowości 40 Mb/s 6 lokalizacji zdalnych - usługa transmisji danych łączem symetrycznym gwarantowanym o przepustowości 10 Mb/s Transmisja danych ma umożliwić komunikację pomiędzy każdą z lokalizacji tzn. w układzie każdy z każdym. Wymagane jest, aby oferowana usługa MPLS była z pełną gwarancją pasma i zapewniała wsparcie dla jakości usług Quality of Service (QoS) oraz klas usług Class of Service (CoS) wraz z możliwością bezpłatnych zmian parametrów dla klas usługowych (głos, aplikacje, dane). Usługa IP VPN/MPLS musi zapewniać transmisję danych z wykorzystaniem minimum 5 klas ruchu CoS we wszystkich lokalizacjach. Zamawiający może elastycznie dobierać pasmo dla poszczególnych klas. Sposób priorytetyzacji pakietów IP (przydziału do klas CoS) na podstawie adresów IP, numerów portów TCP/UDP, wartości DSCP i IP Precedence, analizy na poziomie aplikacyjnym lub dowolnej kombinacji, zostanie uzgodniony z przedstawicielami Zamawiającego po dokonaniu wyboru Wykonawcy. Wymagane jest, aby zmiany w rozdziale pasm na liczbę dostępnych klas i przypisywanie portów TCP/UDP do klas były procesem elastycznym i bezpłatnym, wykonywanym wyłącznie na zlecenie Zamawiającego. Zlecenia w/w zmian będą przekazywane Wykonawcy za pomocą poczty elektronicznej (e-mail) przez upoważnionych pracowników Zamawiającego, a czas realizacji nie będzie przekraczał 5 dni od momentu otrzymania zlecenia. Zmawiający nie przewiduje wprowadzenia więcej, niż pięciu zmian dla każdego portu w okresie trwania umowy. Wykonawca dostarczy wymagany końcowy sprzęt aktywny (routery CE) dla wszystkich lokalizacji Zamawiającego. Wyżej wymieniony końcowy sprzęt pozostaje własnością Wykonawcy oraz będzie przez niego zarządzany przez okres realizacji Przedmiotu zamówienia. Miejscem dostarczenia usługi będą pomieszczenia, w których zainstalowane będą urządzenia końcowe (routery CE). Są to pomieszczenia techniczne, w których zlokalizowane są węzły telekomunikacyjne Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza zmian adresacji sieci LAN w swoich lokalizacjach. Zamawiający wskaże parametry techniczne obecnie istniejącej sieci do przeniesienia do nowo tworzonej sieci. Zaproponowane rozwiązanie powinno zapewniać: prywatność i wysoki poziom bezpieczeństwa oraz izolację różnych VPN konfigurowanych przez Wykonawcę usług. Wykonawca nie będzie w żadnym miejscu sieci, będącej Przedmiotem zamówienia i służącej do transmisji danych Zamawiającego, używał zasobów ogólnodostępnej sieci Internet, ogólnodostępnych sieci bezprzewodowych, połączeń telefonicznych publicznych sieci komórkowych GSM oraz połączeń telefonicznych publicznych sieci przewodowych; brak ograniczeń, co do rodzaju przesyłanych danych. Wykonawca w ramach usługi zapewni jakość usług określonych w tabeli nr 1 i 2 dla wszystkich lokalizacji Wykonawca zobowiązuje się do zachowania parametrów jakościowych świadczonej usługi, przy założeniu obciążenia pasma poniżej 80%, dla podłączonych lokalizacji, według warunków określonych w tabeli. Tabela 1: Parametry jakościowe dla świadczonej usługi (parametry nie gorsze, niż). L.p. parametr relacja wartości progowe 1 opóźnienie pakietu Parametr w relacji lokalizacja - lokalizacja (router CE - router CE) klasa A* < 38 ms klasa B* < 25 ms 2 utrata pakietów klasa A* < 0,1% klasa B* < 0,2% klasa C* < 1,5% 3 zmienność opóźnienia pakietów klasa A* < 20ms * klasa A, B, C - to przykładowe nazwy klas usługi MPLS Wykonawca zobowiązuje się do zachowania parametrów czasowych świadczonej usługi dla każdej z podłączonych lokalizacji, według warunków określonych w tabeli 2. Tabela 2: Parametry czasowe dla świadczonej usługi. L.p. parametr definicja wartość progowa 1 czas reakcji na awarię Czas, w którym Wykonawca, w odniesieniu do zgłoszonej przez Zamawiającego Awarii lub Usterki w danej lokalizacji, potwierdzi przyjęcie zgłoszenia SMS-em lub drogą e-mail oraz określi czas usunięcia problemu. 2 h 2 czas usunięcia awarii Czas, w którym Wykonawca przywróci w danej lokalizacji sprawne działanie usługi. 12h 3 roczna dostępność usługi % czasu w ciągu roku, w którym w danej lokalizacji była zapewniona usługa z zachowaniem parametrów jakościowych. 99,7% Raporty Zamawiający wymaga dostępu on-line do danych w systemie Wykonawcy w celu weryfikacji i potwierdzenia jakości dostarczonych usług. Dostęp do danych statystycznych z podziałem na lokalizacje (po adresie IP lub adresie lokalizacji usługi). System udostępni w formie graficznej i tabelarycznej m. in. następujące parametry sieci i urządzeń końcowych (routerów CE) w trybie on-line (odświeżanie danych nie rzadziej, niż co 5 minut): topologię sieci z nazwami routerów CE i adresami IP portów Ethernet, statystykę pracy routerów CE (ilość i długość przerw w pracy, utraty pakietów, pakiety odrzucone, opóźnienia pakietów itp.), statusu łączy, informację o czasie usterek i awarii - data, czas, możliwość generowania dobowych, miesięcznych i rocznych raportów z parametrów jakościowych i czasowych (SLA). 2. Łączność telefoniczna Zamawiający wyklucza stosowanie łączy bezprzewodowych Wykonawca zapewni łączność telefoniczną w zakresie połączeń telefonicznych lokalnych, strefowych, międzystrefowych, międzynarodowych, do sieci komórkowych, z numerami specjalnymi itp. przy pomocy: a) 2 linii cyfrowych ISDN 2B+D, b) 1 linii ISDN PRA 30B+D (200 DDI), c) 1 linii analogowej (PSTN). Ruch połączeń wychodzących odbywać się ma poprzez centralę telefoniczną, głównie przez łącze PRA według poniższej szacunkowej ilości: a) lokalne i strefowe - ok. 5000 min/mies, b) międzystrefowe - ok. 1000 min/mies, c) do sieci komórkowych - ok. 60 min/mies, w tym: do sieci Plus, Orange i T-Mobile - 50 min/mies, do sieci Play, Polsat i pozostałych - 10 min/mies, d) międzynarodowe - ok. 3 min/mies. Podane ilości minut należy traktować szacunkowo i nie stanowią one zobowiązania Zamawiającego do utrzymania podanej struktury ruchu w czasie realizacji umowy. Wymagania: Zamawiający wymaga zachowania dotychczasowych numeracji na wszystkich liniach. Wykaz numerów telefonów wraz z lokalizacjami: 2 linie cyfrowe ISDN 2B+D 124110045; 124137703- ul. Dobrego Pasterza 116 1 linia cyfrowa ISDN 30B+D 126882100 (200DDI /100-299/) - ul. Dobrego Pasterza 116 1 linia analogowa 124138829 - ul. Dobrego Pasterza 116 wszystkie linie są podłączone do centrali telefonicznej będącej w posiadaniu Zamawiającego. Centrala Telefoniczna Alcatel - OmniPCX Enterprise. Wykonawca zapewni pełną integrację zainstalowanych urządzeń z tą centralą, usługi, których koszt nie został określony w ofercie realizowane będą za cenę nie wyższą, niż ustalona w publicznej, ogólnodostępnej ofercie Wykonawcy dla danej usługi, jedna i jednolita (bez względu na porę dnia) dla wszystkich numerów telefonicznych stawka za połączenia do krajowych sieci stacjonarnych (bez względu na to, czy są to połączenia lokalne, strefowe czy międzystrefowe), Wykonawca zapewni sekundowe naliczanie czasu realizowanych rozmów telefonicznych w każdym rodzaju ruchu bez naliczania opłaty początkowej (nie dopuszcza się taryf zawierających jakiekolwiek opłaty za inicjację połączenia), Wykonawca zapewni możliwość wykonywania bezpłatnych połączeń na numery alarmowe - (np. 112, 997, 998, 999), Zamawiający nie dopuszcza stosowania technologii alternatywnej VOIP, numerów dostępowych, bramki GSM, jako pośredniej do realizacji usług głosowych, usługi muszą być świadczone zgodnie z obowiązującymi przepisami, a parametry techniczne łączy, linii telekomunikacyjnych, na których świadczony będzie dostęp do usług telekomunikacyjnych, muszą być zgodne z obowiązującymi normami przez cały czas obowiązywania umowy, Zamawiający będzie ponosił tylko opłaty za faktycznie zrealizowane połączenia, Wykonawca zapewni bezpłatne dane bilingowe dla każdego numeru w formie elektronicznej. Wykonawca ma zapewnić: maksymalny czas usunięcia awarii do 12 godzin zegarowych, maksymalny czas reakcji na awarię 2 godziny, gotowość służb technicznych do usunięcia awarii przez 24 godziny na dobę we wszystkie dni w roku. 3. Stały dostęp do internetu Zamawiający wyklucza stosowanie łączy bezprzewodowych Wykonawca będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi stałego dostępu do internetu w lokalizacji - ul. Dobrego Pasterza 116, bez limitu czasu i przesyłanych danych o następujących parametrach: a) dostęp symetryczny gwarantowany o przepustowości min 100 Mb/s. Minimum cztery stałe adresy IP z puli adresów publicznych. Instalacja na linii dedykowanej (bez korzystania z usługi telefonicznej). Usługa zakończona urządzeniem końcowym, umożliwiającym podłączenie bezpośrednio do sieci LAN Zamawiającego, b) dostęp w technologii ADSL - łącze o przepustowości min 10/1 Mb/s do/od sieci Zamawiającego. Dynamicznie przydzielany adres IP. Instalacja na linii PSTN wskazanej przez Zamawiającego, dopuszczalna jest instalacja na linii dedykowanej (bez korzystania z usługi telefonicznej) pod warunkiem, iż jest to po innej sieci, niż zaproponowany dostęp z pkt a) Usługa zakończona urządzeniem końcowym, umożliwiającym podłączenie usługi do sieci LAN Zamawiającego. Wykonawca ma zapewnić: maksymalny czas usunięcia awarii do 12 godzin zegarowych, maksymalny czas reakcji na awarię 2 godziny, gotowość służb technicznych do usunięcia awarii przez 24 godziny na dobę we wszystkie dni w roku. Pozostałe kryteria dla całości zamówienia a) Wykonawca musi zapewnić możliwość podłączenia (na zasadzie bezpłatnego przeniesienia z istniejącej) wskazanych usług do innej dowolnej lokalizacji na terenie Krakowa - w miarę posiadanych warunków technicznych; b) urządzenia końcowe będą własnością Wykonawcy, wypożyczone Zamawiającemu na czas świadczenia usługi; c) Wykonawca odpowiada za sprawne przejęcie wszystkich danych (numerów, adresów IP) oraz uzyskanie wszystkich pozwoleń i opinii niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia (ze szczególnym zwróceniem uwagi na budynek Centrum C9, dla którego w przypadku konieczności umieszczenia na nim urządzeń, wymagana jest opinia Miejskiego Konserwatora Zabytków); d) Wykonawca ponosi wszelkie inne koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, e) Wszelkie prace modernizacyjne w sieci Wykonawcy muszą być zgłaszane i uzgadniane z Zamawiającym na minimum 3 dni robocze przed rozpoczęciem prac; f) obecny Operator usług to Orange Polska S.A. oraz Netia S.A. W przypadku innego operatora niż obecny, Wykonawca przeprowadzi, bez powodowania przerw w pracy bezpłatnie procedurę przeniesienia wszelkich wymaganych parametrów do własnej sieci; g) każda instalacja zakończona będzie podpisaniem stosownego protokołu wg wzoru Wykonawcy; h) wszelkie koszty funkcjonowania serwisu ponosi Wykonawca; i) szczegółowe postanowienia dotyczące trybu postępowania reklamacyjnego zawierać powinny stosowne Regulaminy świadczenia usług telekomunikacyjnych, stanowiące załączniki do umowy, przy założeniu pierwszeństwa zapisów SIWZ oraz umowy; j) Zamawiający wymaga uruchomienia usług od 1 listopada 2014 r. Wymagany okres świadczenia usługi: do 31 października 2016 r. z zastrzeżeniem, że umowa ulegnie wcześniejszemu rozwiązaniu z chwilą osiągnięcia w sumie maksymalnej wartości umownej brutto w wysokości .......... zł; k) dla potrzeb wykonania testów, pomiarów i konfiguracji, Zamawiający wymaga, by usługa została uruchomiana na min 5 dni roboczych przed dniem 1 listopada 2014 roku; l) dostarczanie faktury (faktur) dla wszystkich usług za dany okres rozliczeniowy tj. od 1 do ostatniego każdego miesiąca. Faktura powinna zawierać wyszczególnioną pozycję zawierającą wysokość opłat związanych z dostępem do internetu oraz specyfikacje zawierające ceny jednostkowe netto/brutto za każdy zrealizowany element składowy usługi. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 64.21.00.00 - Usługi telefoniczne i przesyłu danych 72.40.00.00 - Usługi internetowe Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.00.00-1, 72.40.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w kwocie: 8000,00 zł (osiem tysięcy zł 00/100); 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy, przy czym wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić: - przelewem na rachunek Zamawiającego: 03 1240 4722 1111 0010 3082 8712 prowadzony w Banku Pekao S. A.; - przed upływem terminu składania ofert (decyduje termin wpływu środków na rachunek Zamawiającego, tj. data i godzina zaksięgowania operacji przez Bank Zamawiającego); - wadium może być wpłacone wyłącznie w złotych (PLN). 3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez PARP, należy wnieść poprzez złożenie oryginału odpowiednich dokumentów w kasie Straży Miejskiej Miasta Krakowa, ul. Dobrego Pasterza 116, 31-416 Kraków, II piętro. Kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem oraz pokwitowanie złożenia oryginału w kasie SMMK należy dołączyć do oferty. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą Wykonawcy, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty. 4. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z przepisami ustawy, lub zatrzyma w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy. 5. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 6. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami, w przypadku, gdy Wykonawca: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami, wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych wydane przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej , o którym mowa w przepisach ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo Telekomunikacyjne (tekst jednolity: Dz. U. z 2014 r. poz. 243). Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy oraz aktualnego zaświadczenia o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych wydanego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, o którym mowa w przepisach ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo Telekomunikacyjne.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi metodą spełnia/nie spełnia - na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Oprócz oświadczenia, dla oceny warunku wiedzy i doświadczenia, wymagane jest od Wykonawcy udokumentowane, należycie wykonane, minimum dwie usługi transmisji danych w technologii MPLS dla min 5 lokalizacji, o wartości co najmniej 50 tys. zł brutto każda z nich, w ciągu ostatnich 3 lat, a gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie oraz udokumentowane, należycie wykonane, minimum dwie usługi symetrycznego gwarantowanego dostępu do internetu o przepustowości min 100 Mb/s, w ciągu ostatnich 3 lat, a gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi metodą spełnia/nie spełnia - na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Wykonawca może przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi metodą spełnia/nie spełnia - na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi metodą spełnia/nie spełnia - na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w okresie jej obowiązywania w zakresie lokalizacji miejsca świadczenia usług.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.krakow.pl/?bip_id=33&mmi=12593
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Straż Miejska Miasta Krakowa ul.Dobrego Pasterza 116 31-416 Kraków pok. 315.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Straż Miejska Miasta Krakowa ul.Dobrego Pasterza 116 31-416 Kraków pok. 315.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.