eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nieporęt › Zakup wraz z dostawą szczepionek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-23

Nieporęt: Zakup wraz z dostawą szczepionek
Numer ogłoszenia: 26597 - 2009; data zamieszczenia: 23.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Podleśna 4, 05-126 Nieporęt, woj. mazowieckie, tel. 0-22 772 32 13, 772 32 05, faks 0-22 772 32 13, 772 32 05.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.nieporet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą szczepionek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje zakup wraz z dostawą szczepionek: SZCZEPIONKA OPIS SZCZEPIONKI SZACUNKOWA ILOŚĆ SZCZEPIONEK DANEGO RODZAJU W TRAKCIE TRWANIA UMOWY INFORMACJA DODATKOWA Szczepionka nr 1 Szczepionka przeciw błonicy, tężcowi, krztuścowi (acelularna), polio (inaktywowana) i Haemophilus influezae typ B. Przeznaczona dla dzieci od 2 miesiąca życia w schemacie szczepienia pierwotnego - 3 dawki i dawka uzupełniająca w drugim rok użycia. Opakowanie: ampułkostrzykawka po 0,5 ml z zawiesiną (DTPa-IPV) + fiolka z liofilizatem (Hib) + 2 igły (jedna do pobrania zawiesiny z fiolki, druga do wstrzyknięcia). - szacunkowa ilość 150 szt. Realizacja zakupu wraz z dostawą szczepionki nr 1 rozpocznie się nie wcześniej niż od 1 lipca 2009r. Szczepionka nr 2 Szczepionka skojarzona przeciw błonicy, tężcowi i krztuścowi (acelularna), wirusowemu zapaleniu wątroby typu B (rekombinowana), poliomyelitis (inaktywowana) oraz przeciwko zakażeniom Haemophilus influezae typu B (skoniugowana) Opakowanie: ampułkostrzykawka 0,5 ml + 2 igły (jedna do pobrania zawiesiny z fiolki, druga do wstrzyknięcia). - szacunkowa ilość 50szt. Realizacja zakupu wraz z dostawą szczepionki nr 2 rozpocznie się nie wcześniej niż od 1 lipca 2009r. Szczepionka nr 3 Szczepionka przeciwko pneumokokom PCV- 7 . Szczepionka pneumokokowa sacharydowa skoniugowana, sprzężona, adsorbowana. Przeznaczona dla dzieci od 2 miesiąca życia. Opakowanie: ampułkostrzykawka 0,5 ml z igłą -szacunkowa ilość 60szt. Szczepionka nr 4 Szczepionka przeciwko meningokokom typu C zawierająca polisacharyd Neisseria meningitidis C (szczep C 11) sprzężony z toksoidu tężcowego i adsorbowanego na wodorotlenku glinu. Przeznaczona dla dzieci od 3 miesiąca życia Opakowanie: ampułkostrzykawka 0,5 ml - szacunkowa ilość 50szt. Szczepionka nr 5 Rekombinowana szczepionka przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B zawierająca 20 mikrogramów antygenu HbS absorbowanego na wodorotlenku glinu dla osób powyżej 15 roku życia. Opakowanie: fiolka 1 ml lub ampulkostrzykawka 1 ml - szacunkowa ilość 200szt. Szczepionka nr 6 Szczepionka zawierająca 720 j. ELISA inaktywowanego wirusa wzw A, dla osób powyżej 1 roku życia do 18 roku życia włącznie, Opakowanie: ampułkostrzykawka 0,5 ml + 1 igła - szacunkowa ilość 20szt. Szczepionka nr 7 Szczepionka zawierająca 1440 j. ELISA inaktywowanego wirusa wzw A, dla osób od 19 roku życia Opakowanie: ampułkostrzykawka 1 ml + 1 igła - szacunkowa ilość 10szt. Szczepionka nr 8 Szczepionka przeciw grypie typu split . Opakowanie: ampułkostrzykawka 0,5 ml + igła - szacunkowa ilość 100szt. Szczepionka nr 9 Szczepionka przeciw wirusowi brodawczaka ludzkiego HPV do podania w schemacie, w którym podanie trzech dawek szczepionki obejmie okres 7 miesięcy. Zamawiający wymaga zastosowania w szczepionce innowacyjnego technologicznie Systemu Adiuwantowego oraz co najmniej pięcioletnich i nadal trwających badań klinicznych dotyczących skuteczności szczepionki. Opakowanie: ampułkostrzykawka 0,5 ml + igła do wstrzyknięcia - szacunkowa ilość 210szt. 3. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją, opisem zawierającym wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpieczeństwa użytkowania, sposobu przechowywania i terminów ważności. Wymagania te muszą znajdować się na, lub w opakowaniu w formie ulotki, w zależności której szczepionki oferta dotyczy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 4. Oferowana przez Wykonawcę szczepionki muszą być dopuszczona do obrotu i stosowana na terenie Polski na podstawie wpisu do rejestru środków farmaceutycznych lub materiałów medycznych ( dokument do wglądu na każde żądanie Zamawiajacego). 5. Termin ważności oferowanych produktów nie może być krótszy niż 6 miesięcy. 6. Wykonawca pokrywa koszty transportu oraz odpowiada za prawidłowe warunki przewozu przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego. 7. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania wybranego asortymentu według zamówienia złożonego telefonicznie lub faksem przez Zamawiającego, określającego ilość oraz termin realizacji. 8. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia zamówionego asortymentu w terminie 5 dni od złożenia zamówienia. 9. Zamówienie należy realizować sukcesywnie przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. 10. Wykonawca zagwarantuje niezmienność cen przez cały okres obowiązywania umowy. 11. Określone w SIWZ szacunkowe ilości mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy ze względu na zmniejszone lub zwiększone zapotrzebowanie Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia. 12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany wielkości dostaw lub rezygnacji z wcześniej złożonego zamówienia, a zmiana ta nie będzie powodować roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00 - Szczepionki 33.65.16.10 - Szczepionki przeciw dyfterytowi-kokluszowi-tężcowi 33.65.16.20 - Szczepionki przeciw dyfterytowi-tężcowi 33.65.16.60 - Sczepionki przeciw grypie 33.65.16.70 - Szczepionki przeciw polio 33.65.16.80 - Szczepionki przeciwko zapaleniu wątroby typu B .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.03.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: brak

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. : 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust 1 ww. ustawy, jeżeli Wykonawca złoży: 1) oświadczenie, że spełnia wymogi określone przez art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) pozostałe dokumenty i oświadczenia określone w pkt. XI niniejszej SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa w postępowaniu następujące dokumenty i oświadczenia: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS, potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 oraz pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; 4) oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), złożone zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do SIWZ, 5) oświadczenie, że posiadają świadectwa dopuszczenia wyrobu do stosowania na rynku polskim i na każde żądanie przedstawią Zamawiającemu, złożone zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 4 do SIWZ, 2. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 3. Dokumenty sporządzane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zastosowanie znajduje § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.nieporet.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej z siedzibą: 05-126 Nieporęt, ul. Podleśna 4 pok 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej z siedzibą: 05-126 Nieporęt, ul. Podleśna 4 pok 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.