Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-23
Lublin: Wykonanie i dostarczenie materiałów informacyjno - promocyjnych
Numer ogłoszenia: 265818 - 2012; data zamieszczenia: 23.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Centrum Badań Naukowych i Funduszy Zewnętrznych , pl. Marii Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 537 52 07, faks 81 537 54 61.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.przetargi.umcs.lublin.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostarczenie materiałów informacyjno - promocyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Wykonanie i dostarczenie materiałów informacyjno-promocyjnych. Część 1. Wykonanie materiałów informacyjno- promocyjnych: Zadanie nr 1: dodruk katalogów informacyjnych szt. 500 Zadanie nr 2: zaprojektowanie i wydruk papieru firmowego zgodnie z nowo obowiązującą Księgą Identyfikacji Wizualnej UMCS szt. 4000. Część 2. Wykonanie tablic informacyjnych: projekt graficzny, wydruk i wyklejenie na płycie PCV wraz z zabezpieczeniem wydruku laminatem, demontaż starej tablicy i montaż nowo wykonanej tablicy Zadanie nr 1: małe tabliczki wewnętrzne szt. 2 Zadanie nr 2: duża tablica zewnętrzna szt. 1 Część 3. Ekspozycję plakatów projektu (plakat ogólny i plakat Studia Wschodnioeuropejskie) w pojazdach komunikacji miejskiej w Lublinie Zadanie nr 1: Ekspozycja plakatów- plakat Studia Wschodnioeuropejskie Zadanie nr 2: Ekspozycja plakatów- plakat ogólny projektu Wszystkie części muszą być wykonane zgodnie z wymaganiami jakościowo- technicznymi określonymi w części II opisu przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00-9, 79.34.10.00-6, 79.34.20.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania uprawnień
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
nie dotyczy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.przetargi.umcs.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UNIWERSYTET MARII CURIE-SKŁODOWSKIEJ, ul. Sowińskiego 12, 20-040 Lublin, Biuro projektu: UMCS dla rynku pracy i gospodarki opartej na wiedzy, pokój 9.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2012 godzina 11:00, miejsce: UNIWERSYTET MARII CURIE-SKŁODOWSKIEJ, ul. Sowińskiego 12, 20-040 Lublin, Biuro projektu: UMCS dla rynku pracy i gospodarki opartej na wiedzy, pokój 9.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie prowadzone jest w ramach realizacji projektu: UMCS dla rynku pracy i gospodarki opartej na wiedzy, nr POKL.04.01.01-00-362/10 współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie materiałów informacyjno- promocyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie materiałów informacyjno- promocyjnych: Zadanie nr 1: dodruk katalogów informacyjnych szt. 500 Zadanie nr 2: zaprojektowanie i wydruk papieru firmowego zgodnie z nowo obowiązującą Księgą Identyfikacji Wizualnej UMCS szt. 4000..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00-9, 79.34.10.00-6, 79.34.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie tablic informacyjnych: projekt graficzny, wydruk i wyklejenie na płycie PCV wraz z zabezpieczeniem wydruku laminatem, demontaż starej tablicy i montaż nowo wykonanej tablicy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie tablic informacyjnych: projekt graficzny, wydruk i wyklejenie na płycie PCV wraz z zabezpieczeniem wydruku laminatem, demontaż starej tablicy i montaż nowo wykonanej tablicy Zadanie nr 1: małe tabliczki wewnętrzne szt. 2 Zadanie nr 2: duża tablica zewnętrzna szt. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00-9, 79.34.10.00-6, 79.34.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Ekspozycję plakatów projektu (plakat ogólny i plakat Studia Wschodnioeuropejskie) w pojazdach komunikacji miejskiej w Lublinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ekspozycję plakatów projektu (plakat ogólny i plakat Studia Wschodnioeuropejskie) w pojazdach komunikacji miejskiej w Lublinie Zadanie nr 1: Ekspozycja plakatów- plakat Studia Wschodnioeuropejskie Zadanie nr 2: Ekspozycja plakatów- plakat ogólny projektu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00-9, 79.34.10.00-6, 79.34.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Aktualizacja, opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego w obiektach administrowanych przez LCIT.
- Dostawa z montażem mebli do jednostek
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla KM PSP w Lublinie z podziałem na części (II)
- Organizacja i przeprowadzenie kursów kwalifikacyjnych prawo jazdy kat. B i prawo jazdy kat. T dla uczniów ze szkół Powiatu Lubelskiego w ramach projektu pn. "Czas zawodowców"
- Wykonanie ekspertyz stanu technicznego obiektów mostowych zlokalizowanych w ciągu drogi S12 w podziale na części
- Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych na Podsumowanie Roku Sportowego 2025
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie, realizacja i bieżące prowadzenie działań marketingowych i komunikacyjnych związanych z realizacją projektu współfinansowanego ze środków programu Interreg
- Opracowanie materiałów dydaktycznych wraz z dostawą materiałów biurowych, eksploatacyjnych i promocyjnych w ramach przedsięwzięcia pn. "Utworzenie i wsparcie funkcjonowania BCU"
- Warsztaty na rzecz podnoszenia wiedzy i świadomości o innowacyjności podmiotów DSI w ramach projektu "Innowacyjny Dolny Śląsk"
- "Kompleksowa realizacja działań informacyjno-promocyjnych projektu FEnIKS"
- Druk i dostawa publikacji popularyzujących informacje turystyczne o województwie łódzkim
- Inżynier kontraktu dla projektu pt.: Kanalizacja sanitarna miasta Zgierza wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków - Kontrakt nr 2.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





