To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-08-04
Kielce: Opracowanie strategii, realizacja i koordynacja kampanii promocji idei przedsiębiorczości akademickiej
Numer ogłoszenia: 265598 - 2009; data zamieszczenia: 04.08.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 205830 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kielecki Park Technologiczny, ul. Piotrkowska 6, 25-510 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 36 76 355, faks 041 36 76 355.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna jst.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie strategii, realizacja i koordynacja kampanii promocji idei przedsiębiorczości akademickiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie, realizacja i koordynacja kampanii promocji idei przedsiębiorczości akademickiej, zwanej dalej Kampanią, obejmującą co najmniej dwa podstawowe zadania: - zewnętrzną reklamę graficzną na miejskich środkach transportu publicznego w Kielcach, - kampanię wielkoformatową, billboardową w Kielcach. 1. Wymagania dotyczące zewnętrznej reklamy graficznej na miejskich środkach transportu publicznego w Kielcach: a) W ramach realizacji zewnętrznej reklamy graficznej na miejskich środkach transportu publicznego Wykonawca zobowiązany jest do opracowania mediaplanu określającego co najmniej: - liczbę pojazdów na których umieszczona zostanie reklama - trasy przejazdu pojazdów na których umieszczona zostanie reklama - uzasadnienia wybranych tras przejazdu dla wszystkich pojazdów na których umieszczona zostanie reklama. b) Do reklamy zewnętrznej na miejskich środkach transportu publicznego zostaną wykorzystane niskopodłogowe autobusy jednoczłonowe. c) Reklama na powierzchni pojazdu powinna być umieszczona z dwóch stron pojazdu: - na lewej burcie pojazdu łącznie z oknami (szybami), - całym tyle pojazdu łącznie z szybą, - pierwsze i ostatnie okno (szyba) pojazdu ze względów bezpieczeństwa powinny być wolne od reklamy. d) Zamawiający nie dopuszcza możliwości umieszczania na danym pojeździe reklamy wraz z reklamami innych podmiotów. e) Pojazdy do wysokości okien powinny być zaklejone folią do zadruku full color, na oknach (szybach) należy wykorzystać perforowaną folię do zadruku typu one way vision. f) ) Czas ekspozycji reklam wynosi 3 miesiące i jest liczony od daty umieszczenia (zakończenia wklejania) reklamy na pojeździe. Dokładny termin ekspozycji Zamawiający ustali z wykonawcą. g) Wykonawca zobowiązany jest do dokonania całkowitej, rzetelnej i kompleksowej wyceny wszystkich elementów wchodzących w skład oferty dot. reklamy na miejskich środkach transportu publicznego , w szczególności oferta powinna zawierać: - koszt wydruku, wyklejenia pojazdów oraz koszt usunięcia reklam z pojazdów po zakończeniu okresu ekspozycji; - koszt ekspozycji reklamy na pojazdach, - koszt wszelkich niezbędnych zezwoleń dot. umieszczenia reklamy na pojazdach. h) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji zdjęciowej w formie raportu z realizacji ekspozycji reklamy na wszystkich pojazdach. 2. Wymagania dotyczące realizacji kampanii wielkoformatowej, billbordowej w Kielcach: a) W ramach realizacji kampanii wielkoformatowej, billboardowej Wykonawca jest zobowiązany do opracowania mediaplanu określającego co najmniej: - liczbę nośników objętych kampanią wraz ze wskazaniem ich lokalizacji - przyjmując, że nośniki używane w kampanii zlokalizowane będą w miejscach o dużym natężeniu ruchu dla pieszych i pojazdów (tj. obiekty użyteczności publicznej, miejsca organizacji masowych imprez sportowych - stadion miejski w Kielcach, centra handlowe i rozrywkowe, główne ciągi komunikacyjne) oraz w pobliżu kieleckich uczelni wyższych, - uzasadnienia oferowanych lokalizacji nośników przedstawionych w kampanii. b) Czas ekspozycji wynosi 3 miesiące i jest liczony od daty umieszczenia (zakończenia wklejania) plakatu billboardowego na nośniku. Dokładny termin ekspozycji Zamawiający ustali z wykonawcą. c) Wykonawca zapewni właściwą ekspozycję reklamy na wszystkich nośnikach przez cały okres trwania ekspozycji. W przypadku, gdy nośnik na którym umieszczony będzie plakat billboardowy, z jakichkolwiek przyczyn zostanie wyłączony z eksploatacji, Wykonawca zobowiązany jest do przedłużenia (o czas jego wyłączenia z eksploatacji) ekspozycji reklamy na danym nośniku po jego ponownym włączeniu do eksploatacji lub zapewni umieszczenie po akceptacji Zamawiającego reklamy na innym, zastępczym nośniku. d) Wykonawca zobowiązany jest do dokonania całkowitej, rzetelnej i kompleksowej wyceny wszystkich elementów wchodzących w skład oferty, w szczególności oferta powinna zawierać: - koszt wydruku plakatów billboardowych w liczbie niezbędnej do realizacji kampanii, - koszt umieszczenia (wklejenia) plakatów billboradowych na nośnikach, - koszt usunięcia plakatów billboradowych po zakończeniu okresu ekspozycji; - koszt ekspozycji plakatów billboardowych na nośnikach, - koszt wszelkich niezbędnych zezwoleń dot. ekspozycji plakatów. e) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji zdjęciowej w formie raportu z realizacji ekspozycji reklamy na wszystkich nośnikach wykorzystanych w kampanii wielkoformatowej, billboardowej. 3. Wykonawca zaproponuje wstępny harmonogram prowadzenia Kampanii..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych 22.46.20.00 - Materiały reklamowe 79.81.00.00 - Usługi drukowania .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 97874.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn. Astronom - w poszukiwaniu gwiazd przedsiębiorczości akademickiej współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Działanie 8.2.1. Wsparcie dla współpracy sfery nauki i przedsiębiorstw.
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Art Marketing Syndicate S.A., ul. Bobrowiecka 1, 00-728 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 97874.00
- Oferta z najniższą ceną: 77115.50 oferta z najwyższą ceną: 97874.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup i dostawa wyprawek motywujących dla uczestników projektu "Rehabilitacja pacjentów onkologicznych z terenu woj. świętokrzyskiego". IZP.2411.226.2025.AJ
- Usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym świadczone na potrzeby Miejskiego Urzędu Pracy w Kielcach
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zak.przyjmowania,przemieszczania i doręczania przes. dla ŚCO,w tym przesyłek w ramach Projektu Profilaktyka Świętokrzyskich Pracowników
- Zakup dwóch mikrobusów do przewozu do 9 osób łącznie z kierowcą
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych wyprodukowanych w 2024/2025 r. samochodów osobowych typu SUV i sedan na potrzeby Świętokrzyskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Kielcach w podziale na zadania częściowe
- "Kompleksowa dostawa gazu ziemnego grupy E (wysokometanowy) na potrzeby Sądu Rejonowego w Kielcach w roku 2026"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów promocyjnych II
- Wykonanie i dostawa materiałów reklamowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Druk i dostawa publikacji popularyzujących informacje turystyczne o województwie łódzkim
- Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby projektów realizowanych przez Politechnikę Lubelską. Podział na części.
- Przeprowadzenie kampanii promocyjnej wykorzystania Funduszy Europejskich na rozbudowę Śląskiego Centrum Wolności i Solidarności w Katowicach w ramach zadania pn. Śląska tożsamość (...)
- Zaplanowanie i przeprowadzenie kampanii pokazującej efekty wsparcia Funduszy Europejskich w ochronie zdrowia
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





