Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-26
Kępno: Opracowanie numerycznych map ewidencyjnych w zakresie działek , budynków i klasoużytków
Numer ogłoszenia: 265570 - 2010; data zamieszczenia: 26.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Kościuszki 5, 63-600 Kępno, woj. wielkopolskie, tel. 062 7828900, faks 062 7828901.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kepno.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie numerycznych map ewidencyjnych w zakresie działek , budynków i klasoużytków.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: opracowanie bazy danych obiektowej mapy katastralnej w zakresie działek, budynków i klasoużytków , z wykorzystaniem danych z opracowań pomiarów sytuacyjnych i uzupełniających sporządzonych w PUWG 1965 , i 2000 , oraz danych wektorowych przy wykorzystaniu produktu PHARE 2003 Wektoryzacja map katastralnych w Polsce zapisanych w standardzie zapisu informacji przestrzennej SWDE jak również metodą digitalizacji i wpasowania rastra mapy ewidencyjnej. b opracowanie należy wykonać w PUWG 2000 w programie GEO-INFO V wersja 2009 c sporządzenia nakładki ośrodek OBSZAR OPRACOWANIA ZADANIE NR I GMINA: KĘPNO OBRĘBY: Mikorzyn, Mechnice, , Domanin; Pow.: 2512,6676 ha , ilość dz. 1768 ; ilość bud. 680 ZADANIE NR II GMINA: KĘPNO OBREB: Rzetnia, Kierzno Pow. 1612,7767 ha ilość dz. 1737 ; ilość bud. 750 ZADANIE NR III GMINA: KĘPNO OBREB: Ostrowiec-Myjomice, Olszowa Pow. 2039,8933 ha ilość dz. 2109 ; ilość bud. 900 ZADANIE IV GMINA BARANOW OBRĘBY: Donaborow, Jankowy; Słupia p. K Pow.: 2865,3265 ha; ilość dz. 3072; ilość bud. 1430 ZADANIE NR V GMINA BARANÓW OBRĘBY: Grębanin, Łęka Mroczeńska, Zurawiniec, Pow.: 2 474,3075 ha ; ilość dz. 2.086 ; ilość bud. 1200 ZADANIE VI Gmina BRALIN Obręby: Mnichowie;Nowa Wieś Ks.;Nosale Pow.: 3048,0245 ha; ilość dz. 1 710 ; ilość bud. 560 ZADANIE VII Gmina TRZCINICA Obręby: Wodziczna; Kużnica Trzcińska; Piotrowka Pow.: 2 653,9474 ha; ilość dz. 1941 ; ilość bud. 1120.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia vadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie , prace geodezyjne co najmniej jedna związane z opracowaniem map numerycznych o wartości nie mniejszej niż 150.000, 00 zł brutto
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu 1,2
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.kepno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwie Powiatowym w Kępnie ul. Kościuszki 5 - Wydział Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami - u. Staszica 12.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2010 godzina 09:00, miejsce: Starostwie Powiatowym w Kępnie ul. Kościuszki 5 , pokój nr 1 - Sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KEPNA
- Rozbudowa drogi powiatowej Nr 5681P na odcinku od skrzyżowania z drogą krajową Nr 39 - Grębanin- Kolonia II do granicy z gminą Bralin
- Dostawa abonamentu z dostępem do nowych wersji systemu ESKULAP, SIMPLE ERP oraz aplikacji KOSZTY i pakietem 240 godzin wdrożeniowo-serwisowych dla SPZOZ w Kępnie
- Budowa ulicy Wyspiańskiego w Kępnie
więcej: przetargi w Kepnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przetarg wielozadaniowy dla zadania inwestycyjnego na terenie Schroniska dla zwierząt bezdomnych przy ul. Opolskiej w Chorzowie - 3 części
- Wykonanie (...):1) "Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego 0004 Gulczewo, (...)",2) "Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego 0008 Kręgi, (...)".
- wykonanie prac geodezyjnych w zakresie utworzenia baz danych obiektów topograficznych (BDOT500), baz danych sieci uzbrojenia terenu GESUT oraz EGiB ewidencji gruntów i budynków
- Wykonanie projektu rozgraniczenia gruntów do postępowań o ustalenie linii brzegu
- Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowo- kosztorysowej Termomodernizacji i zmiany sposobu użytkowania budynku przy ul. Dmowskiego 47
- Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy dróg wraz z odwodnieniem osiedla w obrębie ulic Piaskowa i Karmelowa w Piotrkowie Trybunalskim
więcej: Usługi sporządzania map »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.