Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-27
Nowy Targ: Usługi- sporządzenia operatu szacunkowego oraz wyceny wartości nieruchomości.
Numer ogłoszenia: 265433 - 2010; data zamieszczenia: 27.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Nowotarskiego , Aleja Tysiąclecia 35, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 018 2667034, faks 018 2667046.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowotarski.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi- sporządzenia operatu szacunkowego oraz wyceny wartości nieruchomości..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi- sporządzenia operatu szacunkowego oraz wyceny wartości nieruchomości. Przedmiot zamówienia został podzielony na sześć zadań: Zadanie nr 1 Sporządzenie operatu szacunkowego wyceny wartości udziału Powiatu Nowotarskiego wynoszącego 642/1000 części nieruchomości położonej w Rabce- Zdrój przy ul. Podhalańskiej 6, oznaczonej jako działka ewid. nr 4117/4 o pow. 0,2055ha zabudowana budynkiem 2- kondygnacyjnym o pow. użytkowej 998,47m2, pow. zabudowy 590 m2 obj. księgą wieczystą KW nr 18.032 prowadzoną przez Sąd Rejonowy w Limanowej Zamiejscowy Wydział Ksiąg Wieczystych w Mszanie Dolnej- w celu ustalenia ceny zbycia oraz ujęcia w księgach rachunkowych (stosownie do art. 25b ustawy o gospodarce nieruchomościami). Zadanie nr 2 Wycena nieruchomości gruntowej pozostającej w zasobie Skarbu Państwa w celu ustalenia ceny do oddania w użytkowanie wieczyste w trybie art. 37 ust. 2 pkt 6 ustawy o gospodarce nieruchomościami. Nieruchomość ozn. jako dz. ewid. nr: 4872/4, 4872/7 o łącznej pow. 0,0370ha, poł. w Rabce- Zdroju. Zadanie nr 3 Sporządzenie operatu szacunkowego określającego aktualną wartość rynkową nieruchomości gruntowej niezabudowanej oznaczonej jako działka ewid. nr 232 i 238 położonej w Czorsztynie Gm. Czorsztyn. Określenie w ramach tego opracowania zmniejszenia lub zwiększenia wartości zwracanej nieruchomości zgodnie z art. 140 ust. 4 ustawy o gospodarce nieruchomościami w oparciu o stan nieruchomości z dnia wywłaszczenia oraz stan nieruchomości z dnia zwrotu ( przy określeniu zmniejszenia lub zwiększenia wartości zwracanej nieruchomości nie uwzględnia się skutków wynikających ze zmiany przeznaczenia w planie miejscowym i zmian w otoczeniu nieruchomości). Operat ten jest niezbędny do zakończenia postępowania administracyjnego w sprawie zwrotu nieruchomości wywłaszczonej (GN.V-7221A/05/06). Zadanie nr 4 Sporządzenie operatu szacunkowego określającego aktualną wartość rynkową nieruchomości gruntowej niezabudowanej oznaczonej jako działka ewid. nr 223/3 położonej w Czorsztynie Gm. Czorsztyn. Określenie w ramach tego opracowania zmniejszenia lub zwiększenia wartości zwracanej nieruchomości zgodnie z art. 140 ust. 4 ustawy o gospodarce nieruchomościami w oparciu o stan nieruchomości z dnia wywłaszczenia oraz stan nieruchomości z dnia zwrotu ( przy określeniu zmniejszenia lub zwiększenia wartości zwracanej nieruchomości nie uwzględnia się skutków wynikających ze zmiany przeznaczenia w planie miejscowym i zmian w otoczeniu nieruchomości). Operat ten jest niezbędny do zakończenia postępowania administracyjnego w sprawie zwrotu nieruchomości wywłaszczonej (GN.V-7221/4/08). Zadanie nr 5 Sporządzenie operatu szacunkowego określającego aktualną wartość rynkową nieruchomości gruntowej niezabudowanej oznaczonej jako działki ewid. nr 539/1 i 539/3 o łącznej pow. 0,34ha położonej w Czorsztynie Gm. Czorsztyn. Określenie w ramach tego opracowania zmniejszenia lub zwiększenia wartości zwracanej nieruchomości zgodnie z art. 140 ust. 4 ustawy o gospodarce nieruchomościami w oparciu o stan nieruchomości z dnia wywłaszczenia oraz stan nieruchomości z dnia zwrotu ( przy określeniu zmniejszenia lub zwiększenia wartości zwracanej nieruchomości nie uwzględnia się skutków wynikających ze zmiany przeznaczenia w planie miejscowym i zmian w otoczeniu nieruchomości). Operat ten jest niezbędny do zakończenia postępowania administracyjnego w sprawie zwrotu nieruchomości wywłaszczonej (GN.V-7221/05/08). Zadanie nr 6 Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wartość rynkową nieruchomości położonej w Nowym Targu, oznaczonej jako p. gr. I. kat. 11796/4 (obecnie część działki ewid. nr 13063/25) według stanu nieruchomości na dzień 11 sierpnia 1970 roku (art. 130 ugn). Operat ten jest niezbędny w celu ustalenia odszkodowania za wywłaszczoną nieruchomość. Zgodnie z decyzją wywłaszczeniową przedmiotowa nieruchomość stanowiła grunt rolny..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj. posiadający: Uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów. W takim przypadku Wykonawca winien udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował tymi zasobami, tj. przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)- Oświadczenie złożone na podstawie art. 44 Pzp, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowotarski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Nowym Targu Al. Tysiąclecia 35, 34-400 nowy Targ Biuro ds. Zamówień Publicznych pok. Nr 23 - lub za pośrednictwem poczty...
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2010 godzina 11:00, miejsce: siedziba Starostwa Powiatowego w Nowym Targu Al. Tysiąclecia 35 pok. 103 /sekretariat/..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi- sporządzenia operatu szacunkowego oraz wyceny wartości nieruchomości- zadanie nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1- Sporządzenie operatu szacunkowego wyceny wartości udziału Powiatu Nowotarskiego wynoszącego 642/1000 części nieruchomości położonej w Rabce- Zdrój przy ul. Podhalańskiej 6, oznaczonej jako działka ewid. nr 4117/4 o pow. 0,2055ha zabudowana budynkiem 2- kondygnacyjnym o pow. użytkowej 998,47m2, pow. zabudowy 590 m2 obj. księgą wieczystą KW nr 18.032 prowadzoną przez Sąd Rejonowy w Limanowej Zamiejscowy Wydział Ksiąg Wieczystych w Mszanie Dolnej- w celu ustalenia ceny zbycia oraz ujęcia w księgach rachunkowych (stosownie do art. 25b ustawy o gospodarce nieruchomościami)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi- sporządzenia operatu szacunkowego oraz wyceny wartości nieruchomości- zadanie nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2- Wycena nieruchomości gruntowej pozostającej w zasobie Skarbu Państwa w celu ustalenia ceny do oddania w użytkowanie wieczyste w trybie art. 37 ust. 2 pkt 6 ustawy o gospodarce nieruchomościami. Nieruchomość ozn. jako dz. ewid. nr: 4872/4, 4872/7 o łącznej pow. 0,0370ha, poł. w Rabce- Zdroju..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi- sporządzenia operatu szacunkowego oraz wyceny wartości nieruchomości- zadanie nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3- Sporządzenie operatu szacunkowego określającego aktualną wartość rynkową nieruchomości gruntowej niezabudowanej oznaczonej jako działka ewid. nr 232 i 238 położonej w Czorsztynie Gm. Czorsztyn. Określenie w ramach tego opracowania zmniejszenia lub zwiększenia wartości zwracanej nieruchomości zgodnie z art. 140 ust. 4 ustawy o gospodarce nieruchomościami w oparciu o stan nieruchomości z dnia wywłaszczenia oraz stan nieruchomości z dnia zwrotu ( przy określeniu zmniejszenia lub zwiększenia wartości zwracanej nieruchomości nie uwzględnia się skutków wynikających ze zmiany przeznaczenia w planie miejscowym i zmian w otoczeniu nieruchomości). Operat ten jest niezbędny do zakończenia postępowania administracyjnego w sprawie zwrotu nieruchomości wywłaszczonej (GN.V-7221A/05/06)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługi- sporządzenia operatu szacunkowego oraz wyceny wartości nieruchomości- zadanie nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4- Sporządzenie operatu szacunkowego określającego aktualną wartość rynkową nieruchomości gruntowej niezabudowanej oznaczonej jako działka ewid. nr 223/3 położonej w Czorsztynie Gm. Czorsztyn. Określenie w ramach tego opracowania zmniejszenia lub zwiększenia wartości zwracanej nieruchomości zgodnie z art. 140 ust. 4 ustawy o gospodarce nieruchomościami w oparciu o stan nieruchomości z dnia wywłaszczenia oraz stan nieruchomości z dnia zwrotu ( przy określeniu zmniejszenia lub zwiększenia wartości zwracanej nieruchomości nie uwzględnia się skutków wynikających ze zmiany przeznaczenia w planie miejscowym i zmian w otoczeniu nieruchomości). Operat ten jest niezbędny do zakończenia postępowania administracyjnego w sprawie zwrotu nieruchomości wywłaszczonej (GN.V-7221/4/08)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługi- sporządzenia operatu szacunkowego oraz wyceny wartości nieruchomości- zadanie nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5- Sporządzenie operatu szacunkowego określającego aktualną wartość rynkową nieruchomości gruntowej niezabudowanej oznaczonej jako działki ewid. nr 539/1 i 539/3 o łącznej pow. 0,34ha położonej w Czorsztynie Gm. Czorsztyn. Określenie w ramach tego opracowania zmniejszenia lub zwiększenia wartości zwracanej nieruchomości zgodnie z art. 140 ust. 4 ustawy o gospodarce nieruchomościami w oparciu o stan nieruchomości z dnia wywłaszczenia oraz stan nieruchomości z dnia zwrotu ( przy określeniu zmniejszenia lub zwiększenia wartości zwracanej nieruchomości nie uwzględnia się skutków wynikających ze zmiany przeznaczenia w planie miejscowym i zmian w otoczeniu nieruchomości). Operat ten jest niezbędny do zakończenia postępowania administracyjnego w sprawie zwrotu nieruchomości wywłaszczonej (GN.V-7221/05/08)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Usługi- sporządzenia operatu szacunkowego oraz wyceny wartości nieruchomości- zadanie nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6- Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wartość rynkową nieruchomości położonej w Nowym Targu, oznaczonej jako p. gr. I. kat. 11796/4 (obecnie część działki ewid. nr 13063/25) według stanu nieruchomości na dzień 11 sierpnia 1970 roku (art. 130 ugn). Operat ten jest niezbędny w celu ustalenia odszkodowania za wywłaszczoną nieruchomość. Zgodnie z decyzją wywłaszczeniową przedmiotowa nieruchomość stanowiła grunt rolny..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Sukcesywna dostawa żywności
- Dostawa oleju opałowego lekkiego dla szkół w Gronkowie, Krempachach, Nowej Białej, GOK w Łopusznej i WDK w Krempachach
- Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. Rozbudowa drogi powiatowej nr 1652K w miejscowości Ciche
- Roboty remontowe w budynku Szkoły Podstawowej w Krauszowie
- Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych dla zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa instalacji elektrycznych w Szkole Podstawowej nr 2 w Nowym Targu - etap I".
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja toalet w Szkole Podstawowej nr 11 w Nowym Targu".
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja wyjazdu, w tym warsztatów dla rodzin objętych projektem pn. "Zielony Parasol"
- "Wykonanie inwentaryzacji infrastruktury odprowadzającej wody opadowe, gruntowe i roztopowe na terenie Gminy Dopiewo"
- Wykonanie czynności związanych z zarządzaniem nieruchomościami oraz pełnienie roli wynajmującego w stosunku do lokali.Całkowita pow. użytkowa budynków - max. 190.497,88 m2. Całkowita pow. terenów - max. 592.706.53 m2.
więcej: Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.