eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MysłowicePRZEBUDOWA WYBRANYCH POMIESZCZEŃ W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ PRZY UL. M.REJA 54



Ogłoszenie z dnia 2010-08-26

Mysłowice: PRZEBUDOWA WYBRANYCH POMIESZCZEŃ W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ PRZY UL. M.REJA 54
Numer ogłoszenia: 265356 - 2010; data zamieszczenia: 26.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Mikołaja Reja 54, 41-404 Mysłowice, woj. śląskie, tel. 32 2222101, faks 32 2222101.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsmyslowice.webpark.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA WYBRANYCH POMIESZCZEŃ W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ PRZY UL. M.REJA 54.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEBUDOWA WYBRANYCH POMIESZCZEŃ W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ PRZY UL. M.REJA 54 1.Pomieszczenie nr 1 - Kuchnia - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z kosztorysem ślepym (obmiarem robót) stanowi załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. 2.Pomieszczenie nr 2 - Sanitariaty - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z kosztorysem ślepym (obmiarem robót) stanowi załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. 3.Pomieszczenie nr 3 - Sanitariaty - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z kosztorysem ślepym (obmiarem robót) stanowi załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ. 4.Pomieszczenie nr 4 - Sanitariaty - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z kosztorysem ślepym (obmiarem robót) stanowi załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ. 5.Klatka schodowa -Suterena, Parter, Piętro - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z kosztorysem ślepym (obmiarem robót) stanowi załącznik nr 11 do niniejszej SIWZ 6.Chodnik - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z kosztorysem ślepym (obmiarem robót) stanowi załącznik nr 12 do niniejszej SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.52.10-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a)Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, b)Wykaz personelu kierowniczego i technicznego, który będzie brał udział w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWIZ. Wymogiem jest dołączenie do niniejszego załącznika kserokopii dokumentów potwierdzających uprawnienia personelu kierowniczego do wykonywania określonych ww. wykazie czynności, c)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego, albo równoważnego zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub pisemne oświadczenie wykonawcy, d)Aktualna informacja z Krajowego rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub pisemne oświadczenie wykonawcy, e)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f)Stosowne pełnomocnictwo w sytuacjach, w których uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z zamieszczonego dokumentu wymienionego w pkt VII ust. 1, g)Wykaz informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów art. 4 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które wykonawca pragnie zastrzec przed dostępem dla innych uczestników postępowania z podaniem podstawy prawnej, h)Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, i)Oparafowany na każdej stronie projekt umowy według druku stanowiącego załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wskazanie części zamówienia, których wykonanie zamierza się powierzyć podwykonawcom - według załącznika nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres udzielonej gwarancji i rękojmi za wady - 5

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany co do wartości umowy wynikające z dodatkowych robót których nie można było przewidzieć lub których nie uwzględniono na etapie projektowania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsmyslowice.webpark.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej ul. M. Reja 54 41-404 Mysłowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2010 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej ul. M. Reja 54 41-404 Mysłowice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1.Pomieszczenie nr 1 - Kuchnia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pomieszczenie nr 1 - Kuchnia - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z kosztorysem ślepym (obmiarem robót) stanowi załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.52.10-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres udzielonej gwarancji i rekojmi - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pomieszczenie nr 2 - Sanitariaty 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Pomieszczenie nr 2 - Sanitariaty - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z kosztorysem ślepym (obmiarem robót) stanowi załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.52.10-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres udzielonej gwarancji i rękojmi - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 3.Pomieszczenie nr 3 - Sanitariaty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pomieszczenie nr 3 - Sanitariaty - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z kosztorysem ślepym (obmiarem robót) stanowi załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.52.10-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres udzielonej gwarancji i rękojmi - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pomieszczenie nr 4 - Sanitariaty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pomieszczenie nr 4 - Sanitariaty - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z kosztorysem ślepym (obmiarem robót) stanowi załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.52.10-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres udzielonej gwarancji i rękojmi - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Klatka schodowa -Suterena, Parter, Piętro.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klatka schodowa -Suterena, Parter, Piętro - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z kosztorysem ślepym (obmiarem robót) stanowi załącznik nr 11 do niniejszej SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.52.10-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres udzielonej gwarancji i rękojmi - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Chodnik.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Chodnik - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z kosztorysem ślepym (obmiarem robót) stanowi załącznik nr 12 do niniejszej SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.52.10-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres udzielonej gwarancji i rękojmi - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.